utorak, 8. ožujka 2011.

Dobitnice giveaway-a!

Danas je 8.3. i moj giveaway je završen, pa ukoliko ste slijedile moje upute i ostavile svoj komentar, napisale citat i linkale sliku na svoj blog, danas je vaš dan da nešto i osvojite iako ste od svojih voljenih vjerojatno već dobile neki znak pažnje povodom "Dana žena" koji vam i ja ovim putem čestitam!
Za giveaway vas se prijavilo ukupno 20, ali u igru su mogle ući samo one koje su slijedile moje upute, a jedna od prije nabrojenih je bilo napisati citat o umjetnosti ili životu, pa s obzirom da je vas 18 napisalo citat, upravo je taj broj i u igri, jer se izvlače upravo vaši citati!
Putem moje ankete odabrale ste da prva nagrada bude decoupage kutijica, a druga nagrada malo etno srce, pa će tako prvi izvučeni citat osvojiti kutijicu, drugi etno srce, a treći iznenađenje!
Za potrebe izvlačenja mi je poslužila moja posudica od špage i nekakvi ukrasi od tkanine u obliku srca, a unutra su zamotuljci s vašim citatima...pa krenimo!


Ja izvlačim...


Željko izvlači...


i Mihaela izvlači...


Izvučeni su pobjednički citati i drage moje koje ste ih napisale molim da mi pošaljete na e-mail svoje adrese tako da vam mogu poslati osvojenu nagradu!
Onima koje su ovaj puta ostale praznih ruku, više sreće drugi puta :)))
Hvala Mihaeli koja je sve lijepo poslikala!

Za kraj posta i ja vama poklanjam jedan od omiljenih citata:
Marj Campian
"Kada odvojimo vrijeme da se posvetimo sebi to je čin ljubavi prema nama samima. Tu ljubav onda možemo proširiti na našu obitelj i na svijet oko nas. Tada nalazimo balans i unutarnju harmoniju koja zrači na sve oko nas."

Puse svima!
Objavi komentar