subota, 5. ožujka 2011.

Na redu su...

Prva je na redu staklena boca četvrtastog oblika koju sam prvo oblijepila pik-trakom na mjestu gdje sam htjela da ostane prozirna, a na preostalom dijelu sam koristila Step1&Step2 za efekt pukotina. Zatim sam iščupkala salvetu i lak-ljepilom zalijepila na tri strane boce. Gornji dio, bočni dio i donji dio sam nanijela  "cres deco" (prstima i špahtlicom) koji sam zatim bojala zelenom i zlatnom bojom tupkajući spužvicom. Na kraju sam uokvirila dio koji je bio oblijepljen pik-trakom na način da sam bijelom kontur pastom iscrtavala zavijutke! Bocu sam fiksirala u pećnici (130C/30 min.) i nakon toga je polakirala.
Evo pogleda sa svih strana i sa dvije pozadine!





Zatim još jedna sa srčekom...eh ta srca...koju sam radila bojama za staklo i kontur pastom!



I na kraju još nešto! Ovo je rađeno na slikarskom platnu, a rad je započela moja kćer Mihaela, koja ima volje, ali nema vremena zbog puno obaveza na faksu, pa mi je rekla "daj ti to mama dovrši"...hm, baš i ne volim raditi nešto što je netko započeo, jer mi fali moja vizija...uglavnom, ona je platno obojala bijelom akrilnom bojom, izrezala škarama salvetu i lak-ljepilom aplicirala na platno..eh, tu je bio problem što je salvetu izrezala, pa se na jednom dijelu (gore desno) vidi rub salvete koji nikako nisam mogla sakriti. Dakle, slikicu sam doradila sjenčanjem u nijansama crne, smeđe, naranđaste, žute, crvene, zelene...ali, osim vidljivog ruba salvete na mjestima probija bijela boja koja je nanijeta prva na platno....i zato imam pitanje za sve vas majstorice decoupagea...zašto probija bijela boja? Sjenčala sam nerazrijeđenim akrilnim bojama i to 2-3 puta po istim mjestima, oke, možda i nisam ujednačeno nanosila boju, ili je to normalno, ili, što...da li se može popraviti?
Hvala što vas imam :)))
Puseeeee
Objavi komentar