četvrtak, 23. prosinca 2010.

Božićne želje!

Svima vama,
kreativnim i dragim ljudima,
koji vjerno pratite moj blog,
kao i svima koji me čitate,
želimo sretan Božić!
Sanja, Željko i Mihaela

Badnjak se loži, vatra plamti,
zdravlje i sreća nek vas prati!

Samo otvorena glava može primiti mudrost...
Samo otvorene ruke mogu primiti dar...
Samo otvoreno srce prihvaća ljubav...

Ne čini nas bogatima ono što imamo,
već ljubav koju smo spremni drugima dati...
Svaki put kad je iz srca uputimo,
ona nam se duplo veća vrati!

PS.
Saonice su mi koma, sob mi je divljak, zato vam nisam upala kroz dimnjak.
Pukla mi je s darovima vreća, ali vam želim sretan Božić i da vas prati sreća!

21 komentar:

Good Ghost kaže...

i tebi i tvojima draga prijateljice Sretan bio....

VolimBoje kaže...

sve najbolje tebi i tvojoj obitelji želim kao i pregršt novih kreativnih ideja kojima ćeš nas i ubuduće razveseljavati!

Villa-loredana kaže...

i tebi i tvojima draga. Loredana

Anonimno kaže...

Draga Sanja od srca ti želim sve najbolje za Božić i Novu godinu!
Pusa, Zondra Art

Branka......... kaže...

Sanja, sve najbolje za Božić i Novu godinu.....Branka

Biljana kaže...

Draga Sanja, tebi i tvojoj obitelji Sretan Bozic i Nova godina, puno zdravlja, radosti i ostvarenje svih zelja, od srca Biljana

Magia da Inês kaže...

♥♫ Querida amiga,

"Que o Natal não seja apenas uma data... mas um estado de espírito a orientar nossa vida... e que o amor se renove a cada ano da nossa convivência."

♫♫♫ Feliz Natal!!!


…………(¯`O´¯)
…………*./ | \ .*
…………..*♫*.
………, • '*♥* ' • ,
……. '*• ♫♫♫•*'
….. ' *, • '♫ ' • ,* '
….' * • ♫*♥*♫• * '
… * , • Feliz' • , * '
…* ' •♫♫*♥*♫♫ • ' * '
' ' • . Navidad . • ' ' '
' ' • ♫♫♫*♥*♫♫♫• * ' '
…………..x♥x
…………….♥

Bj♥s
Brasil ♥♫♫

Tatjana kaže...

Puno,puno ljubavi,zdravlja,sreće i veselih trenutaka tebi i tvojoj obitelji za nadolazeće blagdane želim,ja!

Pipi kaže...

Ja vas obozavam,
nije da nije,
svakome pricam,
zasto da krijem.

Sto sa mnom se druzite,
mnogo vam hvala,
sve sto sam naucila od vas,
bez vas ne bi znala.

Zato dragi moji:
Sanja, Michaela i Zeljko,
SRECNE PRAZNIKE JA VAM ZELIM
I ZAJEDNO SE SA VAMA VESELIM.

( sve je smisljeno u momentu, dok sam pisala, inspiracija mi je dosla sama, citajuci sve divne pesmice i namenjeno je bas vama, tako se desilo). Voli vas vasa Pipi

Jasminka kaže...

Blagoslovljen Božić tebi i tvojoj obitelji želi Jasminka sa svojima.

lindolina kaže...

Također tebi i tvojima želim sve najbolje za Božić i Novu godinu!

Nena3110 kaže...

Srećan Božić!

kaća kaže...

sretne i blagoslovljene blagdane,puno zdravlja i srece,tebi i tvojima!!!!

Tina kaže...

hvala na salveticama,mail čestitki,i ovoj predivnoj na blogu! Od srca vam želim sretan i blagoslovljen Božić

Tina

Sandra kaže...

Muy Feliz Navidad Sanja!!!
Un beso grande,
Sandra

eda kaže...

Dragim prijateljima sve naj najbolje za Božić i Novu godinu!!!
Hvala na predivnoj čestitci!!

cadouri-handmade kaže...

Iti doresc sarbatori fericite alaturi de cei dragi si un An Nou plin de bucurii si impliniri!!Elena

Layla kaže...

sve najbolje i od mene :)

arba kaže...

:))))))))Prekrasna čestitka!
Draga Sanja i ja ti želim sretan i blagoslovljen Božić te puno zdravlja i osmijeha u Novoj 2011.godini
Velika pusa!

tatjana kaže...

...još jednom - i tebi i tvojoj obitelji sretan i blagoslovljen Božić! :)

Unknown kaže...

Tebi i tvojoj obitelji sretan Božić uz obilje mira, zdravlja i božjeg blagoslova!
Pusa :)