subota, 26. veljače 2011.

Giveaway!!!

Glasanje je završilo i giveaway je otvoren do 8.3.2011.g. u ne znam kolko sati!
U mom giveaway-u se vašim odabirom našla decoupage kutijica koja je dobila 53% vaših glasova i odmah iza njega etno srce sa 42% vaših glasova! Stoga vam nudim priliku da osvojite kutijicu ili srce ili iznenađenje kao treću nagradu, jer vaše posjete i komentare mom blogu treba ponekad i nagraditi!

Pravila igre:
  1. Postanite sljedbenik mog bloga ili to već jeste!
  2. Ostavite svoj komentar i napišite jedan citat koji će govoriti o umjetnosti ili životu!
  3. Stavite link na svoj blog o mom giveaway-u, a slikicu same izaberite!
Decoupage kutijica!
Etno srce!

22 komentara:

arba kaže...

Prekrasan giveaway, lajkam, linkam i nadam se....

"Život je kratak a umjetnost je
dugovječna" Hipokrat

ili možda ovaj:

"Umjetnošću se bave usamljeni ljudi i namijenjena je zbližavanju"Barragan

Tatjana kaže...

"Bez umjetnosti, svakodnevnica bi bila nepodnošljiva"

A tko će dočekati...Pokloni su etnokrasni!!!

Sandra Z kaže...

"Ne idi onuda kamo vodi put. Radije kroči ondje gdje puta nema i ostavi za sobom trag"

I kutijica je predivna... ali etno srce je osvojilo moje srce :))

Lijep pozdrav i sretno svima!

eda kaže...

Kutijica je prekrasna, ali srce je srce... nemam se što misliti!!!
A kao citat, moj životni moto..
"Gdje je volje, tu je i načina!!"
Bravo, Sanja, za ovaj giveaway!!

Good Ghost kaže...

eeeee
evo i mene. Citati mi nisu jača strana, zato ja pitala Gugleja, on sve zna:

"Umjetnost je trijumf nad kaosom."
John Cheever

a sad idem linkati i nadati se onoj prekrasnoj kutijici
pusa

Suzana kaže...

Čitam, slijedim, biram i citiram:
"Repetitio est mater studiorum"
Ponavljanje je majka učenja.

Anonimno kaže...

Evo i mene!!!
Može izreka :
♥ Prvo ispeci pa reci! ♥
He he...nemogu se sjetiti ni jedne mudrije trenutno.
Puuusa!!!

kiselbri kaže...

Que trabajos tan bonitos !! El decoupage me encanto!
Buen domingo amiga y un abrazo desde España.

Jasminka kaže...

Redom: jastučić za igle je presladak Super ideja sa cd-om. Definitivno si se navukla na srca. I da znaš, kad god ih vidim, sjetim se koliko mi nedostaje Podravina. Pozdrav,Jasminka

bensedin art kaže...

Uspešan je onaj dan u kom smo nešto stvorili!

jasna kaže...

A što ću ja drugo navesti nego Balaševićeve stihove:
"Život je stari kučkin sin,
stalno se raspravljam sa njim,
život je ofucani holivudski film..."
Meni se više sviđa kutijica i stavljam njenu sliku na svoj blog.
Pozdrav od Jasne

Biljana kaže...

Prelijepa kutijica (jel to tkanina?), kao i etno srce, koje je davno osvojilo moje srce. Zaista si se potrudila za giveaway.Citate koje sam znala, vec su receni, ja jednostavno volim stvarati i zivjeti umjetnost na svoj nacin:-)
Pusa

zrinkabk kaže...

"Glavni neprijatelj kreativnosti je dobar ukus." - Pablo Picasso

Sanja kaže...

Drage moje, hvala vam na komentarima i sudjelovanju, ali moram vam skrenuti pažnju da pišete citate, jer su oni bitni za moj giveaway...tnx!
Biljana, na kutijici nije u pitanju platno, nego salveta istaknuta kontur pastom :)))

Majto kaže...

Srčeko, srčeko, hoćem ovo srćeko! Jako hoćem ovo srčeko! Srčeko ,crveno, bijelo, čipkica, ako ima pravde bit će moje, ha, ha!!! S nestrpljenjem iščekujem rezultate!

Umjetnost je stvorena da se osjeti, a ne da se razumije; zato svaki put kad se o umjetnosti hoće govoriti sa razumom, kažu se samo gluposti. R. de Gurmont

Ika Verunica kaže...

Krasna kutijica...
A što se citata tiče evo može ovaj, "Prijatelje stvara sreća a nesreća provjerava."Seneka.
Pozdrav.

Fantastic hobby kaže...

Super giveaway!
Link objavljen!
"Veliki umjetnik je uvijek ispred ili iza svog vremena"
Pozdrav!

Nena3110 kaže...

Prelepi su radovi...Umetnost je stvaranje radosti koja ostaje u nama zauvek, kao sjaj koji ništa ne može zamračiti. ...

Villa-loredana kaže...

Umjetnost nije kruh života, ali je zato vino života (Paul Jean). Linkala i post napisala, a sljedbenica već jaaaako dugo. Loredana

nena kaže...

Jako lijepe stvari izrađuješ malo sam pronjuškala po blogu i reko...oho kako mi je ovo promaklo..."U današnje vrijeme prava je umjetnost preživjeti".

Mare kaže...

uf,skoro sam promašila:))).....ulijećem s citatom u zadnji čas:)))...
"nitko na svijetu ne sluša toliko gluposti
kao slika izložena u muzeju."

Pablo Picaso

Tina kaže...

meni je kutijica naj naj,žao mi je sto nisam mogla sudjelovat u giveawayu