nedjelja, 17. travnja 2011.

Jedan heklani rad i nagrada :)))

Zadnjim atomima snage pišem ovaj post, jer ovo je bio dan čišćenja i pospremanja....grrrrr, al i to se mora s vremena na vrijeme!
No, nešto je ipak i dovršeno, a to je heklani rad koji sam radila s vremene na vrijeme i konačno ga završila, makar sam planirala napraviti još duži, ali mi je dosadio! Bit će mi kao nadstoljak ili stolnjak za mali stol i evo kako izgleda!
No, povod pisanja ovog posta je i nagrada koju su mi dodijelile moje drage vrijedne kreativke Mare i Kreativni zanos kojima od srca zahvaljujem što se i moje ime našlo u njihovom odabiru deset nagrađenih! Puse :)))

A kod preuzimanja nagrade treba odgovoriti i na slijedeća pitanja:

1ºšto te inspirira za naslov posta?
Tema o kojoj ću pisati, uvijek nešto smislim :)))

2ºopiši se u četiri riječi
Samo četiri? Uh, teško je kad sama sebe moram opisati...al, eto otprilike, brzopleta, optimistična bez obzira na sve što me snašlo u životu, kreativna, realna!

3ºnajdraža fraza (citat)
Uspješan je onaj dan u kojem sam naučila nešto novo!

4°nominiraj (odaberi) deset blogova
Ovo je uvijek jako teško, jer pratim puno blogova i svi su mi podjednako dragi i volim ih čitati, al, ajd kad se baš mora, a koga ću drugog nego
EduKek"sLenka, Melanzana, Tatjana, Jasna, Majto, Pipi,  Arba, Mare (vraćam nagradu, ne mogu te izostaviti :)))
Evo drage moje nominirane ste :)))

Laka vam noć...zzzzzzz, spava mi seeee
 
Objavi komentar