nedjelja, 6. veljače 2011.

Oslikane boce i nagrada!

Ove boce sam radila prilično dugo, dio po dio i nikako da ih dovršim (valjda nedostatak inspiracije)!

Bocu zelene boje premazala sam krakle-lakom, a zatim obojala bijelom akrilnom bojom, osim gornjeg dijela (dobila sam efekt pukotina). Nakon što se boja osušila, lak-ljepilom za decoupage aplicirala sam izrezane salvete, zatim sam djelomično utrljala bitumen i zelenu uljanu boju, potom sam malo šmirglala, pa sam djelomično nanosila bijelu akrilnu boju (gotovo suhim kistom) i onda sam na mjestima stavila malo zlatne akrilne boje i prebrisala krpicom. Na kraju sam gornji dio ukrasila zlatnom konturom! Fiksirala sam u pećnici na 140 celzića oko 1/2 h, te polakirala!

IMG_7513
IMG_7515
IMG_7516 IMG_7510
I još jedna boca tamnog stakla, koju sam radila na sličan način kao i prvu, ali nisam koristila zelenu uljanu boju!
IMG_7509 IMG_7498
I naravno, jedna sa nezaobilaznim srčekom koju još mislim “doraditi”! Nju sam radila bojama za staklo i konturama!
054
Iiiiiii, opet sam dobila jednu nagradu, ovaj puta od "Gordelicious-crafts"….hvala ti puno!!! Ukoliko do sada niste posjetili njen blog, sada vam je prilika!


Objavi komentar