ponedjeljak, 2. lipnja 2014.

Jastuk (16x)...cvjetna korpa!

Još jedan jastuk...ručno vezen, sa malim ružicama koje sam isheklala, u smeđe-naranđastim bojama i crvenom mašnom, nazvan "cvjetna korpa"!


Detalji...
 
 I nakon pregleda svih detalja koje je marljivo uočavala i fotkala moja Mihaela, još jedan pogled na gotov jastuk koji je već neko vrijeme u svom novom domu!
Oprostite mi što sam tako malo pisala, ali nemam inspiracije...nekud je nestao onaj zanos pisanja bloga, iščekivanja komentara, nesebičnog dijeljenja znanja, divljenja nečijem umijeću, međusobnog poticanja na pisanje i rad, zezancije, smijeha, utjehe...nestale su sa blogerske scene neke vrlo drage blogerice koje su od samog početka mog bloga bile sa mnom i uz mene :( ...sve se mijenja, no, povremeno se ipak vraćam svom blogu u želji da nekom budem makar inspiracija! Mislite li i vi slično ili suprotno od toga?
Lp i do čitanja!

Broj komentara: 7:

Nena3110 kaže...

Sanja, jastučić je savršen.
Znam da nije blogerski svet isti kao što je bio i da se neke blogerke više ne javljaju, ali dolaze nove. Biće više inspiracije, svi po nekad prolazimo teške trenutke.
Želim ti sve najlepše ♥

CreativaCale kaže...

Baš si ga lepo odradila:))

Cekeruša kaže...

jastučić je presladak. sviđaju mi se i motiv i boje i to što si lijepo i uredno izvezla.

mnogo volim vezenje, to mi je najbolja antistres terapija.

a kod blogova je uvijek tako, naiđe period kada smo aktivni, pa period kada nismo, ali važno je da se radi.

pozdrav :)

Ondinijana kaže...

Baš je lep jastučić, posebno mi se dopadaju heklane ružice. Takav je blogerski svet, i meni je žao što nekih blogerki nema u zadnje vreme ali i ja sama nisam toliko aktivna. Nekad nema vremena, nekad smo previše nervozni, umorni... Ne brini o inspiraciji, svima se dešava.

eda kaže...

Kuc, kuc... bez ogovaranja, molim:)
Prvo da pohvalim sve odreda što nisam pohvalila zadnjih mjeseci... zamišljam tvoj mali kutak prepun ovih tvojih predivnih rukotvorina! Čini mi se da je inspiracija za ovaj jastučić potekla od starih radova tvoje mame?
Eeee, draga moja, i ja bih voljela vratiti vrijeme i ponovno iščekivati "zločeste" komentare nakon kojih se smiješim deset minuta... ali to je tako davno bilo da sam skoro zaboravila što je to htlm:( Ali pisala ja ili ne, ti si uvijek moja draga inspiracija!
Eto kako se pravdam kada se osjećam prozvana, haha... možda bi me i za kosu počupala da sam ti bliže!!


Sanja kaže...

Hvala vam cure na komentarim!
Draga Eda, možda te i bi malo počupala :)))

mihaela kaže...

jastuk je presladak!!!! samo tako nastavi!!! <3