subota, 19. ožujka 2011.

Neka smeće bude cvijeće!

Reciklirajmo!!!
Prazne plastične boce sigurno imate, a umjesto 50 lp, možete napraviti nekoliko prekrasnih cvjetova koje će krasiti vaš dom, biti dodatni ukras nekog poklona ili ih možete staviti gdje god to poželite!
Izgleda otprilike ovako!
Ukoliko sam vas zainteresirala krenimo ih raditi!
Potrebno vam je:
- plastične boce (bijele, plave, crvene, žute, zelene, kakve god, a najbolje su one koje imaju valovito dno, znači da nisu ravne)
- skalpel i škare
- posuda i voda
- vruće ljepilo
Ja sam to radila ovako:
Uzela sam boce koje sam imala, jednu crvenu od 1/2 l, zelenu i bijelu od 1,5 l i plavu od 1 l (otprilike).
Počela sam ih rezati skalpelom, ali sam nastavila sa škarama (koje su oštre ali mi ih nije šteta za tako nešto). Odrezala sam dno kao na slici.
...pa sam izrezala van udubljenja u oblik trokuta, a vi naravno možete rezati koji oblik želite, jer rezanje i oblik dna ovisi kakav će biti cvijet...a ovi sitni trokutići koji su mi ostali su mi poslužili za male cvjetove koje sam spajala jedan za drugi nad plamenom svijeće...
...zatim sam odrezani dio stavila u vrelu vodu koja je i dalje lagano ključala...
a latice su se savijele...koliko dugo ćete držati svoj cvijet u vodi toliko će se cvijet savinuti (znači ili samo malo ili malo duže)...izvadite ga van (ja sam ga vadila pincetom) i stavite na ubrus, a dok je još vrući možete ga još stisnuti u ubrusu i dodatno oblikovati....i dobijete ovo...
...pa izrežete trakice od zelene boce ili oblik latica, pa ponovite postupak s vodom, a onda, kad ste sve to dovršile možete uzeti svoj omiljeni hot gun i lijepiti kako i gdje vam volja...i pritom uživati kao ja...
Moram spomenuti da je moja Mihaela konačno došla na svoje i fotkala je moje novo cvijeće, pa pogledajte te prekrasne fotografije...hvala ti Mihaela, jer ja ne bi imala strpljenja za to školjcanje fotoaparatom!










I za kraj još malo cvijeća, ali onog pravog koje je procvalo u mom dvorištu...juuuupiii, konačno da vidim nešto drugo osim suhe smrznute trave!!!




Do čitanja,

24 komentara:

mihaela kaže...

super ideja :)) sad moram počet njuškat po kontejnerima i tražit boce u boji :DD

Sanja kaže...

Haha, baš tak Mihaela!!! Kreni čim prije dok me još drži ova reciklirajuća faza!

Marina kaže...

Stvarno super ideja!!

Ika Verunica kaže...

Što je , je.. ideja ti je super.Cvjetići su baš lijepi.
Pozdrav

eda kaže...

Pa ti si nevjerojatna!! E sad si me stvarno oduševila!! Od odbačenih starih boca ti si napravila tako predivne cvjetove, iz ovoga mi se već rađaju razne idejice!!
Mihaela, fotografije su ooodlične:))

Anonimno kaže...

Sanja ideja ti je odlična i ja sma oduševljena što si napravila!
Mihaela bravo za fotke, super su!
Puse.

Keks kaže...

Ideja za 5! I meni padaju na pamet varijacije na temu, što se sve može napraviti na ovakav način!
Cvijetovi odlično izgledaju aranžirani uz pravo cvijeće,a moj favorit je prozirni cvijet, baš je odličan. Iako zeleni je super, oblik latica je genijalan!

Vera kaže...

Bravo za ove cvjetovi! Obozavam recikliranje i reupotreba nesto starog i neupotrebljivog. Pogotovo kad ispadne nesto vako prelepo.

katia kaže...

very nice!!!beautifull ideas!!!have a nice day!!

Tatjana kaže...

Sanjaaaaaaaa,ovo je totalno ludo i genijalno.Odlično izgleda.Morat ću probati s mojim Jurajom!Jupiiiiiiii!

Lenka kaže...

Vrlo simpatično, a a primena može da bude jako široka :)). Meni se sviđa za broš.

jasna kaže...

Vidjela sam ovako nešto u jednom starom časopisu Unikat i mislila sam isprobati, ali ipak nisam. Sad vidim da je rezultat odličan.

Mare kaže...

e pa stvarno si genijalna:)))....
vidjela sam već neka ideje na temu boca ali ti si sve to nadmašila......
čudo žena si,čudo:))))....
a za kraj samo živjela sanja,živjelo recikliranje ....
VIŠE CVIJEĆA,MANJE SMEĆA!!!!....

Sanja kaže...

Drago mi je da sam i ovim postom uspjela dati vam motivaciju i ideju, a što je najvažnije reciklirat ćete....weeeee
Bravo Mare "više cvijeća, manje smeća"!!!
:))))

Tanema kaže...

koja dobra ideja! cvjeće je prekrasno!

Good Ghost kaže...

a to je to, vidjela sam ih prvo na tvom fejsu, pa mi nije bilo jasno od čega i kako. a znači tako... ma od kuda ti samo ideje. Izgledajz fantastično.
I Mihaeline fotke izgledaju fantastično

Unknown kaže...

strasno smece postalo je divno cvece...bravo S A NJ A !

Biljana kaže...

Wow! Kako ti je lijepo cvijece, kao da je sa druge planete. Sanja ti si ekoloski osvjestena dusica i tvoja masta cini svasta:-) Bravo!!
Pusa

Nena3110 kaže...

Divno, pravo je čudo šta može mašta i vešte ruke, malo volje i talenta...
Bravo Sanja!

VolimBoje kaže...

ideja za pet i još jedan dokaz da se i od najbezveznijeg otpada može stvoriti nešto lijepo!

Maite - vitoma kaže...

¡Geniales!!
Bss.

Pipi kaže...

Hheheheehheheheh, ovo nam upravo potvrdjuje da nije smece sve sto nam tvrde da je smece. Ljudi pazite sta bacate, mozda vam i zatreba. heheh. Ja sam bacila jednom dve vazne i danas ne mogu da ih bas prezalim. Shvatila sam da necu da zivim vise kao normalan svet, ja sam svoja sa svojim svetom. Vi ste deo mog sveta i hvala vam sto svaki dan ucim nesto novo. Michaeli hvala na dobrom prezentiranju radova. Prava fotografica, bravo. Ja te vidim uspesnom mladom damom. Od ovakvih roditelja genijalna deca su maksimalno ispunjena uvek. Uspeh je zagarantovan. Bravo mama, bravo tata. Bravo Michaela.

Anonimno kaže...

He he...ma prekrasni su cvijetovi i ovi pravi, a i plastični!!! Vjerujem da ću probati napraviti!!!
Puuusa!!!

Tina kaže...

fantastičan tutorijal! bravo za Mihaelu i njene odlične fotke