subota, 15. rujna 2012.

Medaljoni!

Eto mene s novim nakitom!

22 komentara:

ajama kaže...

sanja jako su ti dobri medaljoni

nives kaže...

ajme kako su prekrasni pozzzz

Olija kaže...

Divno, Sanja! Oduvijek me privlačio starinski nakit iako je ovo sada vrlo moderno :) Pozdrav

Sonaj kaže...

Divna, romantična kolekcija:)

jasna kaže...

A stvarno su odlični. Zar se ti medaljoni ne mogu negdje kod nas kupiti?I ja sam vidjela da se pojavljuju kod nekih kreativki, ali nisam znala da se mogu samo tako nabaviti.

Biljana kaže...

Wow! Predivna romanticna kolekcija sa starinskim štihom:-)

Marinica kaže...

Jako su lijepi! Gledam već neko vrijeme ovaj 3D lak pa se sve mislim da ga uzmem jer obožavam medaljone, a bez njega nema ovog efekta stakla.. :)

Anavi kaže...

Baš su lijepi medaljoni. S nestrpljenjem čekamo bakrenu kolekciju:)

Prirodna kaže...

ajmeeee, jako ih volim, luda sam za medaljonima :) :)

Sanja kaže...

Drage moje, hvala vam na komentarima!
Jasna, naravno da ima i kod nas za kupiti ali su puno skuplji nego na e-bayu!

Good Ghost kaže...

nice, nice, nice!!!
Moj izgleda da neće završiti oko vrata, već oko ruke. Obožavam narukvice s visuljcima, a ovaj će biti odličan. Samo moram još narukvicu smislit... he he
bit će
hvala ti
puse

anaja kaže...

Zelo sem vesela, da sem našla tvoj blog. Čudovite stvari izdeluješ. Bravo, čestitke!
Lepo in ustvarjalno še naprej!

Beba Still kaže...

Prelepi medaljoni ... i ja ih baš baš volim a mogućnosti za njihovu izradu "milion" .... jedva čekam i te bakarne da vidim , ne sumnjam da će biti sjajni :))

jednababaroga kaže...

Bas su lijepi, posebno onaj prvi

Nely kaže...

Ne znam Sanja što napisati osim da me uvijek ostaviš bez teksta svojim divotama,ovi medaljoni su mi posebni:)
Pusa tebi i Mihaelici!

Unknown kaže...

Kako su predivni<3
Svaka cast!

Nataša kaže...

Uvek sam volela medaljone, ali nikad nisam imala ni jedan.

Tvoji su jako lepi. Istina, boja bakra je možda lepša, ali ni ovima ništa ne fali. Deluju mi kao patinirano srebro, što je, isto tako, jako lepo. Sad ti preostaje da napraviš i prstenje u tom fazonu, eventualno narukvice sa istim detaljima, i da to bude jako lep komplet nakita.

Na kraju, odluči da me posetiš i ponesi jedan takav komplet!

Suzana kaže...

Malo sam ljubomorna zbog jednostavnosti kojom si pokazala prekrasne medaljone.

eda kaže...

A što reći nego - prekrasni.. Ovi cvjetni za proljeće i ljeto, ovaj sa slovcima (taj mi je najdraži) za ostatak godine...
Ma baš su lijepi!!!

Lilla Indigo kaže...

Stvarno su prekrasni!

nives kaže...

hej Sanja nadam se da nije glupo ali pozivam te da svratiš na moj blog zanimljiva igra je u tijeku ako voliš čitati traje do ponedjeljka pozzzz

Andjela kaže...

Prelepi su medaljoni! Ja vec duze vreme lovim ovako nesto po Srbiji ali nikako da ukacim gde to ljudi pronalaze!