četvrtak, 27. veljače 2014.

Novi izgled jedne sasvim obične boce!

Staklene boce mogu izgledati sasvim drugačije ukoliko ih malo "pomackamo" bojom, odaberemo adekvatnu salvetu i za kraj malo potočkamo :)

Dakle, radi se o decoupage tehnici, a radila sam na način da sam prvo nalijepila pik-traku na dio koji neću bojati, zatim sam bocu obojala u tamno smeđu boju, premazala craquele lakom za efekt ispucalosti, pa bijelom bojom, odabrala sam salvetu, prilijepila je, dodala malo bitumena, iscrtala dijelove i potočkala konturnom pastom za staklo, pluteni čep sam obojala u bijelu boju, skinula pik traku i na kraju sve polakirala i boca je spremna za poklon, prodaju, osobnu upotrebu...to ćemo još vidjeti!
Kraj priče!
Ovo više nikad neće biti samo "obična boca"!

Broj komentara: 9:

Klaudija Rajković kaže...

pa naravno da neće sada ima novu odjeću u kojoj se bolje osjeća i boca :D
Baš je divno ispala ..lp

Nataša kaže...

Mašta može svašta. Razumemo se!

Sonaj kaže...

Da,da..Sve, samo ne obično..To je naš moto :)I drugačije,posebno,unikatno...

Bombonica Events kaže...

Ovo je jako pedantno i lepo odrađeno. Svaka čast ☺

Good Ghost kaže...

Zanimljiva i lijepa haljinica, kiss

Nena3110 kaže...

Boca je fenomenalna.
Savršena ideja sa kombinacijom neobojenih delova.
Uvek sam oduševljena tvojom veštinom.

Unknown kaže...

Savrseno vesela, bas kao vesnik proleca!

Sandra Pecić kaže...

Flaše su odlične, majstorskih ruku delo, a i logo Handmade love me je osvojio !:)

Sanja kaže...

Hvala cure...hvala Sandra, ti si prva primjetila da imam novi logo :)