petak, 25. studenoga 2011.

U svijetu mašte!

Ponekad treba vremena da se prepustimo mašti i potisnemo sve ono loše što se nagomilalo u nama, ali kad se to dogodi sve drugo postane nevažno, jer utonete u svijet gdje možete raditi što god poželite!
Ja sam se prepustila i dozvolila mašti da vlada mojim umom i to je moj način da nađem mir u sebi i osjetim radost u srcu!
Puževe kućice ste nekoliko puta vidjeli u mojim postovima i uvijek iznova im se vraćam, jer to su kućice ubrane u šumi ili u jezeru koje su njihovi stanovnici napustili, a oni koji su se zatvorili u svoju kućicu i pokrili se vapnenim poklopcem da prezime, njih ne diram! I tako ja maštam šetajući prirodom tražeći svoje malo napušteno blago i vraćam se kući ispunjena očekujući dan kad ću ih bojati i ukrašavati!
Kućice u novim cvjetnim haljinama, neke su raskošne i šljokaste (možda čekaju da budu ukras na božićnom drvcu), obojane su akrilnim bojama, neke imaju rupice kako bi se mogla naknadno provući vrpca, iscrtane su i/ili ukrašene konturom, perlen penom, glitter ljepilom, salvetnom tehnikom, a naknadno su polakirane prozirnim zaštitnim lakom!


Prepustite se svojoj mašti i uživajte u stvaranju!

Broj komentara: 19:

Anonimno kaže...

Puževe kućice su ti prekrasne Sanja, toliko su maštovite i posebne... vidi se da su uživala u njihovom ukrašavanju, svaka od njih je jedna lijepa i maštovita priča!

Sviđa mi se što si napisala: Ponekad treba vremena da se prepustimo mašti i potisnemo sve ono loše što se nagomilalo u nama, ali kad se to dogodi sve drugo postane nevažno...

Divno!
Želim ti lijep i ugodan vikend:)

Sonaj kaže...

EEEE, Sanja , Sanja!!!! Taman se bacim na gips , a ti ubaciš novu ideju. Svaka čast! Kućice su me oduševile.Pozdrav

Ika Verunica kaže...

Draga moja Sanja, kućice su ti prekrasno ispale...
Skupila sam i ja nešto kućica al nikako da dođu na red za urediti..
Pa naravno da mašta može svašta a i što bi smo bili bez mašte...
Hvala na lijepom komentaru i lijepo te pozdravljam!!!!

Nena3110 kaže...

Svaki put sve su lepše, Sanja, divne su!

Phoenix kaže...

Preslatke kućice....ja sam odmah pomislila kako bi bile lijepe i neobične na Božićnom drvcu...
Baš mi je drago što si se prepustila lijepim mislima i mašti...tako i treba...
Super ideja!

Noblesse kaže...

These are so pretty...

Suzana kaže...

HM? Puževe kučice su dobile novu dimenziju. Super si ih uredila i vjerujem da si za to trebala svu snagu i energiju. Isplatilo se-kapa dole.

Anonimno kaže...

Puževe kućic su mrak!!! Znaš šta mi je pao na pamet kad sam ih gledala? Da uzmeš malo konca i provučeš kroz njih i eto predivnih ukrasa za bor. Preslatke su i baš mi je drago da i ja imam koji primjerak!!! Pusa od Andree (LOM). :)

Sandra kaže...

Joj kako ti napraviš lijepe ukrase od tih kućica, bravo, bravo:)

eda kaže...

Ja ne mogu vjerovati svojim očima!!! Meni je ovo tako lijepo, tako raskošno, tako nevjerojatno skladno i prekrasno... draga moja Sanjica, savršene su ti kućice!!!

Good Ghost kaže...

To si sve ti napravila???? Ne mogu vjerovati, ima da izgubiš oči na tim svim detaljima. Pa kućice su ipak majušne. Draga, svaka ti čast, ove su mi najljepše od svih tvojih koje sam do sada vidjela, osobito one siva s OS ružicama BRAVO!

Biljana kaže...

Tvoja masta stvara neponovljivo savrsenstvo ljepote tvojih i samo tvojih kucica.
Preprelijepe kao i uvijek:-)

jasna kaže...

Stvarno su preslatke!

Creations by Ane kaže...

a zamislite svijet u kojem bi sporači stvarno nosili ove kučice na leđima,tko bi im bio ravan
stvarno su lijepe da razbiju ove sive dane

Sanja kaže...

Ane...:))) zamišljala sam i zamišljam...to bi bilo baš lijepo :)))
Andrea...Poenix...da, neki imaju probušene rupice i predviđene su za objesiti na drvce :)))
Zondra...hvala!
Puno hvala na vašim komentarima...puno mi znače!

Beba Still kaže...

Preslatke kućice ! A uz priču kako ih sakupljaš po šumi dobile su i neku čarobnu notu ....

P.S. Kućice sa treće fotografije bih rado ponela i kao mindjuše ! :))

Mare kaže...

ajme kako su ti lijepe ove kućice!!!....ovaj put si nadmašila samu sebe i mene ostavila bez riječi-što nije mala stvar:))))....

Anonimno kaže...

draga i poštovana gospođu mada se ne poznamo ali ostala sam bez daha gledajući vaše radove a kučice su me se toliko dojmile,moram priznat nešto predivno što još nikad nisam vidjela,svaka Vam čast i hvala što sve radove djelite sa nama da se svi zajedno radujemo i uživamo a moram priznat da ču se i sama okušati u oslikavanju raznih pužića,kamenčiča..:))

sa poštovanjem..pozz..

Keks kaže...

Pa ne znam koja je ljepša, taman kada sam pomislila plave su prelijepe, onda dođem do crnih i pomislim kako su elegantne tako sjajane i onda ugledam onu shabby ljepoticu sa ružicama. Imaš pravo, mislim da bi bile super ukrasi na boru, pogotovo crvene i zelene sa zlatnim detaljima.