nedjelja, 1. svibnja 2011.

Romantika...

 Da li je romantičan onaj tko voli cvijeće? Ja mislim da je, a u prilog tome su i slijedeće činjenice!
Tulipani: Pjesnici su ga slavili kao simbol ljepote, ljubavne uznesenosti i neutješne čežnje, a tulipanov cvijet kao simbol  nezaustavljive čaše ljubavnog zanosa i opojne naslade!
Ja sam tulipane oslikala decoupage tehnikom na drvenoj podlozi! Prvo sam nanijela zlatnu boju, zatim krakle lak i potom bijelu boju i na kraju salveta koja je fiksirana lak-ljepilom za decoupage, a vitice sam istaknula zlatnom konturom!

 Crvena ruža: znači ljubav, požudu i romantiku, pa ako tražite romantiku, s crvenom ružom nećete pogriješiti!
Ove ruže su isto rađene na drvenoj podlozi na isti način kao i tulipani, s time da sam ovdje dodala šablonu vitica!
 I fotke mojih tulipana koji upravo cvatu ispred moje kuće i čine ljepšom moju okućnicu!
 "Dani su čovjekovi kao sijeno, cvate ko cvijetak na njivi; jedva ga dotakne vjetar, i već ga nema, ne pamti ga više ni mjesto njegovo." (Ps 103)

Broj komentara: 18:

Prirodna kaže...

tulipan mi je najdraži cvijet, predivan rad, možda gledam i malo preosobno, jer si naslikala moje omiljeno cvijeće, ali tehnika, lagani shabby izgled, sve si postigla savršeno....

Goge kaže...

Jako lijepo. Volim slikati cvijeće na svili a ruže su mi omiljeni detalj. Svidja mi se kako si lijepo uklopila vitice u cijelu pricu i jos jace istaknula romantiku.

Tatjana kaže...

Dirnula me ova tvoja romantika,nježna i krhka,osjetljiva na vjetar!Lijepo!

Sandra Z kaže...

Predivne slike i moje omiljeno cvijeće, tulipani i ruže. Savršeno si dočarala romantiku radovima, popraćenim ovom pričom.
Lijep pozdrav :))

jasna kaže...

Lijepo je kad si romantična.

Pipi kaže...

Sanja priznaj da si lale ubrala u basti i stavila na dasci. Bas je ekstra prelepo. Pusa

Mare kaže...

ja ne mislim da je ljubav prema cvijeću nužno vezana za romantiku....
ali da su tvoje ruže romantićne jesu:))).....
a tulipani su ,baš kako pipi kaže,i na pločici i u vrtu jednako lijepi:))....

Croccheta kaže...

bellissimi lavori

eda kaže...

Ma ne znam što mi je ljepše, živo ili ovo tvoje neživo cvijeće!!
Joj da mi se zavaliti u travu u tvome vrtu i uživati... bez Mihaele i njezinog fotoaparata, hehe...

Keks kaže...

Trenutno sam u fazi ruža i ove tvoje su me oduševile. prelijepi radovi!

Karmen kaže...

Jako mi se sviđa ova romantika. Jako volim i cvjetne motive i vitice. Savršen spoj.

Tina kaže...

meni su oba jako ljepa i romantična al kako sam ružoljubac onda rožice imaju prednost. kiss

Unknown kaže...

stvarno predivno!

Nena3110 kaže...

šta reći, da izrazi moje divljenje, a da bude novo i originalno...nemam pojma, ali mi se ovo mnogo dopada, mnogo!

Anonimno kaže...

I ja zbilja mislim da su ramantika i cvijeće međusobno povezani. Tvoje cvijeće oduševljava!!! Pusa :)))

Ika Verunica kaže...

Ja volim i ruže i tulipane tako da su mi ovi tvoji radovi prelijepi i baš "romantiš".

Jasminka kaže...

Baš je lijepo ispala kombinacija ruža i šablona. A o pravim tulipanima nemam riječi. Prekrasni su i sigurno si ponosna kad ih gledaš u dvorištu.

Maite - vitoma kaže...

¡Qué bonitos!!