utorak, 18. ožujka 2014.

Vezeni jastuk 14x

Još jedan jastuk po 14 puta na ovom blogu, a jastuka je, svakako, bilo i puno više :)

Rađen je, kao i svi moji jastuci, na domaćem, tkanom planu, a namijenjen je za rođendanski poklon jednoj mladoj dami!
Uz vez, isehlala sam ružice koje su dodano uljepšale ovaj jastuk!
Umjesto običnog gumba stavila sam heklani, a gornji dio sam dodatno ukrasila vezenim križićima.

Do slijedećeg posta, svima lijep pozdrav i budite mi vrijedne :)

Broj komentara: 7:

Biljana kaže...

Sanja prelijep je, ne znam sto mi je ljepse, shema ili tvoja izrada :)

Martina kaže...

Predivan je. Svaka pohvala.
Lp, Martina

CreativaCale kaže...

Prelepo Sanja!:))

Nely kaže...

Sanja ovo su najljepši i naj originalniji pokloni,vjerujem da će donijeti puno radosti onome tko ga bude imao,istinski je prekrasan!

Nena3110 kaže...

Ah, lepote, odmor za oči i dušu. Verujem da si uživala dok si ga radila, nema lepšeg.
Ovakvom poklonu svako će se radovati.
Želim da budeš zdrava, uvek.

Mariana kaže...

Jednostavno prelepo!

Nataša kaže...

Savršena kombinacija i boja i radova. Kod tebe je uvek tako: Ako nije savršeno, onda ga neće ni biti.