petak, 25. studenoga 2011.

U svijetu mašte!

Ponekad treba vremena da se prepustimo mašti i potisnemo sve ono loše što se nagomilalo u nama, ali kad se to dogodi sve drugo postane nevažno, jer utonete u svijet gdje možete raditi što god poželite!
Ja sam se prepustila i dozvolila mašti da vlada mojim umom i to je moj način da nađem mir u sebi i osjetim radost u srcu!
Puževe kućice ste nekoliko puta vidjeli u mojim postovima i uvijek iznova im se vraćam, jer to su kućice ubrane u šumi ili u jezeru koje su njihovi stanovnici napustili, a oni koji su se zatvorili u svoju kućicu i pokrili se vapnenim poklopcem da prezime, njih ne diram! I tako ja maštam šetajući prirodom tražeći svoje malo napušteno blago i vraćam se kući ispunjena očekujući dan kad ću ih bojati i ukrašavati!
Kućice u novim cvjetnim haljinama, neke su raskošne i šljokaste (možda čekaju da budu ukras na božićnom drvcu), obojane su akrilnim bojama, neke imaju rupice kako bi se mogla naknadno provući vrpca, iscrtane su i/ili ukrašene konturom, perlen penom, glitter ljepilom, salvetnom tehnikom, a naknadno su polakirane prozirnim zaštitnim lakom!


Prepustite se svojoj mašti i uživajte u stvaranju!
Objavi komentar