petak, 7. veljače 2014.

Za klince i klinceze!

Napraviti nešto veselo za djecu nije mi nikakav problem, jer volim vidjeti taj iskreni osmjeh sreće i zadovoljstva na dječjim licima! No, ovaj puta ću na taj osmjeh pričekati koju godinu ili dvije :)
Dakle, za jedno, još nerođeno dijete,napravila sam veselu vješalicu i okvir za fotografiju!


Tehnika već svima poznata - decoupage! Podloga je plave boje, malo voska po rubovima, bijela boja, pa brusni papir i na kraju izabrana salveta!
Sviđa vam se?

U dekupažirani okvir za fotografiju zalijepila sam na karton medvjediće, a kad se djetešce rodi onda će umjesto medvjedića tu stajati slika djeteta!
Pogled odostraga! Bubamare koje donose sreću :)


Eto, za danas toliko!
Do čitanja!

Broj komentara: 9:

CREATIVE KHADIJA kaže...

super Lovely!!

Biljana kaže...

Sviđaju mi se motivi, bas su veseli, lijepo si to uredila kao i uvijek!

Bombonica Events kaže...

Vesela vešalica mi je baš ♥ ;)

Nely kaže...

Tako je preslatko sve,ova vješalica je posebna,vjerujem da će biti prekrasan detalj u dječjoj sobi,divno Sanja uvijek oduševiš iznova svojom kretivnosti!

Good Ghost kaže...

Prekrasno! Pretpostavljam da to buduća bakica radi :)
pusa tebi i Mihaeli

Sanja kaže...

Hvala vam na komentarima!
Ne GoodGhost, nažalost, još nemam takvu vijest!

Nataša kaže...

Deca su neverovatna i ja uživam praveći poklone za njih. Uvek mi uspe, a taj osmeh i radost ništa na svetu ne može da zameni.

CreativaCale kaže...

Preslatko:)))

Nena3110 kaže...

Prekrasno, ti zaista sve uradiš savršeno, i znam ko ti pomaže: tvoja dobra duša i dobra volja.