petak, 3. kolovoza 2012.

I opet crno-bijelo...


Broj komentara: 13:

Romana kaže...

Baš je lijep ormarić, jednostavan, neupadljiv, a zapravo elegantan. Meni je uvijek manje zapravo više.

Nataša kaže...

Ormarić izgleda fenomenalno, a znaš šta me zanima? Koliko dugo ćemo čekati na post, kada ćeš reći nešto, u fazonu, sećate se onog ormarića što je bio u boji bukve, pa crno-beli...
To kasžem zato što kreativni ljudi stalno imaju đelju da nešto prepravljaju, boje i jedna stvar doživi po nekoliko transformacija.

Marinica kaže...

Baš mi se sviđaju ovi mali detalji na ormaru :)

ivana kaže...

super si to to odradila, posebno sladak detalj oko ručkica!

Nely kaže...

Ormarić je predivan zaista si dobila onaj krasan elegantan izgled,sa ovim krasnim detaljima..sve pohvale,zbilja si majstorica za sve!

Biljana kaže...

Predivni detalji, bas je lijep i elegantan:-))

Sani kaže...

vrlo 'stajliš', bravo majstorice!

nives kaže...

woooow prekrasno je

Tatjana kaže...

Wow Sanja.Ti se ne šališ!Detalji su zbilja prekrasni,i znaš da ti zavidim na volji koju imaš po ovoj vrućinici!

eda kaže...

I ja se čudim volji i energiji kojom stvaraš ovakva XXL remek djela...
Malo po malo sve u tvome domu dobiva novi, elegantan štih, baš mi se sviđa što si odabrala crno - bijelu kombinaciju... detalji su baš zanimljivi, ništa pretjerano a opet uočljivo... baš prelijepo..
ako sam dobro shvatila, ovaj put na iveral nisi stavljala nikakvu podlogu (impregnacija, temeljna boja), nego si odmah direktno navalila na lak?? Pitam jer me čeka sličan posao pa koristim onu "tko pita ne skita"...

Sanja kaže...

Eda, da, upravo tako kako sam napisala, jer su mi u trgovini boja i lakova rekli da ukoliko se radi o lak boji koja se nanosi na prije obojanu površinu (kao što je moj kupovni ormarić) onda nije potrebna nikakva predpriprema i mogu ti reći da je zaista tako, jedino što lak boja nikako nije za decoupage! Za temeljnu boju su mi rekli da ide samo onda ako se radi o prvom bojanju drvenih površina. Eto, nadam se da sam i ja tebi pomogla :))))

Good Ghost kaže...

Prekrasno!
P.S. Uskoro dolazim da ja to izbliza vidim... he he

Nena3110 kaže...

Zadivljena sam, savršeno urađeno,i izgleda baš "moćno"!