nedjelja, 1. svibnja 2011.

Romantika...

 Da li je romantičan onaj tko voli cvijeće? Ja mislim da je, a u prilog tome su i slijedeće činjenice!
Tulipani: Pjesnici su ga slavili kao simbol ljepote, ljubavne uznesenosti i neutješne čežnje, a tulipanov cvijet kao simbol  nezaustavljive čaše ljubavnog zanosa i opojne naslade!
Ja sam tulipane oslikala decoupage tehnikom na drvenoj podlozi! Prvo sam nanijela zlatnu boju, zatim krakle lak i potom bijelu boju i na kraju salveta koja je fiksirana lak-ljepilom za decoupage, a vitice sam istaknula zlatnom konturom!

 Crvena ruža: znači ljubav, požudu i romantiku, pa ako tražite romantiku, s crvenom ružom nećete pogriješiti!
Ove ruže su isto rađene na drvenoj podlozi na isti način kao i tulipani, s time da sam ovdje dodala šablonu vitica!
 I fotke mojih tulipana koji upravo cvatu ispred moje kuće i čine ljepšom moju okućnicu!
 "Dani su čovjekovi kao sijeno, cvate ko cvijetak na njivi; jedva ga dotakne vjetar, i već ga nema, ne pamti ga više ni mjesto njegovo." (Ps 103)
Objavi komentar