subota, 3. prosinca 2011.

Anđeli!

Ovo su moji prvi anđeli!
Radila sam ih na podlozi od papirnatih okruglih tanjura koje sam izrezala na četvrtine, svaku četvrtinu sam smotala u tuljac i zalijepila! Glavicu anđela sam radila od das-mase (osim jedne koja je od stiropora), a rupicu sam probušila čačkalicom, obojala sam je bijelom akrilnom bojom, provukla vrpcu i zalijepila na vrh tuljca. Haljinu i krila sam radila od papirnatih podložaka za čaše te ukrasila glitterom sa šljokicama, neke sam obukla  u vatelin, vatu, ostatke tkanine za zavjese i tsl., mogućnosti su bezbrojne!
 
Ovo je bucmasti anđeo, ima glavicu od stiropora, a i obukla sam ga u vatelin pa je ispao debeljuškast :)))

Ovog anđela sam obukla u heklanu haljinu od vune i nisam sigurna da je to anđeo, podsjeća me na eskima ili malu bebicu zamotanu u jastuk :))) Na što vas podsjeća?
Nakon ovih pokušaja da napravim lijepe anđele, vraćam se nečem što mi ide bolje, a u međuvremenu će nas možda koja blogerica počasti tutorijalom kako izraditi anđela (možda Jasna) pa nije isključeno da ću opet pokušati!
Ima li tko šemu za heklanje anđela? Imala sam ali je nikako ne mogu pronaći!
Hvala na posjeti i svemu što ćete reći u svojim komentarima!
ps. ...i sad kad ponovno gledam ovaj svoj post moram se smijati, jer meni su ovi moji anđeli ispali presmješno!
Objavi komentar