utorak, 21. prosinca 2010.

Darovi od srca!

Pokloni su stigli!!!
Ja sam se sva raspametila, raznježila, podjetinjila, raspekmezila, suze su mi bile u očima od same pomisli da je netko svojim rukama izrađivao poklone baš za mene!
Hm, možda sam bila dobra ove godine pa me eto Djedica Božičnjak posjetio malo ranije :)))
A ne, nije, to su sve radile dobre vile svojim čarobnim prstićima! Tko su one?
Tatjana, (o kojoj sam vam već pisala kad sam objavila post o svojim poklonima namijenjenih njoj u swapu koji je organizirala Izzy), jedna mlada predivna osoba koja će u duši uvijek biti dijete, a njezin blog govori u prilog tome, pa ga svakako pogledajte "djetinjstvo-i-kreativnost"!
Koliko truda i ljubavi je uložila u izradu poklona koji su stigli na moju adresu možete provjeriti iz priloženih fotografija!
Čizmica je originalna, sama ju je šivala i to sve ručno - svaka čast Tatjana, čizmica ti je za 10!

Uz čizmicu sam dobila čokoladu da si zasladim život i jedan, opet originalni ručno izrađen poklon - podsjetnik, koji me stvarno oduševio, ma pogledajte ga samo! Boje su neodoljive - moja omiljena naranđasta uz dodatak zlatne, mali preslatki anđelčić izrađen od slame, joooooj slatki je jako, pa u donjem džepiću priloženi papirići, a u gornjem džepiću već stoji jedan podsjetnik koji će mi stajati do poslije Božića, jer je na njemu Tatjana već napisala ovako: "okititi bor, ispeći fine kolače"...i to će mi stvarno i biti zadatak, a ovaj presuper podsjetnik već mi visi na mjestu gdje ću ga uvijek vidjeti!
Onda jedna kutijica u obliku zvijezde za koju vam uopće ni ne moram reći, jer vidite i same da je napravljena savršeno, ali ima nešto i unutra...
puna kutijica lijepo izrezanih i namotanih papirića na kojima piše "Sretan Božić"...nisam ih sve otvarala...mislim da piše na svima isto, ali provjerit ću, obećavam! Zar nisu preslatki? Zar to nije odlična ideja?
Ali tu je i jedno osobno pismo za mene sa Tatjaninim lijepim željama na kojima joj puno zahvaljujem, kao i na svim njenim predivnim poklonima! No, nije to sve, kao što vidite na slici tu je još jedan lijep božićni tekst!
I sve to ću ljubomorno čuvati! Hvala ti Tatjana!

Ne, to nije sve, jer je došao još jedan poklon!
Jedan prilično veeeelikiii poklon i veeeeelikaaaa čarobna kutija stigla mi je od drage prijateljice Ede, a njen blog "Spalatinart" morate posjetiti jer imat ćete što vidjeti - ta žena radi čuda i pritom se služi raznovrsnim tehnikama!
Njen poklon je za mene bio iznenađenje i suza mi je stajala u oku kad sam vidjela njeno ime na kutiji - hvala draga Eda!
A sad pogledajte kakve čarobne stvari mi je poslala!
Kutija naravno nije bila prazna, iako bi mi bila dovoljna samo kutija (uh, šta će mi u njoj stajati?)!
Ma pogledajte vi to!!! Puna kutija darova...jooooj, nisam znala što bih prije, otvarala, slikala ili samo promatrala onako iz blizine ništa ne dirajući da ne poremetim taj sklad!
Njena originalno uređena kutijica koja, naravno, nije prazna...

 ...unutra se nalaze fine čokoladice, zatim je tu pregršt prekrasnih salveta i ogledalo koje još nisam raspakirala, prvo ću mu se diviti ovako kroz celofan - uopće vam ne moram reći da je ogledalo woooow!
 ...još jedna slikica...
I draga Eda, hvala ti puno!
Još ima,
Svojim poklonom me iznenadila i  Jadranka, naš "Good Ghost", jedna izuzetno darovita osoba, a više o tome što sve radi možete pogledati na njenom blogu "goodghost-art"!

Od nje mi je stiglo punoooo lijepih, prelijepih salvetica (jao, kolke salvete, kolke ideje, morat ću raditi u 5. brzini) i anđeli koje ona sama izrađuje, a zatim ih ukrašava, boja i sl.
Pogledajte samo kako su lijepi!!!!
Hvala ti puno, draga "Good Ghost"!

I još vam želim pokazati jastuk koji sam osvojila u jednom Marinom giveaway-u....moram ga pokazati :)))
Draga Mare, hvala ti na tvojim poklonima i na čestitki (moja je "u izradi"), a njen blog i njene postove ne smijete propustiti "Mare-ri.blogspot!"!
Jastuk je samo za gledanje, nitko ga ne smije pipnuti...hehe

I za kraj vam svima želim zahvaliti na vašim posjetama i komentarima, a najviše na vašim poklonima koje ste izradile za mene uz puno strpljenja i ljubavi, te upakirale sa puno pažnje. U svakom i najmanjem detalju se vidi vaših ruku djelo i to me najviše veseli!
Primijetile ste, ili ipak niste, sama sam sve slikala i sve se valjda vidi :)))
Evo još malo slikica malih poklončića koje sam s veseljem izrađivala za druge!



Volim vas puno,

Broj komentara: 12:

kiselbri kaže...

Amiga... cuantas cosas y que preciosas todas !!
Te deseo tengas unas felices fiestas desde España !!
un abrazo.

Good Ghost kaže...

aaaaaa, ooooooo........
Super, jako mi je drago što kod tebena sve vrvi poklonima, baš su originalni i preslatki, a još i je više drago što su moji anđeli preživjeli tzransport. moram priznati da sam se bojala da ne puknu s obzirom da su od gipsa....super

Tatjana kaže...

Draga Sanja,vjeruj mi da sam i ja skoro zaplakala čitajući ovaj post.Koliko emocija pršti iz njega.Tako je to kad te ljudi iznenade bez ikakvog povoda.I to je najljepše što čovjek može dobiti,čisto,bezuvjetovano i iskreno "hvala" za tebe takvu kakva jesi kao osoba.
Svi su pokloni prekrasni,i Tatjana i Eda i Jadranka i Mare!

eda kaže...

Dok ti uživaš u svojim slatkim poklončićima, mi uživamo čitajući ovaj post... To se zove prijateljstvo..
Sretan ti Božić, draga moja prijateljice!

Mare kaže...

ajme šta ću s vama!!!....ovih dana samo cmizdrim,zbog vlasritih i tuđih poklona:))....
znam kako ti je bilo ,ooooo znam jer sam i sama to prošla:))....
sanjice ti si sve to zaslužila,iz tvog posta se vidi kakva si,divna i predraga osoba :)....
dok sam čitala post osjećala sam se baš kao da sam sve to i ja dobila...
tebi i svima koji su te obradovali poklonima šaljem jednu veliku,ali stvarno veliku pusu:)))....
M...


(kako se i moj jastuk našao u ovom postu ne znam ali hvala ti:)))))

lindolina kaže...

Koliko poklona! :) Uživaš :) Predivne poklone si dobila i bio mi je veliku gušt čitat tvoj post i gledat slikice. Veliki pozdrav!

Biljana kaže...

Draga Sanja, ti si zaista bila dobra dusica, kad si primila toliko darova:))
Drago mi je da si se obradovala ti to zasluzujes.
Velika pusa

Anonimno kaže...

Prekrasni darovi draga Sanja!
Od srca ti želim blagoslovljen Božić i Sretnu Novu godinu!
Pusa, Zondra Art

Pipi kaže...

Ah taj Deda Mraz, on se uvek usunja u pravi kamin, nikad ne pogresi. Zato uzivaj draga po zasluzi. Srecni praznici i veliki zagrljaj od mene. Mnogo mnogo zdravlja, kreativnih ideja, radosti. Michaeli mnogo lepih slika..... i sve sto se lepo pozeleti moze tebi i tvojoj obitelji, naravno tu je Zeljko uracunat.

Sanja kaže...

E drage moje, da nije vas, ne bi bilo niti mojih kreativnih radova, a bome niti darova i zato vas sve stvarno volim...hvala na lijepim i iskrenim željama!

Villa-loredana kaže...

Hvala na posjeti, komentarima, i postovima koje kad čitam postanem sva pekmezasta i oblaženih očiju, ako pratite Šeherezadu, ličim na onu scenu kad Mater familias Nadida kaže Burhanu da je plakao na otvaranju bolnice koja nosi ime njihova sina, a on je odgovorio da nije u pravu, jer da ga oči nešto bole u zadnje vrijeme i da mora do okuliste, ja ne moram jer već nosim naočale, još plaćam rate za nove leće i okvir, ali mi zato ne suze oči, već sporadi vašeg prijateljstva. Loredana.

Tina kaže...

ja sam se sva raznježilai rastopila ka sladoled na suncu. sanja bas mi e drago zbog tebe i svih tih darova,ti si jako draga osoba.

Sretan i blagoslovljen Božić.