subota, 29. siječnja 2011.

I opet srca :)))

Ovaj puta srca koja sam radila tehnikom decoupage na platnu, šivala, heklala, rezala od kartona, bojala i ukrašavala konturama i sl.
Jednostavno im ne mogu odoljeti...
Plavo srce sam sašila svojoj Mihaeli jer ona je poželjela plavo...i sviđa joj se :)))
Zadržimo se još malo na plavoj boji...ovo srce sam šivala, napunila vatelinom, ukrasila cvjetićima, a s druge strane sam radila decoupage uz pomoć ljepila za tkaninu te dodatno ukrasila perlen penom!

...zatim još jedno koje sam, naravno, prvo šivala, a zatim fun&fancy bojom ukrasila i ispisala "kiss me"..
pa sam ovo crveno ukrasila pomponom i dodatno ukrasila konturom zlatne boje...
...jedno svileno koje sam opheklala...
..i jedno decoupage na platnu, opšiveno organzom, s koje namjerno vise isprepleteni končići...

...zatim, jedno koje sam radila na izrezanoj podlozi od tvrđeg kartona, omotala bijelom tkaninom, a zatim ručno sašila pinkastu tkaninu...
...i još jedno na podlozi od kartona, omotano pamučnom tkaninom, ukrašeno pomponom, crno-bijelom vunom isplela sam pletenicu (na vrhu) i ukrasila malim mašnicama...
...podloga od kartona, svileni materijal
...podloga od kartona, koža šivana na kartonu šivaćom mašinom crvenim koncem...
...i pogled na jedno takvo srce s druge strane...
...i još igre s kartonom...ovaj puta obojano bijelom bojom, pa zlatnom akrilnom bojom na koju sam iscrtala crvenom i bijelom konturom srca, cvjetiće i rubove...
...pa sam od pluta napravila dva mala privjeska za mobitel ili sl., obojala sam bijelom akrilnom bojom, napravila decoupage, a po rubovima sam zalijepila ukrasnu trakicu...
..iii...jedna kutijica od kreme koju je jedna moja kolegica bezdušno bacila u koš za smeće, a ja sam je, naravno, uzela i vratila joj ovako uređenu i unutra sam joj stavila privjesak sa srcem (vidi sliku prije ove)...naravno, iznenadila sam je, a najvažnije je da sam sada sigurna da više neće bacat svoje prazne kutijice :)))))

...iii...ma nema više...al, bit će :))))
Nadam se da sam vam dala pokoju novu ideju i da ćete krenuti u izradu preslatkih srečeka!

Broj komentara: 16:

Tatjana kaže...

I opet slatko,slatko,slatko.Pa kad stigneš tolika srca naštancati,sva razližita i posebna!Ne mogu izdvojiti niti jedan.

eda kaže...

I sad lijepo uzmi jedan štand (nisam sigurna hoće li stati sve na jedan..) pa u prodaju, ovo je predivno, toliko različitih i prekrasnih srca na jednom mjestu!!

Anonimno kaže...

Ma tvoja srca su preslatka!!!
Neznaš koje je ljepše od kojeg!!!

Anonimno kaže...

Preslatka su, bravoo stvarno si bila vrijedna i kreativna!

Suzana kaže...

Toliko različitih ideja da naprosto ne znam koja je ljepša od druge. To ja zovem zaljubljenost!

Ika Verunica kaže...

Ej,ej... stani malo,ostavi i meni koju ideju.
Super srdašca nema šta...
Pozdrav.

Biljana kaže...

WOW!!!! Kod tebe je Valentinovo uslo na velika vrata. Toliko prelijepih srceka na jednom mjestu, nikad nisam vidjela.Koliko kreativnosti, maste i raznolikosti u izradi, svaka cast Sanja, preslatka su!!!!
Pusa

Villa-loredana kaže...

Heart, my seetie heart, zaista su srcasta, plavi mi je naj, zašto bi srca uostalom bila uvijek crvena, hvala na komentarima, pa i bili su tako, dr. je rekla da je bilo naklonjeno nekakvoj sinusnoj upali i zato da to tako mora biti, tja, možda je to sad novo ime za te viroze..... Cmok. Loredana.

Nena3110 kaže...

Srca su fenomenalna, toliko truda, ljubavi i veštine...a tek kutijica, luda sam za kutijicama i čuvam puno kutijica, od koječega, pa i od krema, sve u nadi da ću nešto napraviti.
I hoću, jednog dana.
Učiću od majstora!

Sanja kaže...

Drage moje, vjerne komentatorice, puuuunoooo vam hvala na svakom vašem slovu :))))

Tanema kaže...

joooj, srčeka su pravi šećer! uopće se ne mogu odlučiti koje mi je bolje!

Good Ghost kaže...

Preslatko...
kutija od kreme? hm..ne bacati više...
pusa

Jasminka kaže...

Padne mi ideja kako napraviti srce, kad ono Sanja je već napravila. Padne mi deset ideja , ali Sanja je već i njih napravila. Srca su preslatka. Imamo puno posla u radnji i kad dođem kući samo pogledam blogove i ne stignem komentirati. Ali pratim sve tvoje postove. Samo budi vrijedna i dalje tako da se ja imam ćemu obradovati kad naveće dođem umorna kući. Budi mi dobro. Pozdrav, Jasminka.

Sandra kaže...

Hola Sanja
Cuántos corazones y todos preciosos!!! La caja quedó hermosa, muy arrepentido estará quien la tiró al verla ahora. Muy divertidos los colgantes.
Tienes razón, Sofía es adorable y un sol!
Besos y buena semana,
Sandra

Tina kaže...

srcomanija! predivna su! kad srce kaze DA,kaze Sanja!

zrinkabk kaže...

Srca su predivna, toliko različitih ideja...prava si inspiracija!!!