nedjelja, 2. siječnja 2011.

Pokloni!

Nakon što smo otpratili Staru godinu, svi se nadamo da će nam slijedeća biti bolja, pa i bit će, ako se sami potrudimo i osmislimo svoj život na način koji nama odgovara, radeći nešto što nas ispunjava i veseli, darivanjem, osmjehom i toplim zagrljajem :)))
Za drage prijatelje koji su mi dali svoj osmjeh i zagrljaj napravila sam kugle od špage i od suhih plodova koje sam vam već pokazala, neke prigodne slike, tanjur za kolače, ali i još ponešto, i vjerujte, svaki sjaj u njihovim očima me razveselio i bilo mi je toplo oko srca, ali isto tako sam i sama dobila prekrasan i vrijedan dar od svoje  drage "blog prijateljice" Branke, a tu su i vaše čestitke, pa evo da vam nešto od toga i pokažem!

Poklon od Branke, naše "one stroke" umjetnice!
Hvala ti draga Branka :)))
Decoupage vaza od teracote, moj poklon za prijateljicu!

Decoupage na starom biber-crijepu, moj poklon za prijateljicu!
Decoupage na drvenoj podlozi, jedan od poklona u humanitarne svrhe!
Grli vas vaša, 
Objavi komentar