petak, 4. veljače 2011.

Nova etno srca!!!

Do sada sam vam već pokazala svakakva srca, šivana, dekupažirana, od kartona, vezena, patchwork srca...i više ni ne znam, ali, moram vam priznati da se meni osobno najviše sviđaju ona za koja je ujedno potrebno i najviše truda i vremena, a to su moja srčeka vezena na domaćem platnu i opheklana. Volim ih zato što su etno, što me podsjećaju na vezene ručnike i stolnjake moje bake, na licitarska srca koja su također karakteristična i za moj zavičaj, a osim toga na njima vezem poruke koje su na kajkavskom jeziku jer tako se nekad izjavljivala ljubav! Aaaaaaa, kako je nekad sve bilo jednostavno (osim udaje za ugovorenog partnera)!
Dakle, još nekoliko etno srčeka na moj način!


Tak imam te rad!
V srcu te nosim!




I na kraju, želim se zahvaliti dragoj Melanzani koja mi je na svom blogu Melanzana-iovoiono dodijelila još jednu nagradu koju je potrebno proslijediti drugim blogericama, ali s obzirom da sam to već prije učinila u jednom od svojih prošlih postova, ovaj puta dajem ovu nagradu svima koji pratite moj blog. Slobodno je preuzmite, bit će mi drago da se i na ovaj način širi naše blogersko prijateljstvo :)))

Do slijedećeg posta svima puno pusa,

Objavi komentar