petak, 21. veljače 2014.

Sitnice!

Ovo je bila...
kutijica od kreme "Melem" koju redovito koristim, a kad je ispraznim čeka na svoj red za uljepšavanje kako bi nakon toga poslužila u neke druge svrhe...kao npr. za poklon, jer unutra stane nakit, čokoladni bomboni i još svašta :)

Ovaj put sam se odlučila za tkaninu! Gornji dio tj. poklopac sam prvo obložila s malo vatelina, a zatim sam zalijepila tkaninu.

S obzirom da još uvijek ne znam što ću staviti u kutiju ostavila sam je iznutra onakvu kakva je pa ako se odlučim da ću staviti nakit, npr. prsten, onda ću umetnuti spužvicu u koju ću utaknuti prsten i kutijica će biti ljepša od one iz zlatarne :) Priznajte, dal i vas živcira što su kutijice u zlatarni tako bezlične, plastične, jednostavne, bez imalo mašte? Mene to jako živcira!!!
Druga sitnica je drvena kutija za penkala! Nju sam uredila u dekupaž tehnici!

I na kraju vješalica koju sam kupila za smiješno male pare! 
Nju sam oslikala u shabby chic tehnici i jako mi se sviđa! Zadovoljna sam učinjenim!




To su bile sitnice s kojima sam se zabavljala par dana :)
Do čitanja i ugodan vikend!


Objavi komentar