utorak, 1. veljače 2011.

S ljubavlju za...

Kad sam se poželjela odmoriti od svojih srca (koje još uvijek radim) uzela bih malo kist u ruke i poigrala se bojama i salveticama! Radeći bilo što kreativno potpuno se prepustim i unesem cijelu sebe, moje misli su usmjerene samo ka mom radu!
S ljubavlju za...nastali su neki moji radovi u decoupage tehnici, a kojima smo ja i moja Miheala razveselile neke drage nam osobe.
Drvena shabby chic kutijica u koju smo stavile još ponešto (a motiv ruže se nalazi i s unutrašnje strane, al eto, nije poslikano) :))))
Za Maju :)

Stakleni tanjur koji sam radila s kontra strane (lak-ljepilo za staklo, salveta precizno izrezana, krakle-lak, bijela akrilna boja, fiksirana u pećnici i potom posprejana zlatnom akrilnom bojom u spreju)

Za Anitu :)
Reciklirana plastična kutijica od sladoleda (bijela akrilna boja, lak-ljepilo i salveta peseka, te kockasti dio, natpis sam isprintala i spalila upaljačem, te zalijepila uhu ljepilom, a za gornji dio sam isplela pletenicu od špage i zalijepila po rubu, pa sam još dodala jednu pločicu od pluta na kojoj s druge strane nešto piše ali to vam ne mogu otkriti)! Kutijica će imati jednu posebnu tajnu namjenu...heheh!

Za Koraljku :))))
I jedna ružica koju sam isheklala i dodala joj u sredinu gumbić obučen u tkaninu! Bit će kao ukras na kapi, na ukosnici ili sl., po želji nove vlasnice!
Za Vesnu :)
Na kraju male pločice od pluta koje još čekaju da budu do kraja dotjerane i spremne za upotrebu!

Inspiracije mi zaista ne nedostaje, a kad mi zatreba, uvijek su tu vaši odlični blogovi i vaše nove ideje koje me motiviraju....hvala :)))
Osim inspiracije, sada imam i dostatnu količinu prekrasnih savleta (i jedno tajno hladno oružja) koje mi je poslala naša draga Katija kojoj se još jednom puno zahvaljujem i preporučam vam da svakako posjetite njen blog Moj svijet salveta i cvijeća!!!
Sad se I OPET.....bacam na SRCAAAAA

Objavi komentar