ponedjeljak, 3. rujna 2012.

Torbice od recikliranog trapera!


Broj komentara: 18:

Noblesse kaže...

very cute!very very nice!

Biljana kaže...

Volim traper na sebi i pored sebe,draga torbica ti je suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper!:-)

nives kaže...

wooow jako mi se sviđaju pogotovo ova druga sa točkastim detaljima pozzzz

Kristina Uvodić kaže...

Baš su cool!

jasna kaže...

Stvarno su jako zgodne i praktične!Ti si majstorica za recikliranje.

Nely kaže...

Sanjice kako su slatkeeee!!..ne znam koja mi je simpatičnija,mislim stvarno detalj za poželjeti,bravo!

Good Ghost kaže...

Prekrasno!

eda kaže...

Preslatke! Baš su mi nekako - Sanjaste:))

Romana kaže...

Jako zgodno za onoga tko te sve stvari koje skuplja zna i kad tad i iskoristi. Nažalost, nisam baš tako kreativna i domišljata, ali ja zato stare traperice nosim dok ih totalno ne poderem. :)

Јасна kaže...

...Koja izgleda pravo letnje! U mojoj mašini za šivenje odavno stoje drage, dotrajale farmerice određene da postanu torbica i strpljivo čekaju svoj trenutak! Ništa za bacanje. :)

Nataša kaže...

Torbice su super, svaka na svoj način je posebna, a što se bacanja tiče-NI SLUČAJANO! Nikad se ne zna.

A... nakit kaže...

odlično, super su!!!

Sonaj kaže...

Upravo tako, nema bacanja! Ma, vidi kako divne stvari nastaju .Odlične torbice,vesele, mladenačke..Uživaj i budi vrijedna :)

Creations by Ane kaže...

vrlo slatke osobito ova na točke

Anonimno kaže...

Gdje ćeš ljepšeg posta od ovog. Ma ja sam presretna kad vidim traper torbice. Preslatke su!!! I veselim se što sam opet s vama!!!

Ljubinka kaže...

Bas se obradujem kad vidim da nas ima puno koje nista ne bacamo,pogotovo teksas:))!Torbe su super!!!Pozdrav

Nena3110 kaže...

Divna torbica!
I ja čuvam teksas, ali nikako da dođe na red, mada sam davno, davno šila neke torbice, ni blizu tako lepe kao ova :)

Anavi kaže...

Uvijek sam za reciklažu, samo treba imati dovoljno prostora za čuvati sve naoko nepotrebne stvari.
Torbice su ti ispale odlično, kao uostalom sve čega se dotakneš:)