utorak, 5. travnja 2011.

Cvijeće&cvijeće

Idemo dalje, velikih hrvatskih pisanica ste se nagledali, a možete ih vidjeti i uživo na izložbi "Pisanice od srca" na zagrebačkom Kaptolu od 3. travnja do 2. svibnja!!! Pa uživajte :))))
U ovom postu donosim vam samo cvijeće, ono koje upravo cvjeta i krasi moju okućnicu svojim prekrasnim bojama, do onog koje sam sama izradila od različitih tkanina, a najviše od organze (ona mi je omiljena), a bit će ukras u kosi, na odjeći, na torbi, na svemu!!!
Hvala vrijednim curama koje su nam pokazale puno načina kako izraditi cvijet od tkanine, a neke od njih su LenkaMareLindaGoge, Zandra i Ružica, koja mi daje inspiraciju u svom cvjetnom web albumu (oprostite mi ako sam zaboravila neku ljubiteljicu cvjetnih ukrasa)!











 Nadam se da ste uživale-(i) u ovom rasvjetanom postu :)))
A ja idem dalje nešto radit, ali ne znam otkud krenuti, 1000 ideja, a vrijeme za kreativu mi je ograničeno na nekih 2h dnevno...taman se ufuram u nešto, pa moram stati...uf....ali ipak idem :)))


Objavi komentar