nedjelja, 8. svibnja 2011.

Decoupage na moj način!

Dobro došli u moj svijet kreativnosti :)))
Ovaj puta samo decoupage!
S obzirom da sam u zadnje vrijeme imala prilike vidjeti i čitati kako netko nekog kopira, rekla bih svoje razmišljanje na tu temu! Naime, smatram da je decoupage tehniku vrlo lako kopirati, isti motiv, ista tehnika, samo nečija druga ruka! I šta u tome ima loše? No, ipak, koliko god se trudili, ako ste dovoljno kreativni u svom radu,  nećete uspjeti u prvobitnoj namjeri da nekog kopirate, jer to će biti vaš vlastiti rad! A ideja? Ideje su uvijek dobro došle, a meni služe kao motivacija za vlastiti rad!
Sve što znam rado dijelim s drugima i drago mi je kad vidim da sam upravo ja nekom dala ideju ili je radio nešto svoje po mom uzorku!
Kad to ne bi bilo tako onda bi moj blog bio poslovno-prodajni, a to nije!
Kad ne bih željela da netko "krade" moje ideje onda ne bi niti objavljivala svoje radove trudeći se napisati i što sam radila i kako sam radila! Zato sam-smo tu, da dijelimo svoja iskustva, ideje, savjete!
Ali, kad netko kopira vašu sliku-rad i kaže da je to njihov rad, e onda je to nedopustivo!
Blablabla...ne želim više o tome...to je bio samo moj mali osvrt na tu temu! Dakle, kod mene slobodno kopirate, pitate, kradite, ali samo nemojte objaviti moj rad kao svoj, a ja zasigurno neću niti vaš, jer tako nešto mi nikad ne bi palo na pamet :))))
I još nešto....da li s užitom ostavljate svoj komentar na blogu gdje morate pisati provjeru putem riječi? Ja ne! Napišem krivo slovo, pa opet iznova i nikad kraja! Da li uopće nečem služi ta "provjera"? Ne, ne služi ničem, samo oduzima naše vrijeme! Pa, molim vas, ako još uvijek imate na svom blogu provjeru putem riječi, maknite je na moju radost! Hvala!
Sad konačno idemo na moje nove radove!
Kutijica od kartona koju sam obojala bijelom akrilnom bojom, zatim lak-ljepilom aplicirala iščupkane motive sa salvete, a potom sam sjenčala žutom, plavom, zelenom koje sam prethodno pomiješala sa bijelom da dobijem nježnije tonove! Na rub poklopca sam zalijepila končanu čipkicu, a unutrašnjost sam na ne baš najbolji način obukla u žuti svilenkasti materijal!
Keramička pločica! Decoupage! Jagode sam naglasila sa 3D, ali nažalost ne vidi se najbolje!
 Keramička pločica! Decoupage i ispucani efekt pomoću krakle laka za raspucavanje! Bitumenom sam naglasila rubove i potamnila donji dio!
 I još jedna keramička pločica i jedna lijepa plemenita životinja, konj! Prvo sam bojala zelenom akrilnom bojom, zatim krakle lak, a potom bijela boja! Grivu sam naglasila pomoću bitumena (jače) kao i cijelu podlogu (slabije), osim trave!
 Nadam se da ću vam biti inspiracija :))))
Objavi komentar