subota, 5. ožujka 2011.

Na redu su...

Prva je na redu staklena boca četvrtastog oblika koju sam prvo oblijepila pik-trakom na mjestu gdje sam htjela da ostane prozirna, a na preostalom dijelu sam koristila Step1&Step2 za efekt pukotina. Zatim sam iščupkala salvetu i lak-ljepilom zalijepila na tri strane boce. Gornji dio, bočni dio i donji dio sam nanijela  "cres deco" (prstima i špahtlicom) koji sam zatim bojala zelenom i zlatnom bojom tupkajući spužvicom. Na kraju sam uokvirila dio koji je bio oblijepljen pik-trakom na način da sam bijelom kontur pastom iscrtavala zavijutke! Bocu sam fiksirala u pećnici (130C/30 min.) i nakon toga je polakirala.
Evo pogleda sa svih strana i sa dvije pozadine!





Zatim još jedna sa srčekom...eh ta srca...koju sam radila bojama za staklo i kontur pastom!



I na kraju još nešto! Ovo je rađeno na slikarskom platnu, a rad je započela moja kćer Mihaela, koja ima volje, ali nema vremena zbog puno obaveza na faksu, pa mi je rekla "daj ti to mama dovrši"...hm, baš i ne volim raditi nešto što je netko započeo, jer mi fali moja vizija...uglavnom, ona je platno obojala bijelom akrilnom bojom, izrezala škarama salvetu i lak-ljepilom aplicirala na platno..eh, tu je bio problem što je salvetu izrezala, pa se na jednom dijelu (gore desno) vidi rub salvete koji nikako nisam mogla sakriti. Dakle, slikicu sam doradila sjenčanjem u nijansama crne, smeđe, naranđaste, žute, crvene, zelene...ali, osim vidljivog ruba salvete na mjestima probija bijela boja koja je nanijeta prva na platno....i zato imam pitanje za sve vas majstorice decoupagea...zašto probija bijela boja? Sjenčala sam nerazrijeđenim akrilnim bojama i to 2-3 puta po istim mjestima, oke, možda i nisam ujednačeno nanosila boju, ili je to normalno, ili, što...da li se može popraviti?
Hvala što vas imam :)))
Puseeeee

Broj komentara: 13:

Pipi kaže...

lepe su flase, prelepe, a to sa dekupazom, ja ti nisam od pomoci, sigurno si primetila da jos nisam ni jednu salveti zalepila. I ne umem i nemam neki izbor salveta.Ali znam da ce ti neko pomoci sigurno, Pusa

Croccheta kaže...

bellissime bottiglie complimenti

Sandra kaže...

Boce su dobre, a prva mi je preeeedobra. Vau:)))))))))I ja želim takvu, znaš da sam ovisna o lijepim bocama:)

Tatjana kaže...

Ppoznati motiv,ali ne i na boci.Prelijepe su!A slika izgleda fantastično!Gdje ti je granica??? :)))

eda kaže...

Boce su odlične, ova prva raskošna ova druga elegantna, svaka na svoj način zanimljiva (opet glasam za srce:))
A to što probija bijela boja, mislim da je problem u gustom akrilu, probaj raditi sa vlažnom spužvicom pa će se i akril bolje primiti (ako već ne želiš razrijediti...). Svakako je najbolje rješenje sjenčiti uz pomoć retardatora koji usporava sušenje i fino sjedini boje, ali pomaže i vlažna spužvica...

Anonimno kaže...

Uvijek me iznenadiš svojim lijepim radovima i smislom za kreativnost,bravo Sanja!
Pusa.

Mare kaže...

tebi bi u saboru trebalo izglasati pravo da radiš samo srčeka:))....boca s njima je preslatka:)))...
i ona prva je dobra ali smrznem se pri pogledu na zimu:)))...
bit će da je eda u pravu što se tiče izbijanja boje ali često se kod tamnih salveta događa da se ispod vidi bijela boja......sve ovisi o kvaliteti salvete....
pusa,burna:))))

Layla kaže...

zanimljivo...jako zanimljivo :)

kreativka kaže...

Prekrasni su ti radovi, pohvale i od mene.

Good Ghost kaže...

taman kad pomislim da sam već sve vidjela, ti me iznenadiš nečim novim. Prekrasno
Ja sam za prvu flašu
pusa

Maite - vitoma kaže...

Me ha gustado todo.
Bss.

Tina kaže...

obozavam ove starinske motive,boca je savršena. kći kreativna na mamu i tatu,a mama malo pomogla kao i meni moja.

kad izbije bjela boja preko rada,to se da sredit tako da se mjesto na kojem je izbila pokrije sa onom bojom koja je na motivu,malo i lagano,gotvo da bude neprimjetno!

Maria kaže...

Really beautifull!