srijeda, 12. ožujka 2014.

Oslikani crijep 16x

Više ni ne znam koliko sam crijepova napravila, ali zbrajajući postove s crijepovima ovaj bi bio 16. post, a crijepova je bilo, naravno, i puno više!
Ne znam ni sama zašto je to tako, ali volim raditi različite stvari, neke samo iz znatiželje da vidim dal ja to znam i mogu, a neke ponavljam više puta...tako je s crijepovima koji su mi uvijek iznova zanimljivi za rad zato jer je podloga na kojoj radim velika pa imam manevar za doslikavanje i dodavanje detalja.

Ovaj crijep sam radila bez posebnog plana. Kao podlogu sam stavila kit za drvo preko neke čipke, zatim sam ga obojala u tamne boje koje su mi ostale od prije pa sam sve izmiješala i time premazala podlogu, zatim sam prešla voskom u slučaju da mi padne na um da kasnije nešto pobrusim! Zatim sam tamnu podlogu prebojala bijelom, zalijepila salvete i mjestimično pobrusila te doslikavala uljanim bojama! Mogu zaključiti da je dobar...mogao je biti i bolji...i bit će, slijedeći put!

U ovaj post sam ubacila još jedan oslikani crijep koji sam radila prilično davno, čini mi se prije dvije godine, ali s obzirom da otprilike toliko vremena nisam niti bila prisutna na blogu, ostao je u arhivi do sada!
Objavi komentar