srijeda, 27. travnja 2011.

A što je radio ON?

...pa nešto je radio i dovršio, nešto je još u nastajanju, uglavnom, krenulo ga je :)))
Koga? Pa mog Željka, naravno!
Kako još nije naučio vesti (ja ga pokušavam naučiti ali stalno se opire, heheh...i lijepo mu kažem "gle, dok sam ja poslu ti si mogao izvesti cijeli stolnjak" :))) odlučio se držati svog drva!
Inspiracija za ove radove su mu bili vezeni zidnjaci kakve su nekad vezle naše bake!
Radio je na drvu lipe koje je prethodno obradio (izrezao, šmirglao i sl.), zatim je pirografom "izvezao" poruke i motive sa starih šema za vez!
Osim toga radio je na stalcima za cvijeće koje je radio uz pomoć svog prijatelja (koji se isto zove Željko) a rađeni su od drva jelovine koje je nakon spajanja palio kako bi se istaknuli godovi drva i dobio starinski štih!

I još je oslikao, kako on kaže, "podravske tartufe"  odnosno gube,
motivima grožđa, i naravno, nezaobilaznog pjetla!

 I za kraj slika paučine :)))
Mihaela stvarno svašta vidi preko objektiva :)))
Do čitanja,

Broj komentara: 14:

Nena3110 kaže...

Bravo za Željka, a i za tebe, ova lepota je nastala zahvaljujući tvom uticaju.
Moj " Željko" radije čita novine i prati sport na TV, jedino korisno je što izbaci smeće, ode u kupovinu, no i to je nešto...i što je najvažnije, ne buni se kad ja napravim "kreativni nered".
Još jednom, sve pohvale!

Sandra kaže...

Ma bravo za Željka, baš je bio vrijedan:))))))))

Anonimno kaže...

Predivne stvari je izvezao tvoj muž.Divim mu se, a Mihaela prekrasno slika....pusa i pozdrav svima!!! :)))

Suzana kaže...

Bravo za Željka, zaista mu je krenulo.

Tatjana kaže...

Em ti kako je to dobro!!!!!Ne mogu se ni pristojno izraziti.Sve mi se jako sviđa.Ova drva,natpisi,cvijetići,vezovi,pijetai...a tek stalci????Divno i bravo!I pozdravite Sharlotu...vjerojatno će i kod Vas pauci početi pisati po mreži od tolikog poticaja,tek toliko da Vam pokažu!

Marina kaže...

Prekrasni su radovi, jedva čekam da vidim kakva djela će Mihaela raditi kad ima tako talentirane roditelje :-))

Mare kaže...

i ja kažem bravo za željka:)))....
kako se on fino snašao i pronašao svoju verziju veza:))....
pločice su mi odlična a stalci za cvijeće me podsjećaju na baku,ona je imala baš takve:))....
pusa svima:))...

Keks kaže...

Odlično je! bravo Željko!
Super mi je ova priča sa heklanjem, haha!

Majto kaže...

Jaooooo! Uh, kako je ovo dobro!!! Svaka čast tvome Željku! Posudiš mi ga malo, ha, ha!!! Ove drvene pločice su genijalne! Kao da su upravo pronađene na bakinom tavanu, predivan starinski štih! Ne mogu si pomoći, ali ja sam luda za takvim stvarčicama! A stalci za cvijeće... AH!!! UH!!!! Idem još malo gledati i diviti se!

eda kaže...

Ma sve su cure već rekle, i dobro nahvalile Željka, ali ja ću sve iznova... taj tvoj dečko zlatnih ruku radi tako fenomenalne, starinske, srcu drage i mile stvari da mu od srca želim uspjeh (vidim da se ozbiljno sprema za izložbu, hehe)...
Ja bih da svaka kućica ima ovakvu pločicu, a na pozadini "hand made by Zeljko"... na terasi jednu do dvije "gube", a pored toga ovaj starinski stalak za cvijeće...
Vidim da nas ima više što bismo ga ukrale na koji dan... barem posudile...
A Mihaela je uspjela "uhvatiti" paučinu, svaka čast, ja i moja kćerka smo pokušavale prošli tjedan ali uzalud, na fotkama se ništa ne vidi:((

Sanja kaže...

hm, Eda, nisu ti loše te tvoje ideje..možda se jednog dana i ostvare :)))
Puno vam hvala drage moje što ste nahvalile Željka...ko će ga sad zaustaviti!?
Puse

Branka......... kaže...

Bravo za majstora....prekrasne stvari radi...pozz

Pipi kaže...

Sta sve on radi, pa ovo je prekrasno, majstor i pol, a tek onaaaaaaa Sanja, hehe znate vi nju, ona je jako jako vrednaaaaaaaaaaaa. Fantasticna je. ; ) LP

Unknown kaže...

Svaka čast na radovima. Predivno.