nedjelja, 19. prosinca 2010.

Šljokasto :)))

Konačno sam dovršila dva šljokasta rada!!!
Prvi sam radila na drvenoj podlozi sa salvetom koju mi je poslala Mare (oooo Božeeee, moram prestati spominjati Mare u svakom postu, hehe). Radi se o nekakvoj pomalo neobičnoj salveti za koju nisam znala otkud bi krenula, a opet, to mi je bio izazov! Gornji dio sam sjenčala bijelom, crnom i sivom bojom, u sredini sam napravila borić pomoću cres deco paste, kao i donji dio, te sam malo posula sitnim šljokicama. Skroz dolje sam stavila nekakve crne cvjetiće (to je moje viđenje zime)! Rubove motiva sam prešla srebrnim šljokastim ljepilom! Ma sve je šljokasto :)))


Ovaj rad sam napravila na crijepu! Anđeo i borići su salveta, ostalo sam radila sa zlatnom konturom, šljokastim ljepilom, vrućim ljepilom, pa malo shabby efekta i to bi bilo to!
I pogled izbliza...na mjesto gdje su rupice provukla sam špagu 
koju sam omotala zlatnim koncem kojem sam izvukla niti i pustila da visi!

I jedna zimska koja je šljokasta samo na dijelu gdje je snijeg, a nebo sam sjenčala kistom koristeći tamno plavu, svijetlo plavu, crnu, bijelu u sivu boju.

Sve vas lijepo pozdravljam i želim vam da kreativno provedete ostatak vikenda!

Broj komentara: 14:

Tatjana kaže...

Sve ti je tako dobro ispalo,da da sam ti bliže pitala bi se sva u čudu:"Ma znam da sam to tu ostavila.Ruku bih u vatru stavila za to."

zrinkabk kaže...

Sve što napraviš ima tvoj poseban stil. Super radovi!!!

Pipi kaže...

Sanja legenda. Morala sam da se ustipnem i da proverim da li ne sanjam, cudo si. Kao da imas masinu i stancas. Neverovatna si. Prelepo je, a sta to nije lepo sto ti radis, tako nesto ne postoji. Kissssssssssssss

Anonimno kaže...

Prekrasno Sanja,oduševila si me!

Villa-loredana kaže...

Hvala na posjeti, a tvoj me decoupage s angelima baš oduševio, eh ne možemo a da ne spomenemo Mare, a ja ju i osobno poznajem, prekrasna osoba. Pozdrav. Loredana

Magia da Inês kaže...

♥ Olá, amiga!♫
♫♥ Que lindo... muito, muito bonito!!!
♫♫ Boa semana!
Beijinhos. ♥♫
♫♥ Brasil
♫♫♫♥

Mare kaže...

priznajem nemam ništa protiv da me spominješ))))...
a ako netko ima nešto protiv naka kaže sad ili neka zauvijek šuti:))))...
jako si me iznanadila s doradom sive salvete......upravo fantastično izgleda ovako sjajna i dotjerana by sanja:))).....ti si čudo koje volim i prtim s guštom:))....
velika pusa za lopatanje,sad kad si u điru mogla si potegnuti i do mene.....dva dana ne izlazim zbog snijega:))....

Nena3110 kaže...

Savršeno, i baš mi sviđa to malo sjaja, izgleda svečano, a nije previše, baš po meri.

Sanja kaže...

Ooooo, kako odlični komentari ("ruka u vatru, poseban stil, ...kao da imaš mašinu i štancaš, baš po meri, by sanja")!!!
I love you!
ps. Mare, taman sam krenula s lopatom prema Rijeci, a ono, zasjalo sunce, pa sam odustala :)))

Nela kaže...

Hvala Sanja na divnom komentaru. I ti mozes da se pohvalis predivnim radovima! Ovaj je bozanstven ;D

Good Ghost kaže...

jako lijepo, nikad nisam koristila više različitih tehnika zajedno. Očito se isplati jer su rezultati odlični.
pozz

eda kaže...

Meni ne treba lopata, nego ti lijepo puhni pa da i do mene doleprša koja pahulja... možda doleti i inspiracija za ovakve čudesne radove, možda i koja šljokica... Baš volim ove sivo-srebrene kombinacije, odlično si to izvela!!!

Maite - vitoma kaže...

Que decirte, se me acaban los adjetivos, es bellísimo todo.
Bss.

arba kaže...

Draga Sanja svi tvoji radovi su posebni i prelijepi, nikad ne znam što mogu očekivati kad kliknem na tvoj blog..uvijek me iznova iznenadiš nečim novim i originalnim!!
PS Ja još uvijek čekam snijeg...
Velika pusa!