utorak, 15. veljače 2011.

Crijep i još ponešto :)))

Jedna salveta na različite načine! Podloga - crijep!
U radu sam koristila: akrilne boje (bijelu, crnu, smeđu, naranđastu, crvenu, žutu), bitumen, uljanu boju (crnu), brusni papir za efekt shabby, lak za završno lakiranje!



Što se tiče radova, to je to!
E sad na važnije stvari koje bi vas mogle zanimati! Naime, svi mi koji nešto radimo, prije ili poslije, nešto prodamo ili darujemo i u takvim slučajevima se ukaže potreba da ostavimo neki papirić s brojem telefona, adresom ili sl. U tom slučaju vizitke su jedino rješenje, a možemo ih izraditi sami izrezujući karton, pluto i sl. što onda možemo ukrasiti po želji, obojati, ukrasiti decoupage tehnikom, vrpcama, mašnama, možemo bušačem za papir izbušiti rupicu gdje god želimo i provući trakicu! Ne moraju nužno biti pravokutnog oblika, mogu biti u obliku srca, kruga, zvijezde...Takve vizitke će biti odraz vaše kreativnosti!
No, ukoliko se ne želite previše zamarati s izradom takvih vizitki, tu su za vas stranice koje će vam olakšati i ubrzati cijeli posao! Zato, ukoliko želite svoju vizitku, posjetite ove stranice i izradite svoju vlastitu, koju potom isprintate na photo papir i izrežete skalpelom, naknadno možete izbušiti rupice i provući vrpcu.
Ujedno možete ih isprintati na običnom print papiru u boji, pa ih lijepiti na tvrđu podlogu ili odmah na neki rad npr. stražnju stranu vaše slike ili sl.
Probajte!
http://businesscardstar.com/
www.businesscardland.com

Evo primjera kako mogu izgledati!

A ovo sam jednostavno morala podijeliti sa svima vama, jer je skroz kreativno :)))))

Pismo ženi na službenom putu!
Sve je u redu, draga! Puno hvala na tvom lijepom mailu. Ne trebaš se
brinuti za mene. Sve je u redu. Kuham sam i svakim se danom sve više
čudim kako to dobro funkcionira. U međuvremenu mogu to i pojesti bez da idem u
bolnicu na ispumpavanje želuca.

Jučer sam pekao krumpir. Mora li se krumpir čistiti? Dok se to peklo,
otišao sam kupiti kruh. Kada sam se vratio, emajl u tavi se skroz
otopio.
Nisam mogao vjerovati da tako malo može izdržati. Dim u kuhinji se
razišao u međuvremenu, no mačka je crna kao gavran i kašlje.

Otada panično bježi čim uključim kuhalo ili počnem lupati s tavama. Kako, kao što znaš, moram najmanje jednom dnevno pojesti nešto toplo, mačka se više ne pojavljuje.

Reci, koliko se dugo kuhaju jaja? Kuhao sam ih dva sata, no nikako da
postanu mekana. Daj mi napiši molim te, da li se zagoreno mlijeko može
još za nešto upotrijebiti? Da li da ga stavim sa strane dok se ti ne vratiš?

Imao sam lagani problem sa gulašom kada sam htio ugrijati konzervu.
Nažalost je eksplodirala u mikrovalnoj. Vratašca od mikrovalne su
izletjela kroz prozor i uništila nas lijepi staklenik ... i prozor isto. Kako je
prozor bio zatvoren (moram ga držati zatvorenim kada kuham jer inače
uvijek dođu vatrogasci), izletio je skupa sa štokom. Udarni val je bio strašan.
Konzerva je nasuprot vratašcima izletjela kao raketa prema gore, probila
strop i pogodila kćerku gospodina Bauera, u sobi iznad kuhinje, točno
između nogu, no nije joj se ništa desilo.

Da li ti se već desilo da ti se prljavo suđe upljesnivilo? Kako li je to
samo moguće u tako kratko vrijeme? Ti nisi niti puna četiri tjedna u
Češkoj.

Iza sudopera štošta živi, mogao bi čovjek snimiti. Otkuda dolaze samo
svi ti gmizavci? Da li si ih možda ti tamo ostavila? Uglavnom, napokon sam
se sabrao i išao oprati suđe.

Draga, nemoj se molim te ljutiti i vikati, ali onaj dobar porculan od
tvoje bake je polomljen. Izgledao je tako čvrsto da mi nije bilo ni nakraj
pameti da neće izdržati. Možda su 1.000 okretaja mašine za rublje ipak malo
previše. Usput rečeno, i ona je isto pokvarena. Prilikom centrifugiranja
je veliki nož za rezanje mesa malo oštetio bubanj . i sada se nalazi u zidu
... nož, ne bubanj. Bubanj je probio 30 centimetara zida od cigle i sada
leži bez veze negdje vani.

Dok sam jeo, zaprljao sam nažalost tepih u dnevnoj sobi i to sokom od
paradajza. Ti si mi uvijek govorila da se sok od paradajza ne da ničim
izvući. Tu se varaš draga moja, fleka je odlično izasla, dlake od tepiha
nažalost isto. Možda ipak nisam trebao uzeti nitro-razrjeđivač.

Frižider sam morao otopiti. Ti si uvijek tako nespretna, led se dâ
odlično odstraniti sa zidarskim čekićem. No, čudno, sada više ne hladi nego
grije.

U svakom slučaju, meso je dobro pečeno, a jogurt, šampanjac i mineralna
su eksplodirali.

Draga moja. U četvrtak sam zaboravio zaključati kuću. Mora da je netko
bio ovdje jer nedostaju neki vrijedni predmeti, no, novac sam ne čini
čovjeka sretnim, kako ti to uvijek kažeš. Ormar je isto prazan, ali, sigurno
nije bilo puno u njemu jer ti uvijek kažeš da nemaš što za obući.

Kada sam jučer navečer htio nahraniti zeca, prevrnula mi se svijeća. Zec
je sad bez dlake. Izgleda prilično smiješno. Ovim bio htio završiti za
danas.

Sutra malo više. Nadam se da uživaš u miru bez mene i da se dobro
odmaraš.




Broj komentara: 16:

Marina kaže...

Hvala za linkove, nadam se da će mi uskoro zatrebati ;-)), a za pismo ću reći samo LOL :D

Anonimno kaže...

He he...pismo je preludo!!!!!

Suzana kaže...

Linkovi su super i vrlo korisni. Sad mi je napokon jasno zašto se salvete najčešće prodaju po tri.Svaka ideja je izvrsno odrađena. Priča? Trebalo bi tako napraviti svake godine i renoviranje bi bilo mačji kašalj.
Od srca sam se nasmijala- hvala ti!

eda kaže...

Draga, neumorna Sanja... ovi tvoji crjepovi su jednostavno fantastični!!!
Link - ludilo, baš ti hvala!!
A pričica, hahahaha, da mene nema par tjedana i ja bih, vjerojatno, dobila od muža sličan mail...

Good Ghost kaže...

ha ha ha....vic je zadnji pa se prvo smijem, dobar je...
A ćrepi, fatamorgana za moje oči. Ti to tako dobro napraviš da ja, ja nemam rijeći...
a vizitkice si sama radim već jako dugo pomoću corela i photoshopa, ali svejedno hvala za link uvijek volim saznat nešto novo
pusa

Sandra kaže...

Hola Sanja
Qué bonito ese azulejo con decoupage!
Muchas gracias por tu saludo por mi cumpleaños, pasé un lindo día en familia.
Un beso grande,
Sandra

Unknown kaže...

crepovi su dokaz na nikada ne mozemo napraviti ISTO, rad je stvar raspolozenja...kartice, veoma korisno imati te linkove, nikad se ne zna kad ce nam zatrebati.A sto se tice pisma...pa, to je ono sto bi se desilo, verovatno svakoj od nas u vecoj ili manjoj meri.Meni posebno jer sam domacica , a moji ukucani ne znaju ni carape gde im stoje.pozzzz

Sandra Z kaže...

Ha-ha, baš mi je drago što sam škicnula na tvoj blog ujutro, uz kavicu, prije posla ... opet ću se čitav dan smješkati ...

Hvala za linkove!

Crijepovi su superastični :))
Pozz :))

Tanema kaže...

hahahaha, baš sam se dobro nasmijala i pomislila kako bi i meni muž sličan mail slao... hvala za linkove, a crijepovi su prekrasni!

VolimBoje kaže...

Crijep je krasan, a pismo je za umrit :)))

Maite - vitoma kaže...

Ja, ja, ja, y pensar que algunos párrafos de la carta me resultan familiares.
Magníficos azulejos Sanja.
Un fuerte abrazo.

Biljana kaže...

Hvala draga za porciju smijeha i link. Crijepovi prekokrasni kao i uvijek:-)
Pusa

Sandra kaže...

Crijepovi su predivni, a ovo pismo- nemam riječi:))))))

mihaela kaže...

presmiješno, ajd bar sam se nasmijala :)) crijepovi su fantastični <3

Tatjana kaže...

Crijep me gusta mućo!To much mućo.Stvarno je lijep k`o slika!

A ova pisma obožavam.Najbolji mi je onaj kad je otišao u Kanadu i čudio se te nikako nije mogao razumijeti one koji ne vole snijeg i sobove!!!

Tina kaže...

crijepovi su fantastični a ovaj mail mi je uljepšao tmurno popodne.