petak, 8. travnja 2011.

Kutijice!

I opet sam reciklirala!!!
Ovaj puta u pitanju su kutijice Lidlovih bombona koje obožavam, iako su mi Orbit bomboni najbolji al oni nisu upakirani u ovako lijepe i praktične, okrugle, limene kutijice koje mogu poslužiti kao spremnici svakakvih sitnica, pa i kao poklon kutija!
Napravila sam ih tri i jednu od "abc" sirnog namaza :)))
Radila sam decoupage, dodala trakicu i to je to!
Prekrasne Lidlove kutijice možete pogledati i na blogu naše maštovite Ede, pa svakako pogledajte!




Ovu kutijicu sam radila pomoću akrilnog kita i čipke te sam na kraju lagano obojala, na rub poklopca sam nanijela dvije boje (tamniju i svijetliju, iza tamne sam prešla voskom, pa sam lagano pobrusila u jednom smjeru), na donjem dijelu je kockasta salveta!
Kutijica koja nije ništa posebno, kakv trud, takav i rezultat, al eto, kad sam je već napravila neka se i ona pokaže, bit će mi za spremanje nekih sitnica, možda perlica :)))
I sada se bacam na jaja, ona uskrsna, a sve vas lijepo pozdravljam :)))

Broj komentara: 18:

Anonimno kaže...

Meni su super svakakve kutijice, pa čak i ova od margarina izgleda super!!! :)))

eda kaže...

Aaa, kako si me lijepo ishvalila!! Hvala ti, drago mi je da sam ti bila barem mala inspiracija upravo na ovoj "slatkoj" ambalaži:))
Izgledaju odlično na tvoj način, ova trakica baš zanimljivo izgleda uz decoupage..
A moj dragi sakupio još 14 kutijica, hehe (od Nove godine), ali ja još čekam novu inspiraciju:))

Suzana kaže...

Kombinacije su izvrsne, maštovite i bar češ znati gdje se što nalazi.

Ika Verunica kaže...

Slatke su ti ove male kutijice...
Ćao

arba kaže...

Ništa posebno???Predobra je kao isve što ti napraviš..prekrasno recikliranje.
Bravo!
Pusa

Pipi kaže...

Hahaha i ja sam odmah pomislila na nasu Edu kada su kutijice od bomboni u pitanju. Jos cete me naterati da kupujem bombone u kutijici. CCCCCCCCCCCCCC al ja vas ipak volim. ;)
Super suuuuuuu, a suncokreti su ekstra, bas kao u basti. Pusa

Croccheta kaže...

bellissime scatole buon fine settimana

Tatjana kaže...

Sanja,odlične su...što Eda kaže????Meni su prepredobre...Ova pletena je još bolja od tebe i Ede :))))!

Sandra Z kaže...

Kako su dobre! Sviđaju mi se ove Lidl reciklirane kutijice :))
Lijep pozdrav

jasna kaže...

Odlične su. Ja imam problem kod tih kutijica, jer ih teško otvaram pa mi se znaju zabrljati, bez obzira koliko ih sušim.Kako ti to rješavaš?

Unknown kaže...

Super su ti ispale.i ja te bombone ovozavam, a kutijice, cini mi se jos vise.Jos jedna tvoja reciklaza i jos jednom ja odusevljena njome.

Sanja kaže...

Hvala vam drage moje na vašim komentarima kojima se uvijek iskreno veselim :)))
Jasna i ja imam isti problem, pa sam pitala Edu i uglavnom, sloj boje, salvete ili što god, mora biti čim tanji kako bi se kutijica moglo dobro otvarati ili se jednostavno na taj dio ne stavi salveta, već samo boja ili pak ništa!
Lp

bensedin art kaže...

Pletena mi je favorit! Obožavam je:)))!

kiselbri kaže...

Precioso reciclado. Yo también uso las cajas de crema y las decoro y sirven para guardar muchas cosas pequeñas.
Precioso trabajo.
Un saludo desde España.
www.kittyselios.blogspot.com

Keks kaže...

E ovo se zove turbo reciklaža :) eh kad bi svi tako, cijeli svijet bi nam bio šaren! super su kutijice!

Mare kaže...

ajme sanjice moja kod tebe sve u cvijećeu i proljeću:)))....super ti izgleda blog,veseo i šaren baš kao što si i ti:))....
dobro zašto vi trošite toliko tih bombona?....a ide ljeto!!!....pa tko će stati u kupaći:)))).....ccccc....
ti si meni ogledni primjerak za recikliranje:)))......i gledam kutijicu s "pletenom" salvetom.....baš izglede posebno.....a meni salveta stoji i nemam ideju šta s njom:)))....
da,znam.znam ko mi je kriv kad ne jedem lidl bonbone:)))...

Biljana kaže...

Kutijice su preslatke, pravi si majstor za recikliranje.Tko jede, toliko bombona? Ja ne jedem bombone, al svejedno necu stati u kupaci:-)
Pusa

Tina kaže...

prekrasno! napravila sam ja jednu takvu i seki,ali kad sam isdla radit drugu,boja mi se počela gulit pa sam odustala