nedjelja, 16. svibnja 2010.

Reciklaža

Ovaj post sam nazvala "reciklaža", jer stvarno, to i je, pa da krenem u priču preobrazbe predmeta. Stari registratori, eh šteta da ih nisam prije fotkala da vam pokažem kako su bili jadni i neugledni, za baciti u smeće, a sada...ne mogu im odoljeti, jer sam ih decoupagom obnovila i sada su novi, unikatni i imaju svoju namjenu, što je meni najvažnije u cijeloj priči. U njima mi stoje šeme za vezenje, heklanje, recepti...uglavnom svašta.
Postupak: prvo sam ih obojala bijelom akrilnom bojom, pa kad se boja osušila nanijela sam malo lak-ljepila za decoupage, pažljivo prislonila izrezane motive iz salveta i poravnala ih kistom (lak-ljepilom).

Registratori

Jedna obična kutija

Kantica-teglica
Do slijedećeg posta o decoupagu pozzz svim koji vole ovu tehniku!

Broj komentara: 7:

Anonimno kaže...

jako lijepo izgleda:))))
Nikol

Tanema kaže...

baš je lijepo sve redom! najbolje su reciklirane stvari!

Maite - vitoma kaže...

Ha quedado precioso.

mihaela kaže...

super je :)))

Sanja kaže...

Hvala vam svima od srca na ovim poticajnim komentarima <3

Sandra kaže...

Son muy lindos tus trabajos!
Un beso, desde Buenos Aires, Argentina
Sandra
www.decoupageyalgomas.blogspot.com

Nena3110 kaže...

Prelepi su registratori.
U toj lepoti se sada svašta može čuvati, sve što volimo, časopisi, mustre za ručne radove, da se vratimo malo u stara vremena kad nismo sve čuvali na kompu.