nedjelja, 27. studenoga 2011.

Blagdanski vjenčići!

Danas je prvi dan došašća kada se izrađuje i stavlja na stol adventski vijenac sa četiri svijeće koje simboliziraju četiri nedjelje u došaću, a danas palimo prvu svijeću!
Ne mogu se baš pohvaliti da mi je izrada išla od ruke, ali napravila sam svoj skromni adventski vjenčić! Kad sam ga dovršila shvatila sam da nisam kupila svijeće, pa sam iskoristila one od prošle godine koje sam samo osvježila sa malo zlatne boje u spreju!

A ovako je krenula izrada!
Izradila sam ga na podlozi od kartona na koji sam silikonskim ljepilom ljepila male češere, u sredinu sam dodala mahovinu, par oraha, lješnjaka i kapice od žira, osušene ploške naranđe i svijeće!

A s obzirom da sam se rasprostrla po stolu sa češerima, mahovinom i ostalim potrepštinama odlučila sam napraviti par vjenčića za vrata! Evo kako je to izgledalo u fazi pripreme podloga od slame, od žice obložene novinskim papirom i od vrbovih grana!

Dva sam dovršila, ali jednostavno mi je nedostajalo inspiracije za nastavak!
Prednost ovih vjenčića je taj što se mogu objesiti i na vrata unutrašnjih grijanih prostora, jer s njih neće opadati iglice kao s onih napravljenih od grančica bora, smreke i sl., ali možda mi je upravo to nedostajalo na ovim vjenčićima - zelenilo, crvene bobice i crvena mašna :))))
Lijep pozdrav i do čitanja!

Broj komentara: 17:

Romana kaže...

Meni se sviđaju svi tvoji vjenčići, a problem je što nekako ni ja nema inspiracije za napraviti iste.. :/

Ika Verunica kaže...

Vjenčići su ti super ispali!!!
Od prirodnih materijala mogu se složiti stvarno prekrasni vjenčići..
Slažem se da bi još jedna crvena mašna sigurno sve to skupa još malo podigla i osvježila..
Pozdrav...

Jolanda kaže...

Wow, kak to dobro zgleda!!!!!!!!!!!!!

nives kaže...

jak olijepi vjenčiči pravi duh božića pozzzz

Sandra Z kaže...

Prekrasni su vjenčići. Ja sam ove godine bila malo lijena. Zato je uletila mlađa kćer sa svojim, hand-made, vjenčićem i spasila stvar.
Lijep pozdrav :))

Unique Hrebina kaže...

moram se ne složit s ovim opadanjem iglica... naime... ima običnih smreka kojima iglice cure kaj bedaste...ali ima i vrsta jele koje imaju onak ljepe velike i plosnate iglice koje miriše kak bedaste... e njima ne cure iglice (ja imam jedan vjenčić koji sam od tih grana napravila prije 2 godine i još ima sve iglice na sebi) malo nevjerojatno ali istinito... i nije mu ni toplina smetala. i ove godine sam radila takve...al radila sam i umjeten... ma nemam pojma kaj sam se općem sad tolko raspisala...
uglavnom... ljepi su vjenčići a ako ti ponestane inspiracije google i sve tvoje brige su riješene :)

eda kaže...

Baš sam se pitala hoćeš li ove godine lijepiti češere ili puževe kućice:)))
Adventski vijenac je pravi mirisni, prirodno-šumski ljepotan!!! A svijeće... hm, čisti dokaz koliko si ti štedljiva i praktična ženica:))
A za ove vijenčiće za vrata, što se brineš, imaš još sasvim dovoljno vremena da te lupi ona završna inspiracija... glavno da je podloga gotova, glavno da sve skupa ima tvoj prepoznatljiv štih, a hoće li mašna stići ili ne nije ni važno!! E baš si bila vrijedna!!

Nena3110 kaže...

Venac je prelep i originalan, može bor, a može i ovako, za promenu. Hvala za objašnjenja!

Biljana kaže...

Najljepsi su mi vjencici od cesera, mahovine i ostalih prirodnih materijala, a tvoji su jedan ljepsi od drugoga:-)

Anonimno kaže...

Baš je prekrasan, sviđa mi s što si koristila prirodne materijale!

Mare kaže...

kao što sam i mislila (i rekla hehe) nakon nekih aktivnosti tebe uhvati kreativna euforija i samo radiš:))....
vjenci od češera i ostalih stvari direktno iz prirode su mi uvijek ljepši od umjetnih a ti si poznati majstor u korištenju svega iz prirode:))..
samo me muči da li su češeri domaći ili su otočki???....

Svjetlana kaže...

Ma svima nama ponekad nedostaje ideja, ništa zato, prespavaš, ako treba i par dana, i evo ga, dolazi po malo, ali i ovako izgleda odlično :)

Sanja kaže...

Mare, domaći su naravno, a kapitalac je dobro pospremljen...ipak sam ja štedljiva ženica :))))
Unique...hvala na savjetu u vezi opadanja iglica i hvala vam svima redom na vašim komentarima!

Unknown kaže...

Vencici su ti fantasticni!

Good Ghost kaže...

Domaće je domaće...
Prekrasno si ih složila, uredila i dotjerala :))

Tina kaže...

vjenac je odličan!

Stomatologija Zagreb kaže...

Odlično si ih napravila. Prije par godina vidjela sam super okićen bor u jednom banci pa sam ga sljedeće godine prekopirala.
Ukrasi su bili kriške limuna - predobro izgleda.
Jako mi se sviđa što si limun iskoristila u svojim vjencicima:)