srijeda, 2. travnja 2014.

Oslikana boca!

Boca zanimljivog izgleda, zanimljiva salveta, malo mašte, malo boje, malo špage i idealan poklon, za one koji vole dobru kapljicu, je tu!

Sad ćemo je malo okrenuti...

 i još jednom...
 a onda ćemo je polegnuti
 i na kraju pokazati čep obučen u špagu!
Bocu sam radila na način da sam je prvo obojala bijelom akrilnom bojom (tapkajući spužvicom), zatim sam zalijepila odabrane salvete, a bitumenom sam zatamnila dijelove, s time da sam djelomično koristila i zlatnu boju (u tragovima, sa gotovo suhom spužvicom). Čep sam obukla u špagu pomoću ljepila tj. drvofixa.
Nadam se da se i vi volite poigrati sa staklenim bocama oslikavajući ih i ukrašavajući na razne načine i tako uvijek imate spreman poklon za nekog ko će cijeniti vaš trud i veseliti se poklonu! I ja se tome nadam :)
Lijep pozdrav i do čitanja!

4 komentara:

Bombonica Events kaže...

Ispala je fantastično !!!

Martina kaže...

Boca ti je predivna. Kad sam se bavila dekupažom,ukrašenih boca je bilo u izobilju kod mene :).
Lp, Martina

Nena3110 kaže...

Savršena je, izgleda kraljevski!

Nely kaže...

Meni su svi tvoji radovi apsolutno originalni i posebni..pozdrav i pusa draga Sanja!