srijeda, 9. ožujka 2011.

Kućice&kućica!!!

Baš zanimljiv naslov posta koji mi se nametnuo sam od sebe, jer sam pripremila još prije neki dan post o mojim slatkim malim puževim kućicama u novom ruhu, a crvene ste već vidjeli, no ovaj puta ih je fotkala moja Mihaela i ne mogu ih izostaviti! Ali, to nije sve, to su, dakle, kućice, a ima još jedna posebna kućica, jer se kod mene u Podravini dolaskom sramežljivog sunca počelo graditi naveliko!
Učinila vam se poznatom ova građevina? Hehe, proširila se izgradnja lijepih kućica iz tvornice snova koje vrijedno i prekrasno gradi naša draga...pa tko drugi, nego Mare!!!
Danas me upravo ona iznenadila svojom pošiljkom u kojoj je bilo puno lijepih salveta i ova originalna kućica na kojoj se potrudila napisati "Hlebine", a tu su i srčeka koja koja toliko volim, pa cvjeteki koje isto volim,  zvončić i šindra, ma Mare, volim i tebe :)))) Hvala puno!!!


Sad idemo malo na moje kućice...crne, crvene, bijele, plave, zlatne...obojane akrilnim bojama, neke twin color bojom, iscrtane, oslikane, ukrašene kontur pastom, perlen penom, salvetama i sl. Nema veze što su neke oštećene, jer meni je baš to njihova čar!










I to je sve od mene, sutra pakiram poklone za neke od vas mojih dragih blogerica, pa očekujte i vi poštara!
Puseeee
Objavi komentar