petak, 25. veljače 2011.

Napravite svoj jastučić za igle!

Odlučila sam podijeliti s vama izradu jastučića za igle i ostale sitne pikaste predmete!
Na izradu jastučića sam se odlučila zbog toga što sam pod hitno morala stare (čitaj prastare) zamijeniti novima! Izrada je vrlo jednostavna, pa krenimo!
Prvo slikica gotovih jastučića, da vas zainteresiram :)))
Ma, zar nisu slatki?
Prvo sam radila crveni i fotkala postupak rada, a onda sam napravila još jedan cvjetni!
Potrebno vam je: stari CD za podlogu (može i izrezani karton, ali CD je praktičniji jer ga ne treba rezati), komad platna (od stare majice ili što god imate), punjenje (u mom primjeru punila sam otpatcima od mojih pompona od tkanine, a možete puniti rezanom spužvom, vatelinom), jedna duža traka neke tkanine za vrpcu! (Ups, nema dimenzija, nisam mjerila, sve je odokativno)
Prvo sam na šivaću mašinu sašila traku koju sam na jednom kraju ostavila nezašivenu,
zatim sam se poslužila sa drvenom kuhačom (sjećam se da je moja mama tako prevrtala trake) i zašiveni kraj sam stavila na dršku kuhače pa sam povlačila tkaninu prema dolje dok nije lice izvirilo van,
pa sam dobila sašivenu traku okrenutu na lice, s tim da sam onaj nezašiveni dio sada sašila,
pa sam izrezala od neke majice komad tkanine,
u sredinu sam stavila svoje otpatke,
uzela sam iglu i konac pa sam jednostavnim bodom prošila oko hrpice, potegla sam konac da sve skupim i još dodatno sašila,
skupljeno i sašito,
sad sam namjestila svoj cd na sredinu, provukla sam iglu kroz sredinu cd-a i spajala četiri strane prema sredini, a zatim i ostale sve prema sredini
sve je skupljeno i sašito i s druge strane
i taaaa daaaa, zavezana mašnica, upiknuta igla - spremno za svakodnevnu uporabu!

Na kraju vam želim skrenuti pažnju da je ovo rad amatera, ali baš zato mislim da će neke od vas koje misle da ne bi znale same napravit ovako nešto, da se ohrabre i probaju, pa ako im i ne treba ovakav jastučić, možda imaju prijateljicu kojoj bi dobro došao!
Voljela bih vidjeti kako to rade prave majstorice šivanja, koje cijenim i poštujem, volim njihove savjete i tutorijale, a to su -  Lenka i Mare - možda ima bolji i lakši način izrade, ne znam, al možda saznam :)))) 
Podsjećam vas da je ostalo još 13h za glasanje i još se sve može promijeniti, ali kako god bilo, kutijica za giveaway je skoro gotova :)))
Lp i do čitanja,

Broj komentara: 18:

Anonimno kaže...

odličan tutorijal Sanja, ovakvih stvari nikad dosta, bravo!
Pusa i ugodan vikend.

Ika Verunica kaže...

I ja sam jučer napravila nešto slično, namjesto CD-a na donju stranu napunjene kugle sam prišila okrugli plastični držač iglica.
Iskreno, nije mi ispalo najbolje moram popraviti pa ću poslikati.
Tvoji su ispali super.
Pozdrav.

kaća kaže...

koristit ce mi ovaj tutorial kad krenem sivati:)),hvala ti puno..divne jastucice si napravila,a etno srca su preljepa,jedinstvena..kissssss!!!!

Sandra kaže...

Hvala ti, baš sam jučer razmišljala kako mi treba ovakav jastučić za igle:)))))))))

Nena3110 kaže...

Savršeno, hvala puno!

Lenka kaže...

Jastučci su ispali preslatko :D!!!

Unknown kaže...

Ovaj tvoj rad me je vratio u osnovnu skolu i casove domacinstva, kada smo pravili ovakve sesirice, nismo, naravno imali cd, vec karton. a sigurno se secas i malih plasticnih casa krem sira, to smo punili sundjerom itd, itd.Super ti je sesiric.Bravo!

Anonimno kaže...

ovo je super stvar, moje igle i pikaste stvarčice su posvuda. .morat ću i ja jedan ovakav napraviti. .

Tatjana kaže...

Kad sam ih vidjela gotove,rekla sam evo opet nešto što nije za mene,a poslije uputa,rekoh ovo je za mene!Hvala što si nam "odala" tajnu.

Mare kaže...

divan,divan tut:)))....tako si to jednostavno objasnila da sad očekujem poplavu CD jastučića na blogovima....
bravo za kuhaču,tako se to radi,imala je mama pravo:)))....
pusa:)))))...
M...

eda kaže...

Opa, pa ovo je nešto što mogu čak i ja!!! Mareeee, imaš opasnu konkurenciju!!!
Sve pohvale za ideju, stvarno izgleda slatko i jednostavno!!

Good Ghost kaže...

Na koja si ti genijalka....
Vidjela sam svašta, ali to još ne. pa to mogu i ja, čak (bez Norisa). Ovo za kuhaču nisam znala....A baš mi treba takvo nešto, idem na posao
hvala
puse

Good Ghost kaže...

Čestitam draga na nagradi kod mene. Konačno ti se ispunila želja...jeeee
pusa

Anonimno kaže...

Čestitam i ja na nagradi i budem danas fotkala moj jastučić za igle.
Puuusa!!!!

Magalis Marisol kaže...

Hola amiga!!!
Gracias por compartir el tutorial!
Te quedaron preciosos!!!
Un fuerte abrazo desde Venezuela!!!!

Sanja kaže...

Zadovoljstvo mi je što sam neke od vas potakla da uzmete u ruke iglu i konac i same napravite svoj jastučić :))) Hvala vam na super komentarima i jedva čekam vidjeti poplavu cd-jastučića...haha!
Pozzzz

jasna kaže...

Kod tebe uvijek ima odličnih ideja i stvarno nas znaš potaknuti na svašta nešto.Super!

Tina kaže...

jajstučić za igle je odličan!