srijeda, 27. travnja 2011.

Proljetno, cvjetno, veselo...

Nekoliko radova u decoupage tehnici na temu proljeća i Uskrsa!
Prvi rad je na drvenoj podlozi i oslikala sam ga decoupage tehnikom uz sjenčanje gornjeg dijela (tzv. pittorico). Koristila sam akrilne boje nježnih tonova koje si sama iznijansiram uz dodavanje bijele boje, a radim isključivo kistovima i to u nekoliko slojeva dok nisam zadovoljna rezultatom! Po potrebi kist umačem u malo vode kako bi razvodnila neki dio.

Drugi rad je na keramičkoj pločici, također decoupage tehnika uz djelomično sjenčanje!
 I još dvije keramičke pločice veselih i razibranih motiva!
Na ovoj poločici sam u gornjem dijelu stavila akrilni kit koji sam zatim prelazeći kistom obojala u plavu boju!
Na ovoj sam se malo pogirala sa kišnim kapima, koje se zatim slijevaju u neki potočić kraj kojeg gacaju patkice :))
Nadam se da ćemo nakon ovih blagdanih dana biti pune energije za nove i još ljepše kreativne radove koji će se nizati na našim blogovima!
Lijep pozdrav
Objavi komentar