petak, 21. veljače 2014.

Sitnice!

Ovo je bila...
kutijica od kreme "Melem" koju redovito koristim, a kad je ispraznim čeka na svoj red za uljepšavanje kako bi nakon toga poslužila u neke druge svrhe...kao npr. za poklon, jer unutra stane nakit, čokoladni bomboni i još svašta :)

Ovaj put sam se odlučila za tkaninu! Gornji dio tj. poklopac sam prvo obložila s malo vatelina, a zatim sam zalijepila tkaninu.

S obzirom da još uvijek ne znam što ću staviti u kutiju ostavila sam je iznutra onakvu kakva je pa ako se odlučim da ću staviti nakit, npr. prsten, onda ću umetnuti spužvicu u koju ću utaknuti prsten i kutijica će biti ljepša od one iz zlatarne :) Priznajte, dal i vas živcira što su kutijice u zlatarni tako bezlične, plastične, jednostavne, bez imalo mašte? Mene to jako živcira!!!
Druga sitnica je drvena kutija za penkala! Nju sam uredila u dekupaž tehnici!

I na kraju vješalica koju sam kupila za smiješno male pare! 
Nju sam oslikala u shabby chic tehnici i jako mi se sviđa! Zadovoljna sam učinjenim!




To su bile sitnice s kojima sam se zabavljala par dana :)
Do čitanja i ugodan vikend!


Broj komentara: 12:

Vesna Maric kaže...

Predivno je sve. Kutijice su preslatke!

Klaudija Rajković kaže...

predivne si stvari napravila i sviđa mi se ideja sa kutijicom od melema, stvarno predivno ..
lp Klaudija

Nena3110 kaže...

Tri stvarčice, dosta truda i dobiješ tri lepotice, za ponos.
Prekrasno!

Sonaj kaže...

Hm,sitnice ??? Bilo je tu posla ,a ja se uvijek oduševim kutijicama...Divna je :)

Biljana kaže...

Sanja, ti si kao pčelica :) kutijica je preslatka, tkanina na sitne ruzice, me osvojila na prvu :) i ostali makeoveri su super!

Nataša kaže...

Sve je jako lepo, ali mi je čiviluk favorit :)

Good Ghost kaže...

Nice. I meni je zadovoljstvo od nečeg napraviti nešto, he he, mislim reciklirati-
pusa

Nataša kaže...

Sitnice, ali pričinjavaju veliko zadovoljstvo. Nama, kreativcima je, sve što se kupuje, loše. Ne mislim bukvalno loše, recimo da je jednolično i onda pribegavamo ovakvim stvarima.

Zbog toga sam napravila grupu Like to recycle, sa motoom "U inat krizi", pa izvoli, pridruži se, ako želiš, mislim da imaš šta da pokažeš. Ustvari, sad sam se setila, pozvala sma te,ali nema veze.

nives kaže...

prelijepi radovi

Nely kaže...

Ja uvijek kažem da u sitnicama leži pravo malo blago,tako je i kod tebe slučaj,ovo je preslatko sve,stvarno pravo malo blago,divno si sve napravila,ne da možeš biti zadovoljna,nego pre pre pre zadovoljna svime..bravo Sanjči!

Svashtaonica kaže...

Malo kasnim sa komentarom..no...za dobre stvari nikad nije kasno:-)
Zaista ste sve predivno uredili! Kutijica od melema mi je ipak naj!

Unknown kaže...

Te metalne kutijice prosto obozavam, a kada dobijem jos i one pune bombona, sreca je dvostruka, pojedes bombone, a kutija ostane za dalji rad i mastu.Super si je obukla!