srijeda, 30. lipnja 2010.

Cvjetni tepih

 Ruža (rosa) je potpuno opravdano dobila naziv "kraljica cvijeća" i nju jednostavno morate imati u svom vrtu ili okućnici. Postoji mnogo vrsta ruža i u bezbroj predivnih boja. Evo jedne ruže koja krasi moju okućnicu.


Gerber (gazanija) je predivan jednogodišnji cvijet koji dolazi u nekoliko boja, a moj je naranđasti, a imam još žute i šarene. Ovaj cvijet naraste oko 30 cm, voli sunčana mjesta i kad padne noć ili nema sunca zatvara svoj cvijet, a sa prvim zrakama sunce ponovno nam pokaže svu svoju ljepotu. Uklapa se u svaku gredicu, voli rasti u skupinama, a i u posudama, te traje do prvih mrazeva.


Pelargonija (pelargonium) omiljeno cvijeće za sadnju na balkone, terase, prozorske klupčice. U vegetaciji je samo treba redovito zalijevati (ne previše), treba imati dobru drenažu u posudi i bar jednom mjesečno prihraniti. Ovo je moja omiljena pelargonija!


 Ivančica, margerita (leuchantemum) je cvijet našeg djetinjstva (sjetite se igre "voli me-ne voli me". Ivančice su dekorativno cvijeće, jednostavne, a opet tako lijepe. Voli sunčana mjesta i višegodišnja je biljka. Ovo su moje ivančice.

 Lavanda (lavandula angustifolia...) s leptirom. Postoji više vrsta lavande, ugodnog je mirisa, dekorativnog izgleda i ljekovitih svojstava. Na slici se vidi samo malo lavande, ali tu je jedan važan gost kojem nisam mogla odoljeti a da ga ne fotkam - jedan nježni leptir!

Ali zato, nešto više o lavandi i prelijepim fotkama možete pogledati na Zondra Art


Čuvarkuću (sempervivum) ima svaka ljubiteljica cvijeća, jer to je tako jednostavna biljka koja ne traži nikakve brige, dekorativno izgleda, a dajem vam savjet više, ukoliko želite uzgojiti veliku čuvarkuću morate stalno uklanjati njene izboje koji rastu naokolo i tako će čuvarkuća rasti.

Toliko ovaj puta od mene, jedan cvjetni pozdrav i preporuka da pogledate još cvijeća na mom albumu
 Picasa web album vrtno cvijeće
 
Objavi komentar