utorak, 8. travnja 2014.

Plavi jastuk!

Vezen plavim šatiranim koncem, uz malo žute...domaće platno spojeno na sve četiri strane heklanjem!
 
 Ovaj jastuk je inače manji od prethodnih i uživo je baš dražesni!
Kako vam se čini? Vaši komentari, prijedlozi i iskreni dojmovi mi puno znače i neki puta me usmjere da nešto promijenim...zato, samo recite!



Broj komentara: 6:

Nena3110 kaže...

Jastučić je prekrasan, volim plavu boju. Po nekad mi žao što više ne heklam i ne vezem...možda se tome i vratim. Vidi se da si uživala dok si radila, utkana je tvoja ljubav i tvoja dobra duša.

Klaudija Rajković kaže...

meni je ovo prelijepo da bi išta mijenjala..
puno pozdrava

Bombonica Events kaže...

Divno ♥

Unknown kaže...

super izgleda;)

CreativaCale kaže...

Svidja mi se jako kako si efektno zavrsila jastuk kukicanjem.Bravo!

Sandra Pecić kaže...

Pa ako ćeš iskreno, ja imam da ti zamerim samo to što ja ovo ne znam da uradim...Majstorice!;)