subota, 28. srpnja 2012.

Podna svjetiljka (makeover)!


Broj komentara: 17:

Sandra Z kaže...

Sanjaaaaaaaaa... ova lampa je nešto naj, naj, naj. Izgleda tako bogato ... starinsko ... meni je fenomenalna. Iskreno ne znam na koji način bi ju ja uljepšala osim možda ovako nekim sličnim stilom.

Veliki pozdrav :))

Marinica kaže...

Predivno si je uredila :)

Sani kaže...

tres, tres chic! :)

Sandra Pecić kaže...

Svaka čast.Niko ne bi rekao da nije iz prodavnice;)

Kristina Uvodić kaže...

Jako mi se sviđaju ove nijanse u žutoj i zelenoj paleti na sjenilu kad se upali svjetlo! I slažem se s tobom, zlatna nijansa ide uz zelenu.

Miki kaže...

Svaka cast,odlican makeover.Nista ne bih menjala,sve je na svom mestu i profesionalno uradjeno.
Najbolje je kada sami mozemo prepraviti neku stvar,jer tada je po nasoj volji ,dok bi nekom majstoru platili i opet bi to traljavo uradio.A cena za takav posao bi bila"ne pitaj"

Tatjana kaže...

Odvela me lampa tamo negdje u prošlost!Skroz posebno i zaista jednostavno,naravno ako imaš već takvu lampu!Bravo!

Nely kaže...

Sanja lampu si sredila savršeno,sviđa mi se potpuno ovakva kakva je ništa ne bih ni dodala ni oduzimala,nekako odiše starinskim profinjenim štihom..ma savršeno zaista!

Nataša kaže...

Odlično! Svaki trud se isplati i ne mora se meriti novcem, važno je ono što je uloženo, a što se tek na kraju vidi. Kod tebe se vidi i to dobro! Sija! Svaka čast.

VolimBoje kaže...

Obožavam kad netko od starog stvori novo, a ti si ovu lampu zaista majstorski renovirala!

A... nakit kaže...

tako retro, tako dobra :)

Unknown kaže...

Lampa je stvarno IN,ma što ti uzmeš u ruke sve dobiva neku novu prekrasnu dimenziju,pozz.

Beba Still kaže...

Lampa je savršena ! Odličan izbor i boja i detalja .... a kako bih je ja recimo sredila ... hmmm pa ne znam da li bih nešto bolje osmislila ... teško ....

nives kaže...

neznam što drugo reći nego wooow svaka čast

Nena3110 kaže...

Prelepa je!

Romana kaže...

Draga Sanja, vidim, bila si jako vrijedna, kod tebe na blogu puno lijepih stvari i makeovera; to je pravi kreativni duh + znanje i iskustvo.. Meni se ova lampa jako svidjela i ne vjerujem da bi drugi izgled bio ljepši od ovog!

Tina kaže...

divna je!