srijeda, 12. ožujka 2014.

Oslikani crijep 16x

Više ni ne znam koliko sam crijepova napravila, ali zbrajajući postove s crijepovima ovaj bi bio 16. post, a crijepova je bilo, naravno, i puno više!
Ne znam ni sama zašto je to tako, ali volim raditi različite stvari, neke samo iz znatiželje da vidim dal ja to znam i mogu, a neke ponavljam više puta...tako je s crijepovima koji su mi uvijek iznova zanimljivi za rad zato jer je podloga na kojoj radim velika pa imam manevar za doslikavanje i dodavanje detalja.

Ovaj crijep sam radila bez posebnog plana. Kao podlogu sam stavila kit za drvo preko neke čipke, zatim sam ga obojala u tamne boje koje su mi ostale od prije pa sam sve izmiješala i time premazala podlogu, zatim sam prešla voskom u slučaju da mi padne na um da kasnije nešto pobrusim! Zatim sam tamnu podlogu prebojala bijelom, zalijepila salvete i mjestimično pobrusila te doslikavala uljanim bojama! Mogu zaključiti da je dobar...mogao je biti i bolji...i bit će, slijedeći put!

U ovaj post sam ubacila još jedan oslikani crijep koji sam radila prilično davno, čini mi se prije dvije godine, ali s obzirom da otprilike toliko vremena nisam niti bila prisutna na blogu, ostao je u arhivi do sada!

Broj komentara: 8:

Biljana kaže...

Sanja ti si neumorna, super su ti crijepovi! Hocemo jos :)

Jelena MS kaže...

Bas su lepi!Volim taj osecaj kad te nesto tera da radis jos,i jos,i jos...

Martina kaže...

Predivni su ti crijepovi. Samo nastavi.
Lp, Martina

Bombonica Events kaže...

Nije moglo bolje ☺

Nena3110 kaže...

Savršeni su, Sanja!
Volela bih da uradim jedan, čak imam jedan stari crep, donet sa sela, koji bi prvo trebalo dobro očistiti i pripremiti, čeka već dve godine.
Eto ideje i izazova za mene, kad budem na odmoru.

Gaby Bee kaže...

This looks absolutely amazing!

Gaby

Anonimno kaže...

Divni su Vam radovi, kojom vrstom boja doslikavate, ako nije tajna, hvala.

Sanja kaže...

Doslikano je uljanim bojama!