nedjelja, 15. svibnja 2011.

Reljef i zidnjaci (duplikat)

Stvarno ne znam što se dogodilo sa mojim prošlim postom pod naslovom "Reljef i zidnjaci", napisan, objavljen, komentiran i nestao, a nisam ništa mijenjala, radila...da li netko zna kako se to uopće može dogoditi? Da li je netko imao slična iskustva?
Uglavnom, ponavljam tekst i fotografije Željkovih radova:
"Dobro došli zaljubljenici u prirodne materijale i ručno obrađene predmete!
Oni koji redovito prate ovaj blog znaju da moj suprug voli obrađivati drvo, restaurirati starine i očuvati kulturnu baštinu! Ja uživam kad vidim rezultate njegovog rada i njegovih ideja!
Ove prekrasne grozdove radio je na drvu lipe, raznim dlijetima dubio je drvo dok nije dobio konačan oblik kako ga je zamislio! Rubove je naglasio pirografom! Ljepota ovih radova nalazi u činjenici da je radio ručno, a ne na CNC-u, duplikatorima ili sl. modernim strojevima pomoću kojih u nekoliko minuta dobijete radove poput ovog ali u beskonačno mnogo komada! Dakle, potpuno iste, što njegovi radovi nisu i svi koji poznaju rad na drvu prepoznat će da li se radi o strojnoj ili ručnoj obradi!"









 

4 komentara:

Sandra Z kaže...

Mislim da se svima na bloggeru to desilo. Znam za sebe, još par blogerica, evo i tebe. I meni je nestao post i komentari :(
Ali, nadajmo se da je tome kraj!

Majstorski radovi, nema šta! Odlični su mi ovi natpisi, divan ukras za hižu u prirodi
Pusa :))

mmirandam kaže...

Radovi su odlični.Pohvale kreativnom mužu :)

Jasminka kaže...

Znaš kako u Americi biraju miss i mistera maturalne zabave. Kad bi mi birali miss i mistera kreativnih blogova, nema uopće sumnje tko bi to bio. Pazi samo da ti se muž ne umisli od toliko pohvala. Budite dobro. Jasminka

Tina kaže...

prekrasni radovi,pohvale majstoru!