srijeda, 9. veljače 2011.

Decoupage i malo više!

Evo me s tri nove slikice u decoupage tehnici!
Slika 1. - "Teglice sa začinskim biljem"!
podloga-laminat
boje-akrilne (tamno smeđa i bijela)
dodaci-bitumen, shabby
Slika 2. "Suncokreti"
podloga-laminat
boje-akrilne (bijela, zelena različitih nijansi, crna, smeđa)
dodaci-bitumen za donji dio, suncokreti pošpricani kistom umočenim u tamno smeđu boju (višak boje pobrisan u ubrus)

Slika 3. -  "Suncokreti opet"
podloga-laminat
boje-akrilne (tamno smeđa i bijela)
dodaci-craquele lak za raspucani izgled (djelomično), bitumen

I jedna shabby chic vješalica koju sam s guštom radila i čini mi se da ću ih još puno napraviti (bar sve one drvene koje imam u ormaru)!
podloga-drvo
boje-akrilne (crna i bijela)
dodaci-brusni papir za shabby
          Pogled iz blizine
       pogled s jedne strane
pogled s druge strane

I za kraj buketice cvijeća od krep papira koje sam radila za svoje prijateljice s posla!



Nadam se da ste pronašle-i nešto što vam se svidjelo i da sam nekom od vas dala malo inspiracije za kreativno stvaranje! Uživajte u novom danu i kreativnom radu 
I pišite, komentirajte, pohvalite i kritizirajte, šta god 
Objavi komentar