subota, 3. prosinca 2011.

Anđeli!

Ovo su moji prvi anđeli!
Radila sam ih na podlozi od papirnatih okruglih tanjura koje sam izrezala na četvrtine, svaku četvrtinu sam smotala u tuljac i zalijepila! Glavicu anđela sam radila od das-mase (osim jedne koja je od stiropora), a rupicu sam probušila čačkalicom, obojala sam je bijelom akrilnom bojom, provukla vrpcu i zalijepila na vrh tuljca. Haljinu i krila sam radila od papirnatih podložaka za čaše te ukrasila glitterom sa šljokicama, neke sam obukla  u vatelin, vatu, ostatke tkanine za zavjese i tsl., mogućnosti su bezbrojne!
 
Ovo je bucmasti anđeo, ima glavicu od stiropora, a i obukla sam ga u vatelin pa je ispao debeljuškast :)))

Ovog anđela sam obukla u heklanu haljinu od vune i nisam sigurna da je to anđeo, podsjeća me na eskima ili malu bebicu zamotanu u jastuk :))) Na što vas podsjeća?
Nakon ovih pokušaja da napravim lijepe anđele, vraćam se nečem što mi ide bolje, a u međuvremenu će nas možda koja blogerica počasti tutorijalom kako izraditi anđela (možda Jasna) pa nije isključeno da ću opet pokušati!
Ima li tko šemu za heklanje anđela? Imala sam ali je nikako ne mogu pronaći!
Hvala na posjeti i svemu što ćete reći u svojim komentarima!
ps. ...i sad kad ponovno gledam ovaj svoj post moram se smijati, jer meni su ovi moji anđeli ispali presmješno!

Broj komentara: 29:

Romana kaže...

Ma meni su tvoji anđeli ispali baš slatko! :)

jasna kaže...

Sanja, Sanja, stvarno ćeš me ovim svojim spominjanjem mene natjerati da napravim tutorijal...Ali, kad kronično nemam vremena!
Tvoji su anđeli stvarno simpatični, topli, mislim da će predivno izgledati na boru.

Anonimno kaže...

Divno je šta si si dala truda i izradila tako prekrasne anđeliće!
Uživaj u vikendu draga:)

Soraia Melo kaže...

Beautiful :)

sonaj kaže...

Slatki su ti anđeli. Asocijacija:brrr,hladno mi je!( za onog umotanog).
P.S.Ja sam mislila da su ovi tvoji anđeli heklani!

Jelena MS kaže...

slatki su,ideja odlicna!

nives kaže...

anđeli su jako lijepi i preslatki svaka vam čast

Suzana kaže...

Anđeleki su slatki i svaki je poseban na svoj način. Na zadnjoj slici ja vidim anđela koji se smrznuo na minus nekoliko vani na snijegu. Nemam šemu jer slabo heklam. Eto žao mi je!

Unknown kaže...

Divne si nam andjele pokazala.Svaki je na svoj nacin bozanstven.Koliko strpljenja, umesnosti i maste!

Good Ghost kaže...

Raspištoljila se Sanja i lupa po anđelima...he he Prekrasni su. Viđala sam već svakakve izvedbe i materijale, ali ovakve još ne. Bravo na ideji.
A kaj se tiće heklanih imaš na youtubeu dosta, a ima i Miki (http://mojemalekreacije.blogspot.com/)

Mare kaže...

haha baš ti je šašav post:)...mislim tekst:)....i možda malo ovaj zadnji anđeo,nekako je "poseban":)...
meni je anđelica s dugom bijelom kosom najljepša ali i svi drugi su jako anđelasti:))...
sjetila sam se da sam negdje vidjela anđele rađene od papirnatih tanjura ali kako se točno rade ne znam:((....
za shemu ću pogledati ali nisam sigurna da li ju imam.....znam samo kako se radi onaj koji mi je prošle godine bio na boru,za njega ne treba shema....

LivesArt kaže...

Bravo, ideja ti je fantastična!!!

Olija kaže...

Ma anđeli su ti prekrasni! Jedino ti ovaj peti možda zbilja izgleda više kao beba zamotana u jastuk, ali uz dodatak krila, bit će anđeo.
Odlični su jer su različiti, kao što su i svi ljudi različiti. Ukrast ću ti ovu ideju! :)

Pozdrav

Miki kaže...

Meni izgledaju baš slatko.Odlične ideje.

Tina kaže...

savršeni su! onaj drugi mi je jako prirastao srcu,svaka čast!

Nely kaže...

Presimpa su mi ovi anđeli,tako si ih zgodno napravila,ma super zaista..pozdrav ti leti!

Simona kaže...

Sama imam zelo rada angele in tile tvoji so prelepi vsak zase. Zadnji pa je še mali angelček - tak v pleničkah. Sladek je.

Unknown kaže...

Anđeleki su sltki. Dobra ideja.

Svjetlana kaže...

Totalno cool ideja, svaka čast, svaki put kad vidim ovako nešto oduševim se :)
A da, ma preslatki su .

Jolanda kaže...

Preslatki su mi!!!!!!!!!!! Nemogu se odlučiti koji od njih mi je no.1 :))))
Pozz

Nena3110 kaže...

Meni su anđelčići savršeni, ne zna se koji je slađi!

Andreja kaže...

Zelo lepi angelčki.

Ika Verunica kaže...

Aaa.. slatkih anđelčića.
Izgledaju prekrasno, probat ču i ja.
Pozdrav.

Jolie Jolene kaže...

prelijepo nešto. genijalna ideja.

Unknown kaže...

Ma kako dobro izgledaju... fenomenalno!

Beba Still kaže...

Divni su andjeli .... prvi mi je ostavio najjači utisak a ovaj poslednji je beba andjeo kome će tek izrasti krila ;))

Pipi kaže...

Extraaaaa suuu. Pozzz

Keks kaže...

Mene podsjeća na neku elegantnu rusku damu, zabundanu u kaput s visokim ovratnikom i krznom :) Sad ćeš se možda smijati, ali stvarno sam je mogla zamisliti :)

Sanja kaže...

haha Keks....da smijem se i to jako...a kad bolje pogledam, u pravu si...zabundana ruska dama :)))