petak, 8. travnja 2011.

Kutijice!

I opet sam reciklirala!!!
Ovaj puta u pitanju su kutijice Lidlovih bombona koje obožavam, iako su mi Orbit bomboni najbolji al oni nisu upakirani u ovako lijepe i praktične, okrugle, limene kutijice koje mogu poslužiti kao spremnici svakakvih sitnica, pa i kao poklon kutija!
Napravila sam ih tri i jednu od "abc" sirnog namaza :)))
Radila sam decoupage, dodala trakicu i to je to!
Prekrasne Lidlove kutijice možete pogledati i na blogu naše maštovite Ede, pa svakako pogledajte!




Ovu kutijicu sam radila pomoću akrilnog kita i čipke te sam na kraju lagano obojala, na rub poklopca sam nanijela dvije boje (tamniju i svijetliju, iza tamne sam prešla voskom, pa sam lagano pobrusila u jednom smjeru), na donjem dijelu je kockasta salveta!
Kutijica koja nije ništa posebno, kakv trud, takav i rezultat, al eto, kad sam je već napravila neka se i ona pokaže, bit će mi za spremanje nekih sitnica, možda perlica :)))
I sada se bacam na jaja, ona uskrsna, a sve vas lijepo pozdravljam :)))

Objavi komentar