četvrtak, 3. ožujka 2011.

Starinski ručnik!

U ovom postu vam donosim dašak prošlih vremena kad su se vezli ručnici koji su stajali iznad lavora s vodom, ili iznad peći! Na nekim ručnicima su bile ispisane riječi dobrodošlice ili iskazivanja ljubavi i sl., a vezli su se uglavnom samo crvenom ili samo plavom bojom. Uz ručnike postoje i tzv. "zidanjaci" koji su služili samo kao ukras na zidu, a sadržavali su neku šaljivu ili ljubavnu poruku (npr. "Ko rano rani, dve sreće grabi", "Kuharice manje zbori, da ti jelo ne izgori")!
I dan danas divim se ženama iz vremena naših baki i prabaki koje su žuljevitim rukama dugo u noć uz svijetlo svijeće vezle prave umjetnine!
Ja samo pokušavam oživjeti takvu vrstu ručnog rada i ostaviti nešto vrijedno iza sebe, pa je tako nastao moj ručnik na starinskom lanenom platnu koji sam izvezla onako kako sam si ga ja zamislila i naheklala čipku!
Opet u znaku srca :))))



S obzirom da je dosta dugi fotografiran je preklopljen na pola!
I samo da vas podsjetim da još uvijek možete sudjelovati u mom giveaway-u, samo klik na slikicu gore desno i sretno!

Broj komentara: 18:

Pipi kaže...

Vrednice divim ti se, Super si, Kisssss za sve vas

MICE TORBICE kaže...

Jako,jako prekokrasno!!
Sve što je etno still,budi u meni nekakve lijepe uspomenice!!!

Sandra Z kaže...

Sanjaaaa! Hvala ti najljepša. Sad se sigurno pitaš a na čemu? Dala si mi ideju za jedan manji projekt koji već dugo vremena čeka da mi "klikne". I sada si mi puno, puno pomogla :))
Ručnik je predivan, Sanja, pravo blago koje bude uspomene na stara vremena
Lijep pozdrav :))

eda kaže...

Ova tvoja etno faza je odlična, nadam se da će te još dugo držati!! U pravu si, i ja se divim našim bakama koje su u onakvim životnim uvjetima još imale snage i volje vesti i plesti da uljepšaju životni prostor...
A ovaj tvoj "zidanjac" (pretpostavljam da za to služi) je jednostavno neodoljiv, vraća me u djetinjstvo i podsjeća na moju baku koja je na zidu imala male zidanjce sa porukama dobrodošlice..

Good Ghost kaže...

je da, i mene vraća u djetinjstvo i na selo kod moje bake, ona je imala puno tih zidnjaka i ja sam svaki puta iznova čitala, a sad se ne mogu sjetiti niti jednog teksta, ah
Tvoj ručnik je pravi etno ručnik u sanjinom stilu
pusa

Unknown kaže...

Baš su hercig ova srčeka.

Anonimno kaže...

Prekrasno je to što oživljavaš starine...predobro izgleda!!!

VolimBoje kaže...

joooj, obožavam ove vintage stvarčice!:))

Tatjana kaže...

Joj Sanjo kako je lijepo,vez je poseban,srčeka,cvijetići,platno.Bombončić!

Anonimno kaže...

Prekrasni su ti ovi radovi Sanja, molim te i dalje nastavi raditi slične stvari, tebi to ide perfektno!
Lijepo je da još ima kreativnih žena koje znaju raditi ovakve divne ručne radove.
Pusa i ugodan vikend tebi i tvojoj obitelji.

Biljana kaže...

Volim sve, sto podsjeca na stara vremena. Tvoj vezeni rucnik je preprelijep, kao i svi tvoji prekrasni rucni radovi:-)
Pusa

Goge kaže...

U Slavoniji ovo zovu peškir. Izgleda odlično. I kukičanje ti dobro ide.
Imam nekoliko starih peškira i ljubomorno ih čuvam.

Magalis Marisol kaže...

Hola amiga!!!!
Te quedó genial!!!!
Un fuerte abrazó desde Venezuela!!!!

kaća kaže...

prepredivan rucni rad,zlatne ruke imas sanjo,klanjam se..kisssss!!!

Sanja kaže...

Hvala vam što ste napisale puno toga lijepog! Sandra, drago mi je da se dogodio "klik" nakon ovog mog posta :)))
Zondra, ma radim ja takve stvari već dugo, ali s manjim ili dužim prekidima, jer mi dosadi non-stop vesti ili non-stop heklati, pa se onda okrećem i nekim drugim stvarima, bitno da su mi ruke zaposlene, a misli usredotočene na pozitivne stvari :)))
Tnx svima

arba kaže...

Neumorna si! Svaka čast, ručnik je prelijep, obožavam etno stvari i vraćanje u prošla vremena. predivno to radiš!
Puse!!!

Nasmijano nebo kaže...

jako lijep rad. volim te stare peškire, a tvoj pokušaj oživljavanja i nezaboravljanja tradicije je za svaku pohvalu.

Tina kaže...

prekrasan rad,ujedno i sjećanje na moje pok.bake koje su imale takve radove a u sjećanju mi je ona "Kuharice manje zbori da ti jelo ne zagori"