ponedjeljak, 18. travnja 2011.

Moje pisanice!

Lijep pozdrav svim čitateljima mog bloga i drago mi je da ste opet tu!
Ovaj puta su na redu pisanice!
Painter, costume design and arrangement: Sanja
Director of photography: Mihaela
Critic and support staff: Željko
Heheh
Krećemo s prvom, ispuhano jaje, bijela akrilna boja, twin color, salveta, perlen pen (roza i plavi), mašna, završni lak!
Drugo i treće od stiropora, tehnika decoupage (manje jaje uz dodatak crvene kontur paste)!
Ukoliko ne znate, jaja od stiropora je najlakše raditi ako ih nabodete na drveni štapić koji po želji kasnije možete maknuti, ali ga možete i ostaviti kao ja, pa dodatno ukrasiti i zapiknuti gdje god poželite! Zatim jaje obojate u željenu nijansu, ja sam se ovdje odlučila za bijelu. Kad se boja posušila iščupkam ili izrežem odabranu salvetu, kistom nanesem sasvim malo lak ljepila i stavim salvetu koju potom opet lagano zagladim kistom. Na kraju još dodatno polakiram radi dodatnog sjaja!
Četvrto, peto....ispuhana jaja mojih malobrojnih kokica koje su bile jako vrijedne ovih dana i snijele puno jaja! 
Ovo jaje sam dodatno ukrasila perlicama, a stavila sam ga na podlogu od...vidi ispod
 čepa od majoneze... :)))) eh, treba se snać
 I na kraju prikaz mojih kokodakalica, kreketalica i kukurikača :))))
Mah mah i budite mi vesele, vrijedne i nasmiješene!


Broj komentara: 18:

Ika Verunica kaže...

Jaja, oli pisanice su ti za pet.
Prekrasne koke a frajer pivac je pravi zavodnik.
Ćao.

Lenka kaže...

Pisanice su majstorski urađene :)), a produkcijska ekipa je za čistu desetku!!!

Suzana kaže...

Svi komplimenti-pisanice su divne i pokazane na jedinstven način.

Sandra kaže...

Preeedivno, ja imam slične sa ružicama, ali se suše do sutra:)))

Tatjana kaže...

Wow,koja jaja.Koje ideje!!!Ne znam što je bolje.Možda ona prva,ili druga...ma ne opet sve!

Biljana kaže...

Draga Sanja, Vi ste super ekipa, svatko ima svoj zadatak, ali tvoj je ipak najljepsi. Pisanice su ti prekokrasne, a koke su lijepe i vesele, sigurna sam da ce biti jos puno jaja:-)
Pusa

eda kaže...

Mama mia, kako si ih lijepo napravila!! Kako sam još u "plavoj fazi" ove prve fotke su mi neodoljive, tako si savršeno iskombinirala motiv, podlogu i ukrase da nemam riječi!
Pa letim dalje po fotkama i divim se divim svemu odreda, i jajima i kokodakalicama, pa mi pada napamet Balašević i njegova "imo sam strašnog pjetla..."...
Meni sve kod tebe tako idilično izgleda:))

arba kaže...

Vidim ja bit će još jajca uz toliko kokica kako i ne bi, a tvoje čarobne ruke neka samo i dalje stvaraju ova mala remek djela.Prelijepooo!!

Anonimno kaže...

Ohoho, pa ima jaja. .predivna su jaja napravile tvoje vrijedne ruke. .

Unknown kaže...

predivna jaja , svaka cast na strpljenju, trebalo je tu dosta pipkanja.A jato je zadivljujuce.

Jasminka kaže...

Jaja su super. Sviđa mi se što si koristila toliko puno različitih dodataka kod ukrašavanja jaja. Pozdrav

kiselbri kaže...

Que bonitosssssss estos trabajos !!!
Muy buen gusto.
Un saludo desde España.!

Maite - vitoma kaže...

Menuda colección, tanto de huevos como de aves. Bonitas fotos.
Bss.

Nena3110 kaže...

Savršeno, prelepo, i hvala za poruku na kraju, ne znam zašto me tako dirnu i suza mi skliznu niz lice...valjda od radosti što gledam svu ovu lepotu i negde daleko imam divne prijateljice.

Sanja kaže...

Veliko hvala na svakom napisanom komentaru!!!
Grli vas Sanja :)))

Keks kaže...

Divno, divno, divno! svako je lijepo na svoj način, no ovo prvo me oduševilo! Izgleda kao da je od porculana, pozlaćeno..ma kraljevski!

Sonja kaže...

Super pisanice, lepo izgledajo :)
Hvala za obisk pri meni.

Tina kaže...

pisanice su prekrasne