nedjelja, 27. lipnja 2010.

Dani inspiracije!

Terakota crijep
Postupak ukratko:

  • pobojala sam crijep bijelom akrilnom bojom i osušila

  • izrezala sam motive salveta i odvojila slojeve 

  • salvete zalijepila lak-ljepilom za dekupaž

  • napravila tzv. pittorico (ispravite me ukoliko se ta tehnika drukčije zove, ja to ustvari zovem sjenčanje, tufkanje, tunkanje, tapkanje)

  • a) gornja boja - u bijelu akrilnu boju dodala sam H2O tako da bude rijetko i kapnula malkice smeđe, dobro izmiješala

  • b) donja boja - u bijelu akrilnu boju dodala sam H2O i kapnula malkice smeđe, crne i zelene, dobro izmiješala

  • c) kistom sam nanosila "tunkala" oko motiva salveta nijanse ovih boja

  • rubovi crijepa nisu bili bojani pa sam napravila shabby efekt tako da sam po rubovima utrljala parafin i prebojala  nijansom gornje boje, kad se osušilo lagano sam prebrusila finim brusnim papirom

  • na kraju sam sve zaštitila lakom za čamce

  • the end


Luster
 Uvijek zaboravim fotkati predmet prije nego što ga uredim na svoj način i uvijek iznova požalim, jer vam ne mogu dočarati kako je neki  predmet izgledao prije, ali dođe mi ideja i ja to odmah moram napraviti i nema vremena za fotkanje, tako je to kod mene.
Uglavnom, luster je bio bijele boje, ali je ta bijela već bila žućkasta i nije se više mogla dobro oprati, stoga sam odlučila i napravila slijedeće:
Pobojala sam ga bijelom akrilnom bojom, krakle lak za raspucavanje i crna boja gore!




Malo kamenja i kamenčića
 Kamenje kao i puževe kućice radim radi čiste zabave i uživam u tome. Nemam unaprijed neku ideju, jednostavno ih bojam, lijepim salvete, ukrašavam gliterima...što god mi padne na pamet, pa što ispadne - dobro je! Služe mi kao držaći papira, ukras u teglama za cvijeće, za poklon...






Vaza
 Vaza je nastala od flaše za rajčicu, a postala je vaza nakon što sam nanijela krakle lak, prebojala crvenom bojom, utrljala zlatni puder i zalijepila motive, ali ovaj puta decoupage papira.





Oslikana vaza na staklu
Staklenu vazu sam oslikala jednostavnim cvjetnim motivom, rubove sam povukla crnim gliterom te ispunila bojom za staklo glass color crvenom i žutom, te zapekla u pećnici!


 Plastična posuda

Postupak: nanijet je krakl lak, obojano naranđastom akrilnom bojom, utrljan zlatni puder prah u pukotine i motivi salveta lak ljepilom. Poslužit će mi u razne svrhe, jer ima i poklopac, pa mogu unutra spremiti što god želim.

 Do slijedećeg posta  

I još jedna sitnica;
Ja nisam stručna osoba za detaljne upute o svim tehnikama kojima radim, ja jednostavno isprobavam i svoja iskustva vam prenosim, a ukoliko želite nešto više saznati o ovih tehnikama možete pogledati u desnom stupcu "Get Answers", a ponuđene su tehnike shabby, pittorico i rad sa struktur pastom, odgovor vam je dostupan odmah na google tražilici klikni "See what google says", a svoje pitanje, odgovor ili komentar možete i sami upisati.

Broj komentara: 8:

Biljana kaže...

Sanja svaka cast, ti si bila vrijedna kao pcelica: oslikane vaze, kamencici, fantastican luster, predobar crijep kao i objasnjen cijeli postupak, bravo draga:))))

Mare kaže...

moram reći da sam se baš slatko nasmijala na H2O :)))))......volim kda ljudi imaju duha:))).....
crijep je odličan,jako lijepo izgleda.....a luster mi je favorit...crno-bijele kombinacije su moj đir:)))))......
pusa....

Sanja kaže...

Hehe, baš ste me nasmijale svojim komentarima...hvala Biljana na najljepšem komplimentu da sam "vrijedna pčelica" nešto ljepše mi još nitko nije rekao, a Mare ja sam tvoj fan otkad sam saznala da su crno-bijele tvoj đir jer su i meni!!! A što se tiče H2O ja ono što mogu volim skratiti i pisati u skraćenicama ili tak nkj...haha...puse za vas uljepšale ste mi odlazak na spavanje!

Anonimno kaže...

Ti si vrijedna žena i umjetnica.
A i živiš u predivnim Hlebinama a znamo da su one dale najveće majstore naive.
Pusa!

Sandra kaže...

Jako lijepo sve poslove.
Hvala puno na posjeti.
Poljupci iz Buenos Aires,
Sandra

Sanja kaže...

Aaaaa Zondra draga imponira mi što si me nazvala umjetnicom (hlebinski geni :))
Hvala na tome...pusa

Sandra draga i tebi poljubac!

Lenka kaže...

Prelepi radovi, kamenčići su preslatki.

Sanja kaže...

Hvala draga Lenka što ti se sviđaju moji dekupaž-kamenčići :))