nedjelja, 17. travnja 2011.

Jedan heklani rad i nagrada :)))

Zadnjim atomima snage pišem ovaj post, jer ovo je bio dan čišćenja i pospremanja....grrrrr, al i to se mora s vremena na vrijeme!
No, nešto je ipak i dovršeno, a to je heklani rad koji sam radila s vremene na vrijeme i konačno ga završila, makar sam planirala napraviti još duži, ali mi je dosadio! Bit će mi kao nadstoljak ili stolnjak za mali stol i evo kako izgleda!
No, povod pisanja ovog posta je i nagrada koju su mi dodijelile moje drage vrijedne kreativke Mare i Kreativni zanos kojima od srca zahvaljujem što se i moje ime našlo u njihovom odabiru deset nagrađenih! Puse :)))

A kod preuzimanja nagrade treba odgovoriti i na slijedeća pitanja:

1ºšto te inspirira za naslov posta?
Tema o kojoj ću pisati, uvijek nešto smislim :)))

2ºopiši se u četiri riječi
Samo četiri? Uh, teško je kad sama sebe moram opisati...al, eto otprilike, brzopleta, optimistična bez obzira na sve što me snašlo u životu, kreativna, realna!

3ºnajdraža fraza (citat)
Uspješan je onaj dan u kojem sam naučila nešto novo!

4°nominiraj (odaberi) deset blogova
Ovo je uvijek jako teško, jer pratim puno blogova i svi su mi podjednako dragi i volim ih čitati, al, ajd kad se baš mora, a koga ću drugog nego
EduKek"sLenka, Melanzana, Tatjana, Jasna, Majto, Pipi,  Arba, Mare (vraćam nagradu, ne mogu te izostaviti :)))
Evo drage moje nominirane ste :)))

Laka vam noć...zzzzzzz, spava mi seeee
 

Broj komentara: 15:

Keks kaže...

Hvala ti draga Sanja na nagradi!
Nadstoljak izgleda prekrasno. Moja baka jako puno hekla, odnosno heklala je, sada kaže da joj se neda više. Iako sam je ja zagnjavila da mi napravi par cvjetića za čestitke, pa se pravi da hekla samo kada ja dolazim i tih par cvjetića nikako da bude gotovo:))) znam koliko truda treba za napraviti jedan ovakav, pogotovo kada je tanak konac, ja samo ne znam kada ti stigneš to sve! :)

Mare kaže...

hvala draga moja sanjice:))...
ako od nikog drugoga uvijek mogu računati da ću od tebe dobiti nagradu:)))....neprocjenjivo;))))
a tabletić mi je predobar,baš je prave veličine.....možeš ga staviti na stol,komodu,ormarić ili na bilo koju plohu koja sad čista i pospremljena blista u tvom domu:)))...
jako mi se sviđa sredina,podsjeća me malo na pleter:))....može shema?:))))....

Mare kaže...

evo mene opet:).....iz nekog razloga ovaj post se ne pojavljuje kao novi.....na popisu blogova mi još uvijek stoji stari post a i na nadzornoj ploči.....
tko zna gdje je zaštekalo:((((....

Lenka kaže...

Sanja najlepše hvala na nagradi :))).
Nadstoljak je najstorski urađen!

Suzana kaže...

Tabletić je izvrstan, majstorski napravljen!

arba kaže...

Ogromna mi je čast primiti nagradu od tako velike i svestrane kreativke.
Draga Sanja tisuću puta hvala!

Ika Verunica kaže...

Ajmee lipog li tabletića.
Bravo Sanja!!!
Čestitke na nagradi i hvala draga što si je proslijedila meni.
Ćao.

Sandra kaže...

Draga Sanja, uvijek kad vidim tvoj novi post upitam se ima li nešto što ti ne znaš napraviti, veliko BRAVO:)))))))

Magalis Marisol kaže...

Hola amiga!!!
Te ha quedado precioso!
Felicitaciones!!!
Un fuerte abrazo desde Venezuela!!!!

Magalis Marisol kaže...

Hola amiga!!!
Te ha quedado precioso!
Felicitaciones!!!
Un fuerte abrazo desde Venezuela!!!!

Anonimno kaže...

Čestitke na nagradi, a što se stolnjaka tiče, predivan je.Moja mama hekla, dok sam ja prilično nevješta u tome i zato se uvjek divim heklanim radovima.Lijepi pozdrav.

Unknown kaže...

Cestitam na nagradi.A stiljnjak je bas, bas lep.Kada sam procitala da ti je dosadilo raditi ga dalje, setila sam se sebe.jer se i meni desavaju takve stvari kod heklanja, zato uvek biram manje komade.

Tatjana kaže...

Čestitam Sanja i hvala Sanja!
Što se mora nije teško,ali kada god se čisti meni je uvijek teško i uvijek se pitam tko je to rekao(vjerojatno neki muškarac koji ima nježnije i izmanikiranije ruke od nas žena).Kako god,ovaj heklani uradak ti je divan i želim ti da se lijepo odmoriš i kreneš dalje...

Maite - vitoma kaže...

¡Precioso!

Tina kaže...

predivan heklani rad