utorak, 17. srpnja 2012.

Shabby stolice (tut)!


Broj komentara: 18:

Good Ghost kaže...

Prekrasno! Nemam rijeći. Puno posla i muke, ali se isplatilo :))

Goge kaže...

Jako dobra preobrazba. Ovakvi stolci su najbolji za preuređenje.

Sonaj kaže...

Joooj,koliko šmirglanja,svaka čast na ustrajnosti!!!Divno si ih preobrazila, ali je to za mene previše posla!To moraš voljeti da bi uopće i radila:)Posebno mi se sviđa ta tvoja novootkrivena marcipa-metalik ,ako sam dobro zapamtila:)

Nataša kaže...

Isplatio se trud! Uvek sam volela ovakve stolice, jer su mi nekako udobne za sedenja. Naslon je mali, taman kako meni odgovara.
Drago mi je što su nastavile da žive, nove, osvežene, a to kažem jer razumem to što se zove sentimentalna vrednost, koju čak i pravna nauka uzima u obzir.
Često mi govore da sam staromodna, ali ne komentarišem takve izjave, jer ono što imaju te stare stvari, nove nemaju, a to je PRIČA. Pa, ko razume, razume...

eda kaže...

Draga moja Sanja, napravila si stvarno prekrasnu preobrazbu!!!
Otprilike znam koliko si truda uložila u ove starinske ljepotice, i sama sam u sličnoj fazi, ali rezultat je čaroban!
Jako mi se sviđa izbor boja, čipke i šablone, uz one detalje koje si ranije radila u sličnom stilu činit će fantastičan spoj!!
I bravo za Željka:))

nives kaže...

prekrasno je vidi se da si uložila puno truda i ljubavi svaka čast

Anavi kaže...

Odradila si junački posao. Kod nas kad se polomi stolica ili stari stolić, lete u garažu, a vidim da se uz trud i znanje može dobiti skoro novi dio namještaja. Bravo! Pohvale i za novi izgled naslovnice!

Miki kaže...

Stolice su prekrasne,i mnogo mi se dopada kada naidjem na ovakav post,svi mi imamo neke stvari koje su nas sentimentalno vezale,ali najlakse je odreci se i baciti,a divno je kada se sacuva,kada nastavi da nam bude korisna stvar i u novom ruhu.
Puno posla,ali rezultat je odlican.

Jasminka kaže...

Definitivno si stolicama udahnula novi život. Šhabby je stvarno zakon za namještaj. A što se tiče prošlog posta, pssst tebi haljina bolje stoji, Mihaela ipak još mora puno papati

Sandra Pecić kaže...

Dobar posao. Svaki sekund rada se isplatio.I sama sam neke stolice preuredila pre neku godinu.Sada zauzimaju centralno mesto u trpezariji.Svaka čast za trud!

A... nakit kaže...

odlično su ispale, nema boljeg nego kad se nešto iskoristi na ovakav kreativan način, naravno puno truda, ali rezulatat je fenomenalan!!!

Nely kaže...

Sanja moja ja ne znam ima li što čega se ti dotakneš da ne bude pretvoreno u čaroliju,ja sam oduševljena,totalno moj stil,pre predobro izgleda..zbilja si maherica ali ona prava..pusa ti leti!

Tatjana kaže...

Ovo izgleda fenomenalno.Svaka čast na trudu.Debelo se ispltio.Ove bijele stolice me otkidaju!

Biljana kaže...

Svaka cast draga, predivno si ih uredila, sablona i cipka su drazesne, a tvoje stare-nove stolice su prave ljepotice:-))

Unknown kaže...

Predivno! Prava umetnost. A tek koliko tu ima posla, ali mora da je uzivanje u stvaranju!

Gordana kaže...

Stvarno prelijepo. Konacan rezultat predivan.

dekoracija kaže...

Sanja, ovo stvarno izgleda fenomenalno.Tvoje ideje su neverovatno dobre, imaš odlične način da dekorišeš prostor svojim kreativnim radom.

Romana kaže...

Predivan rad. Puno truda i ljubavi prema uspomenama donosi odlične rezultate, a ja rado sve čitam i pratim. :)