nedjelja, 13. veljače 2011.

Cvjetne ukosnice :)))

Heheh...kako vam se sviđa moj foto-model?
Naime, s obzirom da se radi o ukosnicama zaključila sam da bi ih bilo najljepše fotografirati u nečijoj kosi, pa se onda, ja, Mihaela i Željko nikako nismo mogli dogovoriti čija je kosa najljepša :)))
E sad pssssst...Željko inače ima prekrasnu kosu, ne treba mu uopće češalj, jer je toliko kratka da bi mu jedino po sredini mogle napraviti krijestu sa špangima, jer imam prirodno kovrčavu i mogla bi još i proći da sam se na vrijeme ofarbala, a Mihaela ima zaista lijepu kosu, ali tko će onda tako lijepo sve naslikati!!!!
I tako je izbor pao na Mihaelinu lutku :)))
Dakle, na redu su ukosnice ili kako se kod mene kaže - špangice!
Radila sam ih od organze i svile, izrezala na četvrtine ili krugove različitih veličina, rubove sam palila na svijeći, sve sam spojila svilenim koncem i umetnula perlicu, a od ispod sam prišila mali okrugli komadić bijelog filca i zalijepila na rub ukosnice pomoću vrućeg ljepila








I još nekoliko cvjetića koje sam heklala, ali ih još nisam pričvrstila na ukosnice!




I na kraju, cvijeće koje nije predviđeno kao ukras za kosu nego za vazu ili kao dodatak nekom poklonu, a ovaj cvijet sam radila s ?????? (moja Mihaela nije pogodila i kad sam joj rekla od čega je nije mogla vjerovati) - od wc papira...hehe...malo ukrašeno fun&fancy bojom!
S obzirom da je Mihaela sve ovo lijepo fotografirala nagradila sam je sa buketom crvenih ruža od krep-papira!


Drage (i) moji hvala što ste i ovaj put pogledale, pročitale i komentirale moj post!
Objavi komentar