subota, 29. siječnja 2011.

I opet srca :)))

Ovaj puta srca koja sam radila tehnikom decoupage na platnu, šivala, heklala, rezala od kartona, bojala i ukrašavala konturama i sl.
Jednostavno im ne mogu odoljeti...
Plavo srce sam sašila svojoj Mihaeli jer ona je poželjela plavo...i sviđa joj se :)))
Zadržimo se još malo na plavoj boji...ovo srce sam šivala, napunila vatelinom, ukrasila cvjetićima, a s druge strane sam radila decoupage uz pomoć ljepila za tkaninu te dodatno ukrasila perlen penom!

...zatim još jedno koje sam, naravno, prvo šivala, a zatim fun&fancy bojom ukrasila i ispisala "kiss me"..
pa sam ovo crveno ukrasila pomponom i dodatno ukrasila konturom zlatne boje...
...jedno svileno koje sam opheklala...
..i jedno decoupage na platnu, opšiveno organzom, s koje namjerno vise isprepleteni končići...

...zatim, jedno koje sam radila na izrezanoj podlozi od tvrđeg kartona, omotala bijelom tkaninom, a zatim ručno sašila pinkastu tkaninu...
...i još jedno na podlozi od kartona, omotano pamučnom tkaninom, ukrašeno pomponom, crno-bijelom vunom isplela sam pletenicu (na vrhu) i ukrasila malim mašnicama...
...podloga od kartona, svileni materijal
...podloga od kartona, koža šivana na kartonu šivaćom mašinom crvenim koncem...
...i pogled na jedno takvo srce s druge strane...
...i još igre s kartonom...ovaj puta obojano bijelom bojom, pa zlatnom akrilnom bojom na koju sam iscrtala crvenom i bijelom konturom srca, cvjetiće i rubove...
...pa sam od pluta napravila dva mala privjeska za mobitel ili sl., obojala sam bijelom akrilnom bojom, napravila decoupage, a po rubovima sam zalijepila ukrasnu trakicu...
..iii...jedna kutijica od kreme koju je jedna moja kolegica bezdušno bacila u koš za smeće, a ja sam je, naravno, uzela i vratila joj ovako uređenu i unutra sam joj stavila privjesak sa srcem (vidi sliku prije ove)...naravno, iznenadila sam je, a najvažnije je da sam sada sigurna da više neće bacat svoje prazne kutijice :)))))

...iii...ma nema više...al, bit će :))))
Nadam se da sam vam dala pokoju novu ideju i da ćete krenuti u izradu preslatkih srečeka!
Objavi komentar