ponedjeljak, 2. svibnja 2011.

Organdij, svila, tkanina...

Već sam naslov posta daje vam za naslutiti da se kod mene ponovila ružomanija i piromanija :)))
Za razliku od nekih prijašnjih cvjetnih broševa i ukosnica koje sam radila, a možete ih pogledati ovdje
ovaj puta nisam izrezivala tkaninu u krug, nego u oblik latica a zatim sam palila rubove i potom spojila,
pa sam dobila malo drugačije cvjetne oblike!
Inače, ovakvi cvjetni broševi mogu biti lijep ukras u kosi, na torbi, na ruci (povodom neke svečane prilike), a ja ih vidim ušivene na nekoj haljini od ramena pa ukoso sve do ruba haljine :)))



Na ovim ukosnicama organdij sam rezala ukrug!
 Jedna od tkanine...
 i jedan broš koji je sasvim slučajno ispao upravo ovako...



 i još malo ukosnica!

 
Izradila sam i jedan cvijet od najlon čarapa, tek toliko ta vidim kako mi to ide, a detaljne upute, kao i prekrasne cvjetne bukete koji su izrađeni upravo od najlon čarapa svakako pogledajte na blogu:


Toliko od mene...mah mah...
Objavi komentar