četvrtak, 3. ožujka 2011.

Starinski ručnik!

U ovom postu vam donosim dašak prošlih vremena kad su se vezli ručnici koji su stajali iznad lavora s vodom, ili iznad peći! Na nekim ručnicima su bile ispisane riječi dobrodošlice ili iskazivanja ljubavi i sl., a vezli su se uglavnom samo crvenom ili samo plavom bojom. Uz ručnike postoje i tzv. "zidanjaci" koji su služili samo kao ukras na zidu, a sadržavali su neku šaljivu ili ljubavnu poruku (npr. "Ko rano rani, dve sreće grabi", "Kuharice manje zbori, da ti jelo ne izgori")!
I dan danas divim se ženama iz vremena naših baki i prabaki koje su žuljevitim rukama dugo u noć uz svijetlo svijeće vezle prave umjetnine!
Ja samo pokušavam oživjeti takvu vrstu ručnog rada i ostaviti nešto vrijedno iza sebe, pa je tako nastao moj ručnik na starinskom lanenom platnu koji sam izvezla onako kako sam si ga ja zamislila i naheklala čipku!
Opet u znaku srca :))))



S obzirom da je dosta dugi fotografiran je preklopljen na pola!
I samo da vas podsjetim da još uvijek možete sudjelovati u mom giveaway-u, samo klik na slikicu gore desno i sretno!
Objavi komentar