petak, 11. ožujka 2011.

Volim eksperimentirati :)))

Tema: konji
Podloga: biber-crijep (kratki)
Tehnika: decoupage
Boje: akrilne (bijela, smeđa, siva, crna, zelena, naranđasta, žuta, bitumen, twin color
Ostali pribor: akrilni kit, mreža za prozore, lak-ljepilo za decoupage, lak za čamce

Ovo je zaista bio moj eksperiment kojim sam htjela postići komešanje, vjetar, kaos, a da li sam uspjela u tome prosudite sami!


Crijep sam prvo obojala u neku bež boju koju sam si sama smućkala, zatim sam postavila mrežicu koja se inače koristi za staviti na prozore i sl. preko koje sam špahtlom nanijela akrilni kit i dobro ga zagladila i na taj način sam dobila sitne kockice, te sam prstom i vrhom kista napravila svoj kaos. Kad se sve osušilo lak-ljepilom sam fiksirala motiv konja, a salvetu sam iščupkala prstima. Nakon toga sam sjenčala, pa u jedno 3-4 navrata, mijenjala sam boje, bila sam nezadovoljna, jer nikako nisam mogla dobiti one prave boje koje sam htjela, no napokon je uspjelo (donekle) i što je najvažnije ja sam zadovoljna svojim eksperimentom!
A sada vi...komentari, pitanja, prijedlozi, sugestije, kritike, pohvale, što god :))))
Objavi komentar