srijeda, 9. veljače 2011.

Decoupage i malo više!

Evo me s tri nove slikice u decoupage tehnici!
Slika 1. - "Teglice sa začinskim biljem"!
podloga-laminat
boje-akrilne (tamno smeđa i bijela)
dodaci-bitumen, shabby
Slika 2. "Suncokreti"
podloga-laminat
boje-akrilne (bijela, zelena različitih nijansi, crna, smeđa)
dodaci-bitumen za donji dio, suncokreti pošpricani kistom umočenim u tamno smeđu boju (višak boje pobrisan u ubrus)

Slika 3. -  "Suncokreti opet"
podloga-laminat
boje-akrilne (tamno smeđa i bijela)
dodaci-craquele lak za raspucani izgled (djelomično), bitumen

I jedna shabby chic vješalica koju sam s guštom radila i čini mi se da ću ih još puno napraviti (bar sve one drvene koje imam u ormaru)!
podloga-drvo
boje-akrilne (crna i bijela)
dodaci-brusni papir za shabby
          Pogled iz blizine
       pogled s jedne strane
pogled s druge strane

I za kraj buketice cvijeća od krep papira koje sam radila za svoje prijateljice s posla!



Nadam se da ste pronašle-i nešto što vam se svidjelo i da sam nekom od vas dala malo inspiracije za kreativno stvaranje! Uživajte u novom danu i kreativnom radu 
I pišite, komentirajte, pohvalite i kritizirajte, šta god 

22 komentara:

Erika kaže...

a kao i uvjek, ja nemam rijeci!
Jedino, moguli ti poslati moje vjesalice??
Odgovarale bi mi da prodju kroz tvoje ruke.
;)

kiselbri kaže...

Que belleza que haces !! felicitaciones por todo. Son cosas realmente magnificas.
Un abrazo.

Sandra kaže...

Hola Sanja
Precioso todo lo que has hecho, me gustan mucho los motivos, las perchas divinas y esas florcitas me encantaron!
Besos,
Sandra

Unknown kaže...

super savrseno svasta ponesto.a suncokreti su mi..bas, bas.

Anonimno kaže...

Slikice su predivne,super si to iskombinirala,a cvijeće mi se sviđa malo manje jer ne volim cvijeće od papira,ali lijepo si i to napravila.

Sandra Z kaže...

Naravno da nam se sviđa! Meni naročito ovaj trio decoupage slika. Sviđaju mi se i motivi i tvoja obrada s meni najdražim detaljima (bitumen i točkice).

Lijep pozdrav i uživaj:))

Good Ghost kaže...

Jako lijepo, prekrasne slikice na laminatu, a vješalice? e dala si mi posla, imam u predsoblju ormar s vješalicama baš bu dobro izgledalo, jipiii
A kolegice su prave stranice što imaju tebe
pusač

Anonimno kaže...

Prekrasno Sanja, pogotovo slike, ma sve je za 5+!
Pusa.

nata kaže...

sličice su predivne... pozdravljam inovativnosti u podlogama koje možemo iskoristiti... ja neprestano gledam oko sebe i iskorištavam sve do čega mogu doći...

eda kaže...

Opet si bila ekstra vrijedna...Moj favorit slika broj 2, prekrasan mi je ovaj buket a la sanja...
A vješalice bih odmah rado prisvojila, ooodlične su, ja nikako da stignem svoje urediti...
Blago tvojim kolegicama:)))

Tatjana kaže...

Sanja,kućo stara,one slike su prekodobrokrašne!Nisu ni sjena onim isto lijepim buketićima i vješalicama.Začinska je idealna za svaku pa tako i moju kuhinju!

Maite - vitoma kaže...

Sanja, está estupendo todoooooooooo.
Besos guapa.

VolimBoje kaže...

Čista desetka! Hvala ti što i nas ostale inspiriraš na stvaralaštvo!

Lenka kaže...

Dekupaž slike su moj favorit :D, pogotovu ova sa začinskim biljčicama.

jasna kaže...

Suncokreti, aaaaah!

Sanja kaže...

Vi ste drage moje za 10 sa svojim komentarima kojima se veselim jer me i nasmiju i potaknu na kreativan rad...jednostavno je to tako, mi smo jedne drugima inspiracija i poticaj...ja to tako doživljavam...hvala svima od "E" do "J" :))))

Tina kaže...

ja ostadoh paf! kao i na sve radove <3

slikice su prekrasne,bas su krasne a vjesalica je prekrasna,prava romantična! pusa

Biljana kaže...

Ma, draga sve ti je jednostavno prelijepooooo!!!!
Ti si najmarljivija kreativna dusica medju nama i definitivno izvor inspiracije:-)
Velika pusa

Anonimno kaže...

Ma draga...neznam šta je ljepše!!!!
Bez teksta sam....prekrasni radovi, po mom ukusu!!!!

*Kayla* kaže...

Thanks so much for checking out my blog! I had to use google translator to read your message! So cool! Your blog is great and you work is lovely!

Tanja E. kaže...

Bravo, prva mi je še posebno lepa, takoj bi jo imela! LP:))

Tina kaže...

radovi su prekrasni!