četvrtak, 24. ožujka 2011.

Proljeće&jesen!

Jedan jesenski motiv bršljan i grožđe na crijepu!
Radila sam ga u tehnici decoupage uz patiniranje bitumenom i sjenčanje akrilnim bojama!

I jedna vesela proljetna tegla od terakote također u tehnici decoupage, uz djelomični efekt raspucavanja i sjenčanja akrilnim bojama!
I u tegli jedan cvijet koji nemam pojma kako se zove, a prekrasan mi je i cvate već nekih dva mjeseca! Da li možda vi znate naziv tog cvijeta?

Al sam se raspisala u ovom postu!!! Nadoknadit ću vam to drugi puta :)))
Svima jedan proljetno-sunčani pozdrav...sunce me zove :))))

Broj komentara: 18:

Unknown kaže...

tvoji crepovi me svai put oduseve, saksija je mmm, prolece, a nemam pojama kako se cve tic zove.pozzz

Suzana kaže...

Uređivanje crijepova je užitak bez obzira na godišnje doba. Tegla je baš nekako s proljeća.....super

eda kaže...

Prvo da spomenem biljčicu, ako joj cvjetovi u početku budu bijeli ili nekako svijetli a nakon toga postanu ružičasti, onda je to crassula...
Pripremi joj mjesto da može narasti do maksimuma od 1.8 m, hehe... (i posudu, naravno)
A crijepovi, ma znaš ti dobro kako sam ja slaba na njih, bez obzira koje godišnje doba te inspirira meni je svaki tvoj crijep wow...
A ova posuda za cvijeće (u Dalmaciji je to pitar, uči polako, uči...) fantastično je ispala, idem se još malo diviti:)))

Ika Verunica kaže...

Crijep ti je krasan, neznam zašto ja to još nisam isprobala, hmmm.
Lijep ti je i pitar i cvijetak pa ma kako se zvao...
Ćao.

Tatjana kaže...

Pa di ćeš natrag u jesen,ili možda žuriš???Kako god crijepak divan,a cvijetić...Eda kaže krasula...bome,ja imala krasulu,ali nije tako izgledala,a niti je cvijetala????

Sandra kaže...

Hola Sanja
Hermosos tus trabajos con motivos de otoño y primavera!
En Argentina a esa planta la llamamos "Corona de Cristo", "Christ's crown".
Besos otoñales,
Sandra

Jasminka kaže...

Crijepovi su zakon za raditi, a ti ih radiš fenomenalno. Teglica je prava proljetna. A cvijet, e tu ti nisam od pomoći. Ja prepoznam koji je cvijet ako ispod njega piše njegov naziv. Lijep pozdrav, Jasminka.

Lilly... kaže...

Ja isto mislim da se radi o crassulli! Radovi su divni! Tegla je prava proljetna! Uživaj u suncu i proljeću! :))

Anonimno kaže...

Crijep je prekrasan, a za cvijet...stvarno nemam pojma naziv al izgleda tako moćno u toj teglici.
Mislim i da bi maslačak izgledao super u njoj!!!

Maite - vitoma kaže...

Bellísimo todo Sanja, disfruta del fin de semana.
Bss.

Tanema kaže...

prekrasan mi je i crijep i teglica i cvjetak! ne znam kako se zove, zaboravila sam, ali znam da može dosta narasti i razganati se i dosta dugo cvate!

Mare kaže...

mislim da ti je to euphorbia milli.....
jesen u tebi caruje a proljeće je i u meni nemir:))))...
ja jako volim te tvoje crijepove i nekak im zaista jako paše bršljan:)))....
a pitar ( učim,učim:) je pravo proljetno obojan:)))....
ah da,baš si nam se raspisala,zabolile me oči od čitanja:)))...

Sanja kaže...

I nek ja sad znam koji je to cvijet...Eda i Lilly kažu da je to crassula, ali Tatjana to opovrgava, druge ne znaju, a Mare kaže euphorbia milli...ajoj...pitam se dal će još biti komentara na tu temu i još jedan novi naziv, a mislila sam da vi sve znate :)))
Oke vidjet ću kak će velik narasti i šta će biti dalje, znam sam da prekrasno cvate i da ga ne treba puno zalijevati...juppiii...to volim!
Hvala vam svima na pozitiva komentarima za crijep...hm, morat ću štancat samo crijepove tak dugo dok vam stvarno ne dosadim :)))
Puse svima!

Good Ghost kaže...

Kao što je Passiflora isusova kruna, tako je ovaj tvoj cvijet (nisam uspjela naći latinski naziv) Isusov trn. Crassula je u mojoj knjizi mešto sasvim drugo.
Isusov trn je lijep kad je mali, poslije mu stabiljke postanu debele i jako bodljikave, jer bodlje narastu. Ja sam svoj upravo bacila.
Inače cvate cijelu godinu, tj. ljeto. Od proljeća do kasne jeseni. A i trnje mu je otrovno.
A što se tiće teglica i bršljana jako lijepo si ih uredila
pusa

Biljana kaže...

I tebi draga Sanja,saljem suncani pozdrav iz Rijeke.Tvoji decoupage radovi su preprelijepi kao i uvijek:-)
Pusa

Sanja kaže...

Bravo Good Ghost!!! Sveznalice :)))
Mislim da si upravo ti pogodila i to zbog toga jer ovaj cvijet zaista ima trnove / znači otrovni su, uf, moram paziti! Hvala na komentarima i pozzz!

Anonimno kaže...

hei sanja, ovaj tvoj cvijetak koji cvate kak veliš već dva mjeseca ti se zove bar tak u mojem kraju: Isusova kruna (i cvasti će još dugo), pusek od martine

Tina kaže...

crijep je savršen a ni pitar ne zaostaje!