srijeda, 16. ožujka 2011.

Minijaturne torbice!

Na samom početku ću vas upozoriti da majstorice šivanja poput Mare, Lenke, Andree, Mice i...ne znam, al ima vas još, bolje ne gledaju ovaj post, jer to je djelo apsolutnog početnika u krojenju i šivanju...ajd još šivanje ide, ali priprema materijala za šivanje mi je prava muka, a imam volje i želim znati, pa sam krenula sa sasvim malim torbicama radi uštede materijala ako što pođe po zlu!
Evo tu su!
Ova je čak malo veća i može se u nju staviti čak dva paketića maramica...hehe...čak sam prišila dva kvadratića čička tako da se može zatvoriti...nju sam radila od starih traperica a mašna je od stare majice!
No comment :)))

Ova vam je zasigurno već poznata iz posta o mojoj vješalici za nakit od barby lutke :)))

E tu je osim minijaturne i jedna malo veća koja čak može biti za večernju šetnju :)))
Svidjela mi se ideja na koju sam došla smišljajući kakve ručke da stavim, pa sam se dosjetila poderanih najlon čarapa i isplela si ručke!
Evo prikaza kako sam napravila ručke od najlon-čarapa i moram vam reći da su takve ručke super, jer su rastezljive i čvrste!

Za kraj par brošeka-šeširića!
Nema više...ende!
Kaže mi moj Željko: "Bolje se uhvati vezenja i heklanja, pa i dekupaža, a ove krpice nisu za tebe, samo prtljaš s tim!" :))))
Objavi komentar