petak, 4. veljače 2011.

Nova etno srca!!!

Do sada sam vam već pokazala svakakva srca, šivana, dekupažirana, od kartona, vezena, patchwork srca...i više ni ne znam, ali, moram vam priznati da se meni osobno najviše sviđaju ona za koja je ujedno potrebno i najviše truda i vremena, a to su moja srčeka vezena na domaćem platnu i opheklana. Volim ih zato što su etno, što me podsjećaju na vezene ručnike i stolnjake moje bake, na licitarska srca koja su također karakteristična i za moj zavičaj, a osim toga na njima vezem poruke koje su na kajkavskom jeziku jer tako se nekad izjavljivala ljubav! Aaaaaaa, kako je nekad sve bilo jednostavno (osim udaje za ugovorenog partnera)!
Dakle, još nekoliko etno srčeka na moj način!


Tak imam te rad!
V srcu te nosim!




I na kraju, želim se zahvaliti dragoj Melanzani koja mi je na svom blogu Melanzana-iovoiono dodijelila još jednu nagradu koju je potrebno proslijediti drugim blogericama, ali s obzirom da sam to već prije učinila u jednom od svojih prošlih postova, ovaj puta dajem ovu nagradu svima koji pratite moj blog. Slobodno je preuzmite, bit će mi drago da se i na ovaj način širi naše blogersko prijateljstvo :)))

Do slijedećeg posta svima puno pusa,

Broj komentara: 25:

Magalis Marisol kaže...

Hola amiga!!!
Los corazones están muy lindos!!!
Felicitaciones!!!
Un fuerte abrazo desde Venezuela!!!

Unknown kaže...

Ovo je tako divno,,,nemam reci.

mamakreativka kaže...

srca su divna,ali na mom blogu ima isto jedno,dođi i vidi.pusa.

Sandra Z kaže...

Sanja, ova tvoja etno srca su predivna :)) Istina, nekada je sve bilo puno jednostavnije ... iskrenije ... Lijep pozdrav

Anonimno kaže...

Prekrasna su Sanja!
Kiss.

eda kaže...

Predivna, preslatka romantična srca.. Prije bilo bolje, kažeš!?! A kakva je to romantika bila bez fb, bez sms poruka, haha....

rockgranny kaže...

Moj favorit su svakako ova etno srca i mislim da bismo se mi kreativci trebali malo više angažirati na očuvanju baštine, tj. koristiti je na neke nove načine. Idem sad na glavu staviti svoj šešir za razmišljanje i osmisliti jedan takav swap. Detalji uskoro na mom blogu
Mah,mah

Good Ghost kaže...

baš su ti "hercik" srčeka.
Kaj se tiče losiona i muških slažem se s tobom
pusa

Mare kaže...

nadmašila si samu sebe s ovim srcima:).....sve je na njima baš onako kako treba biti.....i platno i heklana čipkica i poruke:)).....
ovo su mi najljepša srčaka koja sam vidjela,a ovih dana ih zaista ima svakakvih.....
šaljem ti big pusu i drago mi je da sam konačno upala kod tebe:)))....

Karmen kaže...

Srčeka su ti posebna i predivna i vidi se da si uložila i trud i ljubav u njihovu izradu.
Pozdrav

jasna kaže...

Pravi poklon za Valentinovo!Ti si toliko svestrana da me to uvijek zadivi.Bravo!

Tatjana kaže...

Ta srca su...ta srca su...ona su...a što da kažem???

P-R-E-D-I-V-N-A

Mogla bih i satima gledati!

Χαρά Θεοδωρίτση kaže...

ΑΓΑΠΩ ΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ...ΤΟ BLOG ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ!


I LOVE THE HEARTS ...
THIS BLOG IS IN THE MY!

Maite - vitoma kaže...

¡Qué lindos!!!
Bss.

Branka......... kaže...

Ženo ti si neumorna...sva si u srčekima......svih fela ih ima kod tebe......predivno

mihaela kaže...

najljepša srca koja sam ikad vidjela :)

Sanja kaže...

Svima vam zahvaljujem na komentarima!!! Drago mi je da vam se sviđaju etno srca :)))
Puse svima koliko vas ima!!!

gordelicious creative crafts kaže...

Navrati na moj blog, čeka te nagrada :))
Pozdrav.

Tina kaže...

srčeka su prekrasna,bravo sanja! pusa

Biljana kaže...

Pusa i tebi draga Sanja. Tvoja etno srca su nesto posebno, na najbolji moguci nacin. U njih si utkala svoju kreativnost, tradiciju, proslost, jednostavno su unikatna i prelijepa, sa tvojim potpisom. Ne moze bolje:-)

arba kaže...

Ako ti Mare kaže da su savršena onda moraš povjerovati!!!Doista su SAVRŠENAAAAAA!!!!
Ovo su najposebnija srca od svih koje sam vidjela.Svaka čast na izradi,još ću ih malo gledati.......i još malo....puse!

Nena3110 kaže...

Prelepa su srculenca, baš sam uživala!

zrinkabk kaže...

Predivno! Obožavam retro, valjda ću i ja moći uskoro ovako lijepo heklati. Slažem se s curama, stare stvari i baštinu treba čuvati.

kaća kaže...

draga sanjo,srculenca su bas posebna,originalna do kraja,odusevila su me..iskrene cestitke na jos jednoj zasluzenoj nagradici i puno hvala na linkanju..pusaaaaa!!!

Maja kaže...

srčeki su preslatki, pogotovo ova čipkica okolo...odlično, samo tako i dalje! ;)