ponedjeljak, 2. svibnja 2011.

Organdij, svila, tkanina...

Već sam naslov posta daje vam za naslutiti da se kod mene ponovila ružomanija i piromanija :)))
Za razliku od nekih prijašnjih cvjetnih broševa i ukosnica koje sam radila, a možete ih pogledati ovdje
ovaj puta nisam izrezivala tkaninu u krug, nego u oblik latica a zatim sam palila rubove i potom spojila,
pa sam dobila malo drugačije cvjetne oblike!
Inače, ovakvi cvjetni broševi mogu biti lijep ukras u kosi, na torbi, na ruci (povodom neke svečane prilike), a ja ih vidim ušivene na nekoj haljini od ramena pa ukoso sve do ruba haljine :)))



Na ovim ukosnicama organdij sam rezala ukrug!
 Jedna od tkanine...
 i jedan broš koji je sasvim slučajno ispao upravo ovako...



 i još malo ukosnica!

 
Izradila sam i jedan cvijet od najlon čarapa, tek toliko ta vidim kako mi to ide, a detaljne upute, kao i prekrasne cvjetne bukete koji su izrađeni upravo od najlon čarapa svakako pogledajte na blogu:


Toliko od mene...mah mah...

22 komentara:

Sandra Z kaže...

Mah, mah i tebi, "piromanko" jedna :)) Neka si nam se ti vratila svojoj zarazi. Ljubičasti su moji favoriti.
Pusa :))

Good Ghost kaže...

oooo... prekrasni su. Ti si postala prava majstorica u izradi cvjetova.
Meni su svi lijepi, svaki je na svoj način poseban
mah mah i tebi

Anonimno kaže...

Ma to sam htjela probati. Super mi izgledaju, prekrasno su ti ispali!!!
Čak i ovaj sa žicom dolje, oduševila si me!!! Pusa :)))

Marina kaže...

cvjetna groznica :-))
prekrasni su cvjeteki, ne mogu izabrati omiljenog, svaki ide uz drugu odjevnu kombinaciju :-))

Anonimno kaže...

Woow...prekrasne stvari si napravila. Svaka čast Sanja,ne znam koji mi je ljepši, sad dolaze topliji dani i pašu kao ukras uz puno odjevnih predmeta, super!
Pusa i veliki pozdrav.

Jasminka kaže...

Mislim da se i ovaj post trebao zavti romantika.Cvjetovi su baš lijepi.

eda kaže...

Majko mila, kad ti stigneš sve ovo napraviti!! Sigurno Željko kuha, pere i pegla:))
Ili Željko pali ove slatke latice...
Ej, ovo je fantastično, zbilja prelijepa kolekcija ružica za svačiji ukus!!

nena kaže...

Ove ružice su pravi hit mogu vam reći vidim da ih svi nose a ove tvoje svilene su mi super...

Mare kaže...

ljubičasto bijeli su moj favorit,izgledaju predobro:)).....
a ove od čarapa je nekada radila moja mama a kako nije bilo čarapa u boji farbala je obične najlonke:))...

Tina kaže...

ružice su savršene!

jasna kaže...

A ja ću se pohvaliti da sam ponosna vlasnica ovakvog jednog Sanjinog crvenog cvijeta koji sam već jednom stavila na rever sakoa i svi su mi rekli: Vau, kako je to dobro!

Prirodna kaže...

ja trenutno radim na unikatnim majicama sa broševima i ušivenim unikatnim likovima, roševi su mi inspirirani mašnama u svim mogućim kombinacijama....

Tatjana kaže...

Kako je to sve lijepo i tako nježno.Bravo Sanja,ja se raznježila i pala u romantiku!

Sanja kaže...

Bravo Kreativka, sviđa mi se opis onog što trenutno radiš i nadam se da ću to vidjeti i na tvom blogu!
Jasna, baš sam sretna da stvarno nosiš broš koji sam ti poklonila...nisam znala koju boju da ti odaberem, al, dobro je, sviđa ti se :)))
Mare, posudiš si malo svoju mamu? Mislim da bi mi imala puno toga za pokazati, a sad znam od koga si imala prilike puno toga i sama naučiti :)))
Eda, majko mila, Željka ne bi natjerala da kuha, pegla i pere ni za sve blago ovog svijeta...neće i neće...hehe...baš si me nasmijala svojim komentarom!
Puse svima i hvala vam na komentarima!

Pipi kaže...

Sve je prekrasno, a ja sam se zaljubila u ona dva crvena cvetica- brosa sa belim bobicama, kao iz snova su a ja volim crvenoooooooooo. Sanja ekstra su, al sve je lepooooo- Pusica

Nena3110 kaže...

Savršeni cvetovi, obožavam ih...svaki je lep na poseban način i jedinstven u svojoj lepoti.
Novi izgled bloga, ili ja ranije nisam zapazila, super je.
Idem i videti tutorijale za cvetiće od najlon čarapa, možda bude i neke koristi od toga što sam prvakinja sveta u cepanju istih:)

arba kaže...

Ma nekako i mene pucaju ružice, mislim da bih mogla koju stvoriti...tvoje su mi predivne lila i bijela dobitna kombinacija.
Ali sve su divne!

Goge kaže...

He, he, ne pusta te paljenje. Malo sam se makla od te zanimacije, ali jos hrpa materijala ceka.
Odlično si spalila organdij. Nije mi jasno kako si uspjela spaliti svilu? Meni svila gori i ne mogu dobiti ovakve rubove.

D.C.Accessorize kaže...

super su cvetici,ali ovi od carapa su apsolutni hittt:)!!

Karmen kaže...

Obožavam ove broševe. Tvoji su baš lijepi. Najbolje je to što uvijek imaš spreman poklon u slučaju nužde a neznam niti jedno žensko čeljade koje ne bi bilo zadovoljno takvim poklonom.

Maite - vitoma kaže...

Menuda colección, my bonitas Sanja.
Besos.

Sanja kaže...

Hvalaaaaa vam.... :)))
Goge, palim ih izdaleka i oprezno!