petak, 11. ožujka 2011.

Volim eksperimentirati :)))

Tema: konji
Podloga: biber-crijep (kratki)
Tehnika: decoupage
Boje: akrilne (bijela, smeđa, siva, crna, zelena, naranđasta, žuta, bitumen, twin color
Ostali pribor: akrilni kit, mreža za prozore, lak-ljepilo za decoupage, lak za čamce

Ovo je zaista bio moj eksperiment kojim sam htjela postići komešanje, vjetar, kaos, a da li sam uspjela u tome prosudite sami!


Crijep sam prvo obojala u neku bež boju koju sam si sama smućkala, zatim sam postavila mrežicu koja se inače koristi za staviti na prozore i sl. preko koje sam špahtlom nanijela akrilni kit i dobro ga zagladila i na taj način sam dobila sitne kockice, te sam prstom i vrhom kista napravila svoj kaos. Kad se sve osušilo lak-ljepilom sam fiksirala motiv konja, a salvetu sam iščupkala prstima. Nakon toga sam sjenčala, pa u jedno 3-4 navrata, mijenjala sam boje, bila sam nezadovoljna, jer nikako nisam mogla dobiti one prave boje koje sam htjela, no napokon je uspjelo (donekle) i što je najvažnije ja sam zadovoljna svojim eksperimentom!
A sada vi...komentari, pitanja, prijedlozi, sugestije, kritike, pohvale, što god :))))

22 komentara:

Villa-loredana kaže...

Hvala Sanja, a konji su pravi, mene podsjećaju na stepu. Loredana

Anonimno kaže...

Tvoj eksperiment je ispao fantastično. .jako mi se sviđa..

jasna kaže...

Ova salveta je posebna i izgleda kao da je oduvijek na tvom crijepu-toliko se stopila s njim.

rockgranny kaže...

Rezultat je savršen, a koji tvoj rad i nije takav

Unknown kaže...

To da ti volis eksperimentisati, poznato mi je.A to da se ja radujem tvojim eksperimentima, ne znam da li ti je poznato.Rezultat eksperimenta je presavrsen, sini mi se da se i oseca jacina tog vetra.pozzz

eda kaže...

Sve što si htjela postići je tu: i silina vjetra, i snaga motiva i odlično sjenčenje...
Bravo, Sanja, eksperiment je prekrasan!!

Croccheta kaže...

bellissimi questi cavalli è un lavoro stupendo

kaća kaže...

eksperiment ti je totalno uspio,sve mi je za 10,a sjencenje savrseno,presavrseno..kissss!!!!

Good Ghost kaže...

mmmmmm konji, moj omiljeni motiv, ali tako je malo salveta s tim motivom...šmrc
Tvoj ekperiment je savršeno ispao.
ja nebih ništa ni dodala ni oduzela.
jednostavno savršeno

Mare kaže...

požurite konji moji!!!!...
kako je ovo dobro!!!....to mi je predivna salveta a ti si joj svim mogućim pomagalima udahnula živost:))...zaista izgleda kao da su konji u trećij dimenziji:))....
samo ti eksperimentiraj i dalje:)))...
xoxo...

Anonimno kaže...

Pa naravno da si uspjela!!!!
Prekrasno je....tako je Mare,samo nek ona eksperimentira, ide to njoj predobro!!!!!

Karmen kaže...

Ovi konji su me osvojili na prvu. Sviđa mi se to što si postigla svojim eksperimentiranjem a naročito mi se sviđaju boje...i već dugo imam tu salvetu ...ali čekam

kiselbri kaže...

Que bonitos trabajos !! felicitaciones.
Un abrazo desde España.

Ika Verunica kaže...

Konji su prekrasni i sviđa mi se kako si to sve ukonponirala..ma super.
Pozdrav.

Tatjana kaže...

Jesi,jesi,uspijela si...fiju...moram se izmicati dok ovo pišem...fiju...galopiraju kao ludi...fiju...sve su bliže...sorry,moram u zaklon...fijuuuuuuuuuu!

Maite - vitoma kaže...

Qué bonito Sanja.
Disfruta el fin de semana.
Besos.

Nena3110 kaže...

Meni je ovo savršeno i zanemela sam od lepote, posebno što volim konje, a ti si ih tako divno uradila!

tatjana kaže...

Veliki pozdrav draga Sanja! :)
dugo nisam ništa pisala niti išta komentirala... ali zato tebe i druge blogerice vjerno pratim... bacila sam se sad opet u neke kreativne vode pa će uskoro i neki post! :)
inače, konji su prekrasni - mislim da je kaos postignut... izgleda da zaista jure i za sobom ostavljaju trag...

mihaela kaže...

prekrasno :)))

Majto kaže...

Eksperiment ne samo da je uspio, nego me je potpuno oborio s nogu!!! A efekt je savršen! Tako se dobro uklapa u priču s konjima, za kojim se sve praši! SAVRŠENO!!! ideja za sto!!!

Micine čarobne kutije kaže...

Experiment sa crepom ti je super uspeo.Oduševljena sam!

Tina kaže...

volim konje al ovaj rad na crijepu je jedan najljepši od svih dosad viđenih!